
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Moc to řešíš. Do smlouvy dej “vozidlo prodáno jako soubor náhradních dílů” a hotovo. U starých aut je to běžný. Sám jsem tak koupil wintercar. Týpkovi jsem řekl, ať si to do smlouvy dá, jestli chce. Vyřešeno, oba klid. On ví, že ho nebudu otravovat a já vím, že nemůžu.
Já bych to teda neudělal ani tak.

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
To auto je plně pojízdný na LPG i na benzín, pojištěný a s TK na 23 měsíců. Akorát netopí a s malými dětmi se to prostě nedá.
Za to co by stála návštěva v servise a oprava L7 bych měl skoro nové auto kdybych se uskromnil.
Za to co by stála návštěva v servise a oprava L7 bych měl skoro nové auto kdybych se uskromnil.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Ak máš v diag zapaľovanie off, skús iný USB port a reštartni diag.
Mne sedma netopila vďaka zlému ventilu na Webaste.
Pozri si na bmwfans zapojenie hadíc kúrenia - a skús pretlačiť jednotlivé okruhy záhradou hadicou a vodou z vodovodu, len to nehroť a nepúšťaj tam plný tlak. Ideálna robota na zimu...
P.
Mne sedma netopila vďaka zlému ventilu na Webaste.
Pozri si na bmwfans zapojenie hadíc kúrenia - a skús pretlačiť jednotlivé okruhy záhradou hadicou a vodou z vodovodu, len to nehroť a nepúšťaj tam plný tlak. Ideálna robota na zimu...
P.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Ja bych zajel ke Snejkovi a mas to opravene. On ti rekne hned, kde je problem.xaler píše:To auto je plně pojízdný na LPG i na benzín, pojištěný a s TK na 23 měsíců. Akorát netopí a s malými dětmi se to prostě nedá.
Za to co by stála návštěva v servise a oprava L7 bych měl skoro nové auto kdybych se uskromnil.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
To jste si trošku zapřeháněl pane Xalere... Návštěva v autorizovanym servisu že bude mít cenu jako nové auto? Jakože nové staré polorozpadlé? Myslím, že ne. Oni vás tam totiž s LPG spíš odmítnou. Pokud vás vezmou, nebudou vědět která bije a začnou měnit díly jeden po druhym. Musíte tedy za Snejkem nebo třeba pupíkama (jestli ještě existujou). A tam nefunkční topení je otázkou jiných cenových hladin. Jako každýmu i mně to netopilo, i mně to nechladilo. Snejk na to jen koukne a najednou to jde. Řekne ti která klapka nebo hadice ti to dělá ještě než to napíchne.xaler píše:To auto je plně pojízdný na LPG i na benzín, pojištěný a s TK na 23 měsíců. Akorát netopí a s malými dětmi se to prostě nedá.
Za to co by stála návštěva v servise a oprava L7 bych měl skoro nové auto kdybych se uskromnil.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Pupíci že už by to zabalili??? To asi ne?? 

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Děkuji. Já Webasto asi nemám, To propláchnutí bych udělal, ale nedostanu se k té hadici co je za motorem. Je divné, že hadice od topení jsou horké, mělo by to podle mě topit i třeba mizerně. Asi budu muset sundat palubku a podívat se na klapky. Mám to auto od června a ještě jsem se nesvezl za normálních podmínek.palciatko píše:Ak máš v diag zapaľovanie off, skús iný USB port a reštartni diag.
Mne sedma netopila vďaka zlému ventilu na Webaste.
Pozri si na bmwfans zapojenie hadíc kúrenia - a skús pretlačiť jednotlivé okruhy záhradou hadicou a vodou z vodovodu, len to nehroť a nepúšťaj tam plný tlak. Ideálna robota na zimu...
P.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
To kurevtor, já nemyslel jen topení. Za pár desítek tisíc to možná začne topit, Logic 7 vic jak třicet, přetěsnit motor 50-80, hydrokufr tak 15-20, poškozený zadní sedák tak 25, plus další věci o kterých teď nevím. Propadne mi nádrž na lpg atd. Mám rodinu a asi by to nezkousli dát do starýho vraku cenu skoro novýho auta.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Já nevím, jestli to víš, ale jsme v ČR. Nechápu, proč tu hážeš ceny ve forintech.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Logic 7 - mě stála výměna všech koncáků 9tKč (2x L7 a 1x ASK), takže 30 je úplně mimo.xaler píše:To kurevtor, já nemyslel jen topení. Za pár desítek tisíc to možná začne topit, Logic 7 vic jak třicet, přetěsnit motor 50-80, hydrokufr tak 15-20, poškozený zadní sedák tak 25, plus další věci o kterých teď nevím. Propadne mi nádrž na lpg atd. Mám rodinu a asi by to nezkousli dát do starýho vraku cenu skoro novýho auta.

S elektronikou dělám, mám i vybavení, ale jak jsem to otevřel, raději jsem si to nechal udělat od člověka, co to dělá.
hydraulika kufru 9tKč (originál), pravda, ještě jsem si za 500 koupil drahej olej, kterej jsem pak nepotřeboval

Případně nefunkční hydrokufr zas není až tak potřeba.
Topení jak jsem tě psal i já předpokládám ventil u webasta, které nevíš, jestli tam máš, stačí se jen podívat na trubky a hadice k ventilům topení, posílal jsem ti obrázek. stačí ten ventil vyřadit (a tím webasto), nebo vymenit, nebo repasovat - sada v řádu stokorun z ebay.
přetěsnění motoru - buď od kluků - Snejk, JaraX, ano, vyšší cena, ale motor jak nový.
Nebo sám těsnění ke kterým se dostaneš, ale může tě to téct jinde. cena je daleko nižší, jen materiál. (nevyměníš všechna těsnění, o trubce nemluvě)
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Xalere ty jsi přesně typ člověka co chtěl sice splnit sen v 7er ale šel na to hodně špatně od začátku a máš stím jen trápení když koupíš polovrak za pár a chce to aspon 100-150k aby to vše bylo OK.
Kup si pěknou dvojkovou ofci v kombíku pro rodinu nebo superba 2 a budeš sice jezdit v nudném koncernu ale budeš mít jednoduché auto a jednoduchý život.
Já si udržuji stále e38 a sice si 90procent věcí udělám sám ale kdybys viděl těch vyškubaných vlasů co jsem si užil ... bych do e65 šel jedině v případě druhého auta.
Jeden krám na denní ježdění a druhou e65 pro zábavu a pro radost jinak to dnes ani nejde.
Většina lidí zde až na pár vyjímek jsou úplně jiná sociální skupina co si mohou takové auta dovolit a netíží jim vysypat z rukávu desítky tisíc za opravy, tvoje i moje chyba a ještě pár lidí zde je ta, že strkáme rypák někam kam bychom jej strkat neměli a měli bychom si sednout na zem.
Buď musíš mít superschopnosti jako snejk či jarax a podobní a levné díly nebo prostě peníze. Ani jedno pokud nemáš tak pak bohužel zapláčeš pokud se stím budeš další rok či dva vrtat.
e65 když už tak v lepším stavu a raději si zaplatit 200-300k at to auto funguje a má ten základ vyřešenej jako je motor, automat, podvozek ideálně.... pak to jen udržovat.. a ne kupovat vrak takové kosmické lodi plné elektroniky a pak se stím roky drbat.
Není nad to si připlatit za pěkné a servisované auto.
Tak si to zkus sepsat pro a proti a popřemýšlej co je pro tebe priorita a co vůbec chceš.
Dost mi připomínáš mé myšlení v začátcích ...
Neber to jako kritiku ale spíše jako uvědomění si toho všeho kolem auta.
Kolik energie a peněz jsi ochotný do toho ještě dát ???
Nebo to rovnou někomu nechej na díly jako celek a ušetříš si starosti.
Kup si pěknou dvojkovou ofci v kombíku pro rodinu nebo superba 2 a budeš sice jezdit v nudném koncernu ale budeš mít jednoduché auto a jednoduchý život.
Já si udržuji stále e38 a sice si 90procent věcí udělám sám ale kdybys viděl těch vyškubaných vlasů co jsem si užil ... bych do e65 šel jedině v případě druhého auta.
Jeden krám na denní ježdění a druhou e65 pro zábavu a pro radost jinak to dnes ani nejde.
Většina lidí zde až na pár vyjímek jsou úplně jiná sociální skupina co si mohou takové auta dovolit a netíží jim vysypat z rukávu desítky tisíc za opravy, tvoje i moje chyba a ještě pár lidí zde je ta, že strkáme rypák někam kam bychom jej strkat neměli a měli bychom si sednout na zem.
Buď musíš mít superschopnosti jako snejk či jarax a podobní a levné díly nebo prostě peníze. Ani jedno pokud nemáš tak pak bohužel zapláčeš pokud se stím budeš další rok či dva vrtat.
e65 když už tak v lepším stavu a raději si zaplatit 200-300k at to auto funguje a má ten základ vyřešenej jako je motor, automat, podvozek ideálně.... pak to jen udržovat.. a ne kupovat vrak takové kosmické lodi plné elektroniky a pak se stím roky drbat.
Není nad to si připlatit za pěkné a servisované auto.

Tak si to zkus sepsat pro a proti a popřemýšlej co je pro tebe priorita a co vůbec chceš.
Dost mi připomínáš mé myšlení v začátcích ...

Neber to jako kritiku ale spíše jako uvědomění si toho všeho kolem auta.
Kolik energie a peněz jsi ochotný do toho ještě dát ???
Nebo to rovnou někomu nechej na díly jako celek a ušetříš si starosti.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
To: kupca přídavné topení to nemá už jsem koukal. To, že mám propláchnout a zkontrolovat topení mi radí všichni, ale já tomu prostě nevěřím. Hadice kolem ventilů jsou horké, to znamená, že ta voda musí kolovat. Další věc, ventilátor jede na max a z výdechů to skoro nefouká. Jediné kde to fouká je na čelní sklo, trošku vlažný vzduch. Jak by na tohle mohlo mít vliv ucpaný radiátor. Jedině, že by to někde měřilo teplotu radiátoru a nepustilo mi to vzduch do kabiny.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Filozof radí majitelům E65 oktávku nebo superba. Já chci zpátky starý dobrý časy
Xaler je už znechucen a já se mu nedivím, podle mě to prodá hned jak to půjde. Myslim, že xaler by si poradil s 90% normálních aut, ale prostě pouštět so do takovejch servisních zásahů co jsi zkusil Xalere... to u sedmičky prostě neni snadný. Samozřejmě pokud sis něco nechal nacenit v origo servisu tak ano, tam ti řeknou Logic 30 tisíc. Bez dé pé há. Vyměníme uvidíme. Ale oni ti problém nevyřeší, neznají E65. Párkrát jsem tam byl a nevěděli nikdy nic, nejseniornější arci mechanik nevěděl jak funguje sklápění zrcátek a další fakt základy. Když jsem při koupi zajel to nechat napíchnout do Cartecu tak prej nekupovat nekupovat, plno keců co kolik bude stát a jak je to průserový a hlavně to nekupovat. Oni se asi báli abych tam s tim nejezdil na servis.

Xaler je už znechucen a já se mu nedivím, podle mě to prodá hned jak to půjde. Myslim, že xaler by si poradil s 90% normálních aut, ale prostě pouštět so do takovejch servisních zásahů co jsi zkusil Xalere... to u sedmičky prostě neni snadný. Samozřejmě pokud sis něco nechal nacenit v origo servisu tak ano, tam ti řeknou Logic 30 tisíc. Bez dé pé há. Vyměníme uvidíme. Ale oni ti problém nevyřeší, neznají E65. Párkrát jsem tam byl a nevěděli nikdy nic, nejseniornější arci mechanik nevěděl jak funguje sklápění zrcátek a další fakt základy. Když jsem při koupi zajel to nechat napíchnout do Cartecu tak prej nekupovat nekupovat, plno keců co kolik bude stát a jak je to průserový a hlavně to nekupovat. Oni se asi báli abych tam s tim nejezdil na servis.

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Ne majitelům ...ale lidem co si nikdy e65 neměli kupovat ve vrakoidním stavu ...a ještě nemít na to nervy a znalosti a peníze aby to dávali dokupy...kurevtor píše:Filozof radí majitelům E65 oktávku nebo superba. Já chci zpátky starý dobrý časy![]()
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
To nie je pravda, cez ventil ide voda do kúrenia. Vracačka je na druhej strane, niekde pod saním...xaler píše:... Hadice kolem ventilů jsou horké, to znamená, že ta voda musí kolovat....
Voda v okolí ventilu sa ti nahreje aj pri minimálnom prietoku.
Nemáš v systéme nejaký utesnovač?
Dal si vyhrievanie čelného skla? Alebo ako si dal ventilátor na max? Ako vieš, že je na max?xaler píše:Další věc, ventilátor jede na max a z výdechů to skoro nefouká. Jediné kde to fouká je na čelní sklo, trošku vlažný vzduch. Jak by na tohle mohlo mít vliv ucpaný radiátor. Jedině, že by to někde měřilo teplotu radiátoru a nepustilo mi to vzduch do kabiny.
Čo vraví diag?
P.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
V systému byl utěsňovač od předchozího uživatele.
Vyhřívání skla jsem dal knoflíkem na tom panelu klimatizace, foukalo to slabě vlažný. Ventilátory jsem dal na max otočným knoflíkem a teplotu také. Podle displeje to mělo topit na max. To že hučí ventilátory jsem i slyšel, jedou na plno a z výdechů jde sotva znatelný vánek.
Tu hadici co jde z topení právě nemohu najít, je to na vyndání motoru
Můj vidlácký rozum mi říká, že když obě hadice na vstupu do kabiny jsou horký tak to musí topit byť třeba blbě.
Ty ceny kterými tu argumentuji jsou z toho co jsem vyčetl tady, nebo na klubu 7er, Facebooku, ceník Falkona apod.
Spočítej si to zesilovač, ASK, CD měnič, radiomodul a jsi tak na třiceti. Za to co jsem vyjmenoval je to víc jak kilo dle cen Snejka, nebo Jaraxe a furt bych měl starou past, přičti kolik mě stálo auto, plus závady o kterých nevím a mohu letět pro novou Dacii.
Inpa a Ista mi umřely, takže diagnostika neříká vůbec nic.
Vyhřívání skla jsem dal knoflíkem na tom panelu klimatizace, foukalo to slabě vlažný. Ventilátory jsem dal na max otočným knoflíkem a teplotu také. Podle displeje to mělo topit na max. To že hučí ventilátory jsem i slyšel, jedou na plno a z výdechů jde sotva znatelný vánek.
Tu hadici co jde z topení právě nemohu najít, je to na vyndání motoru

Ty ceny kterými tu argumentuji jsou z toho co jsem vyčetl tady, nebo na klubu 7er, Facebooku, ceník Falkona apod.
Spočítej si to zesilovač, ASK, CD měnič, radiomodul a jsi tak na třiceti. Za to co jsem vyjmenoval je to víc jak kilo dle cen Snejka, nebo Jaraxe a furt bych měl starou past, přičti kolik mě stálo auto, plus závady o kterých nevím a mohu letět pro novou Dacii.
Inpa a Ista mi umřely, takže diagnostika neříká vůbec nic.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Nevím jak u V8, ale u V12 se k zadní hadici (zpátečka topení) dostanu jedině po sundání přepážky. a to že jsou horké obě hadice, opravdu nic neznamená. Teď jsem dělal na jednom miniautě topení. Hadice tam i zpátečka horká. Ale netopilo ani trochu. Po vyndání radiátoru topení, tento nejde pusou ani trochu profouknout. Nový radiátor a krásně topí.
Ceny Falcon - výměna koncáků - 3tKč/ks Tedy v zadním L7 2x, v ASK 1x. CD měnič? Co s ním? Jedině nová CD mechanika, stála tuším 2tKč a radiomodulem myslíš co?
Ceny Falcon - výměna koncáků - 3tKč/ks Tedy v zadním L7 2x, v ASK 1x. CD měnič? Co s ním? Jedině nová CD mechanika, stála tuším 2tKč a radiomodulem myslíš co?
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Ak stlačíš vyhrievanie čelného skla, ventilátor sa musí točiť na max a z ofukov čelného skla a bočných skiel (nie interiérových) musí fúkať maximálne množstvo vzduchu.
Nerieš, či je teplý alebo studený, len či ho je veľa
S kolieskami na ovládanie teploty a fúkania točíš zbytočne, ak máš vybitý aku, auto to ignoruje.
Bezpečnostná cool vlastnosť sedmičky, no nie?
Ak máš chladič zanesený utesnovačom, pozri aj teplotu prevodovky - pravdepodobne bude zanesený aj jej chladič a môže sa prehrievať.
kupca ti dobre radí - vybrať prepážku
Aký máš problém s diag? Veď ti skôr fungovala...
P.
Nerieš, či je teplý alebo studený, len či ho je veľa

S kolieskami na ovládanie teploty a fúkania točíš zbytočne, ak máš vybitý aku, auto to ignoruje.
Bezpečnostná cool vlastnosť sedmičky, no nie?

Ak máš chladič zanesený utesnovačom, pozri aj teplotu prevodovky - pravdepodobne bude zanesený aj jej chladič a môže sa prehrievať.
kupca ti dobre radí - vybrať prepážku
Aký máš problém s diag? Veď ti skôr fungovala...
P.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Zesilovač opravit nejde, ASK také ne, CD měnič nekomunikuje takže nejspíše neopravitelný, rádio nedokázalo chytnout žádnou stanici nebo hrozně šuměla, takže mrtvý a navigace taktéž bez komunikace.
Diagnostika nekomunikuje s autem. Mám zkusit znovu nastavit porty na PC, to jsem nezkoušel, nechce se mi do sněhu a do bláta.
Teplota převodovky je mi ve sněhu před barákem k ničemu.
Jestli mám vyndávat něco za motorem, tak je větší šance počkat na jaro až nebudu muset topit. Hlavně se mi už moc nechce, hrabu se v tom půl roku a k ničemu to nevede.
Diagnostika nekomunikuje s autem. Mám zkusit znovu nastavit porty na PC, to jsem nezkoušel, nechce se mi do sněhu a do bláta.
Teplota převodovky je mi ve sněhu před barákem k ničemu.
Jestli mám vyndávat něco za motorem, tak je větší šance počkat na jaro až nebudu muset topit. Hlavně se mi už moc nechce, hrabu se v tom půl roku a k ničemu to nevede.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
koukám, že asi budu muset změnit taktiku, jak se tady na fóru na něco ptát, místo toho, že problém pečlivě popíšu, mám zájem ho vyřešit, jsem ochotnej do toho investovat, tak asi budu muset napsat, že se mi ho vyřešit nechce a všichni mi budou o stošest radit
smekám přede všema, kdo přeze všechno tady xalerovi dávaji návody (vážně)
co bych já za to dal s nula odpovědma na můj problém
forum/viewtopic.php?f=27&t=104001

smekám přede všema, kdo přeze všechno tady xalerovi dávaji návody (vážně)

co bych já za to dal s nula odpovědma na můj problém


