Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
7er vs ostatní prémiové vozy
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Za kilo to dělaj žiďáci, co na tom jen vydělávají. Vezmeš dvě plechovky od leča a tubu silikonu a jde se na to. Za poledne nemáš co dělat. Snad nedovolíš, aby na tom někdo vydělal.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
horan : Každej vydělává, i já chodím do práce.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Ono ma kazde, co do sebe. CLS je sportovnejsi a ma vetsinou v zakladu lepsi vybavu, ale 211ka je praktictejsi. Nema pevny stredovej tunel, daji se sklopit sedacky.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 22:28, celkem upraveno 1 x.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Dík za srovnání, a co starší cayenne, kolem 2005, 2007? Tam platí to samý?
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Nechci kecat,ale myslim že to bylo cca 50-60tis za V8 blok S62 z E39 M5. Kamarád jich nechal pár dělat a mají najeto už celkem dost...
Takže se vším když se vejdeš do kila a máš motor po generálce a jezdíš,jinak by ty motory měly bejt nesmrtelný
Takže se vším když se vejdeš do kila a máš motor po generálce a jezdíš,jinak by ty motory měly bejt nesmrtelný

BMW E34 540iA


Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
V čem je podle tebe lepší oproti éčku?540david píše: Ideální verze je CLS 55 AMG. Oproti 211 je lépe postavená a sportovnější. A dělala se ve verzi 350 a 368kw.
Já si nemůžu pomoct, ale mně se to CLS strašně nelíbí.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Tohle by se taky dalo vydržet
A můžete si pro něj zajet do Prahy
https://m.mobile.de/auto-inserat/merced ... ml?ref=srp

A můžete si pro něj zajet do Prahy
https://m.mobile.de/auto-inserat/merced ... ml?ref=srp
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 22:28, celkem upraveno 1 x.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
JohnyB píše:V čem je podle tebe lepší oproti éčku?540david píše: Ideální verze je CLS 55 AMG. Oproti 211 je lépe postavená a sportovnější. A dělala se ve verzi 350 a 368kw.
Já si nemůžu pomoct, ale mně se to CLS strašně nelíbí.
Tak v tom případě hledej 211. V kombi je to slušnej sleeper. Ideálně po face.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Jo. Do druhé generace se 4.5 nedávala. Sehnal bych Turbo S ať je prdel...chuppa píše:Dík za srovnání, a co starší cayenne, kolem 2005, 2007? Tam platí to samý?

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
To jsou ty 500 koňový bestie? 

- scooter_x
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: ned 15.05.2011 00:00
- Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Na Turbu mam aktualne dlouhodobou 15 a to si ho celkem uzivam, 958 poFl 520k...540david píše:Turbo je monstrum, ale 20+ psychicky nedám.
Spotřeba 4.8S za 14 mix a to nejsem brzda.
Clovek musi najit auto s vybavou, prekvapilo me, jak moc je to tezky, ale kdyz najdete, je to o tridu vys jak BMW i Mercedes.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Po jaké výbavě jít? u E65 je to profláklé, ale o Cayenne se toho moc najít nedá.
- scooter_x
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: ned 15.05.2011 00:00
- Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Každý, co chce. Vezmi si ceník Cayennu z tvého roku, co hledáš, podívej se, co je všechno možné, a pak si řekni, co tam chceš mít. Upřímně s e65 je to celkem podobné, hledal jsem tenkrát do e65 vlastně stejnou výbavu.
Já hledal mimo základu Turba (který je mimochodem o dost jinde než S nebo GTS) -
PDCC (Dynamic Drive),
SoftClose,
Komfort Access,
SurroundView 360° kamery,
PDLS + (nejvyšší světla),
Komfortní sedačky 14směrové s odvětráním (v 18 směrových Sportech jsem měl problém a necítil jsem dobře, paradox. Mají velmi tuhé a výrazné bočnice a je to až rušivé, hlavně při vystupování a nastupování - překvapivě dost Turb a Turb S mají 'jen' komforty, ačkoli v základu jsou o kousek dražší Sporty 18 směry, to mluví myslím za vše, první majitelé to viděli často stejně jako já),
nějakou pěknou lepší měkkou kůži ne černou,
PAS (ACC),
dvojitá okna,
Panoramu,
Burmester Audio (nejvyšší, základ Turba je Bose, jinak v S je ještě horší),
Standheizung,
HomeLink GTO,
Vyhřívané přední okno.
Snad jsem na něco nezapomněl.
Takové věci jako el. kufr, výhřev volantu nebo vzduch podvozek je u Turba v základu.
Turbo S má navíc v základu např. to PDCC nebo PCCB (karbon brzdy), ty jsem ale určitě nechtěl.
Bohužel 958 neumí Head-up a neumí masáže.
Hodně peněz se dalo nechat za estetické věci, různé lakované lišty, kožená madla, výdechy klimy atd. Ale to je spíš o vkusu každého individua.
U svého jsem nakonec udělal nějaký kompromis, protože takhle vybavené auto téměř není, a když je, tak je černo černé a to jsem nechtěl.
Ale tak to v životě chodí...
Já hledal mimo základu Turba (který je mimochodem o dost jinde než S nebo GTS) -
PDCC (Dynamic Drive),
SoftClose,
Komfort Access,
SurroundView 360° kamery,
PDLS + (nejvyšší světla),
Komfortní sedačky 14směrové s odvětráním (v 18 směrových Sportech jsem měl problém a necítil jsem dobře, paradox. Mají velmi tuhé a výrazné bočnice a je to až rušivé, hlavně při vystupování a nastupování - překvapivě dost Turb a Turb S mají 'jen' komforty, ačkoli v základu jsou o kousek dražší Sporty 18 směry, to mluví myslím za vše, první majitelé to viděli často stejně jako já),
nějakou pěknou lepší měkkou kůži ne černou,
PAS (ACC),
dvojitá okna,
Panoramu,
Burmester Audio (nejvyšší, základ Turba je Bose, jinak v S je ještě horší),
Standheizung,
HomeLink GTO,
Vyhřívané přední okno.
Snad jsem na něco nezapomněl.
Takové věci jako el. kufr, výhřev volantu nebo vzduch podvozek je u Turba v základu.
Turbo S má navíc v základu např. to PDCC nebo PCCB (karbon brzdy), ty jsem ale určitě nechtěl.
Bohužel 958 neumí Head-up a neumí masáže.
Hodně peněz se dalo nechat za estetické věci, různé lakované lišty, kožená madla, výdechy klimy atd. Ale to je spíš o vkusu každého individua.
U svého jsem nakonec udělal nějaký kompromis, protože takhle vybavené auto téměř není, a když je, tak je černo černé a to jsem nechtěl.
Ale tak to v životě chodí...

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Jo, to je v podstatě vše z výbavy, ale sehnat takovou výbavu je skoro nemožné. Já musel ustoupit a auto mám černo černý...
Jestli jezdíš za 15 s Turbem kombinovanou, tak jsi bůh! Mám ve svém okolí 2 Turba a ani jedno nejezdí pod 20. Přes Prahu 25, mimo 17. Dokonce jsem jedno z nich málem koupil, ale na nádrž jsem ujel jen lehce přes 450 kilometrů. A to byla příplatková 100l.
Jinak sedačky je věc názoru.
Asi hlavní výhoda je řízení auta! Nic se tomu z SUV nedokáže ani přiblížit. Zejména řízení je neskutečný na takovou stodolu. Kamarád měl X6M a teď má Turbo S. Síla stejná, ale pocitově je BMW přemotorované psycho. Někdy nedokážu uvěřit jak schopné to auto je.
Ovšem to se bavíme o autech hodně za mega. Reálná cena prvních S a Turb jde 600+.

Jestli jezdíš za 15 s Turbem kombinovanou, tak jsi bůh! Mám ve svém okolí 2 Turba a ani jedno nejezdí pod 20. Přes Prahu 25, mimo 17. Dokonce jsem jedno z nich málem koupil, ale na nádrž jsem ujel jen lehce přes 450 kilometrů. A to byla příplatková 100l.
Jinak sedačky je věc názoru.
Asi hlavní výhoda je řízení auta! Nic se tomu z SUV nedokáže ani přiblížit. Zejména řízení je neskutečný na takovou stodolu. Kamarád měl X6M a teď má Turbo S. Síla stejná, ale pocitově je BMW přemotorované psycho. Někdy nedokážu uvěřit jak schopné to auto je.
Ovšem to se bavíme o autech hodně za mega. Reálná cena prvních S a Turb jde 600+.
- scooter_x
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: ned 15.05.2011 00:00
- Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Souhlas, najit vybavene je velmi tezke, ale to i u e65.
Ja nakonec koupil Palladium s tmavehnedym intrem, krasny auto...ale s tou vybavou jsem urcity kompromis udelat musel, to jo.
Ja mam vazne lehce pres 15, abych nekecal, tak mozna i 16, vic ale ne. Jezdim plus minus kombinaci, nejaka nemecka dalnice, kus mesto, kus okresky. Je to ovsem druha generace po FL, tedy 520k, mozna berou min nez ty starsi, nevim presne. Na nadrz (100l) najizdim cca. 600km a to samozrejme nejezdim do sucha.
Mala poznamka, na trech predchozich autech jsem na nadrz najizdel vzdy cca. 600km, jen nadrze a spotreby byly ruzne.
330xi e91 - 750i e65 - GLC 43
Samozrejme je to tak, ze ve meste, couracky a velmi dynamicky styl jizdy tu spotrebu zvysuje velmi dramaticky.
Problem je, ze v normalnim provozu je to auto tak strasne rychle a silne, ze dlouhodobe nejaka velmi dynamicka jizda proste neni realna.
S rizenim souhlasim, na to, ze to ma pres 2 tuny, se to ridi vazne skvele a lehce, je to pro cloveka, ktery rad ridi, velmi prijemne a co jsem zatim zkusil poznal velmi schopne auto.
Je to ted velmi subjektivni nazor, ale z posledni doby muzu porovnat GL450 (X164), GL500(X166) s Active Curve, 5GT F07 s plnym podvozkem, GLC 43 AMG Coupe - a PCT se na silnici chova tak strane jiste jako bylo to AMG, ale s o vesmir lepsim pohodlim, jeste o mnoho lepsi dynamikou.
Zbytek z vyctu PCT nesaha ani po kolena. Ty auta jsou takto serazena od nejhorsiho po nejlepsi co se pocitu z rizeni tyce...in that order... Muj subjektivni nazor...
Stoji to (PCT) celkove dost, porizovacka i dalsi naklady, ale pokud nekdo nejaky penize ma a chce to cpat do auta, urcite bych to doporucil jako nastupce pro BMW fanouska, kteremu F- a vyssi rady nic moc nerikaji. A pokud k autu mate Porsche Approved, tak muzete i v klidu spat...
Ale ne, nedelam tu reklamu na Porsche
Ja nakonec koupil Palladium s tmavehnedym intrem, krasny auto...ale s tou vybavou jsem urcity kompromis udelat musel, to jo.
Ja mam vazne lehce pres 15, abych nekecal, tak mozna i 16, vic ale ne. Jezdim plus minus kombinaci, nejaka nemecka dalnice, kus mesto, kus okresky. Je to ovsem druha generace po FL, tedy 520k, mozna berou min nez ty starsi, nevim presne. Na nadrz (100l) najizdim cca. 600km a to samozrejme nejezdim do sucha.
Mala poznamka, na trech predchozich autech jsem na nadrz najizdel vzdy cca. 600km, jen nadrze a spotreby byly ruzne.
330xi e91 - 750i e65 - GLC 43
Samozrejme je to tak, ze ve meste, couracky a velmi dynamicky styl jizdy tu spotrebu zvysuje velmi dramaticky.
Problem je, ze v normalnim provozu je to auto tak strasne rychle a silne, ze dlouhodobe nejaka velmi dynamicka jizda proste neni realna.
S rizenim souhlasim, na to, ze to ma pres 2 tuny, se to ridi vazne skvele a lehce, je to pro cloveka, ktery rad ridi, velmi prijemne a co jsem zatim zkusil poznal velmi schopne auto.
Je to ted velmi subjektivni nazor, ale z posledni doby muzu porovnat GL450 (X164), GL500(X166) s Active Curve, 5GT F07 s plnym podvozkem, GLC 43 AMG Coupe - a PCT se na silnici chova tak strane jiste jako bylo to AMG, ale s o vesmir lepsim pohodlim, jeste o mnoho lepsi dynamikou.
Zbytek z vyctu PCT nesaha ani po kolena. Ty auta jsou takto serazena od nejhorsiho po nejlepsi co se pocitu z rizeni tyce...in that order... Muj subjektivni nazor...
Stoji to (PCT) celkove dost, porizovacka i dalsi naklady, ale pokud nekdo nejaky penize ma a chce to cpat do auta, urcite bych to doporucil jako nastupce pro BMW fanouska, kteremu F- a vyssi rady nic moc nerikaji. A pokud k autu mate Porsche Approved, tak muzete i v klidu spat...
Ale ne, nedelam tu reklamu na Porsche

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 22:28, celkem upraveno 1 x.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
To bych si nechal líbit 
