Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

750i xDrive - ruce pryc?

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
krakatit
Registrovaný
Příspěvky: 812
Registrován: ned 16.01.2005 01:00

750i xDrive - ruce pryc?

#1 Příspěvek od krakatit »

ma to stale ten pruserovej motor?

https://www.renocar.cz/vuz-ojety/bmw-75 ... e-V-048123

pry sou tam nejake zmeny v konstrukci ale nemam tuseni jak to je...

no stacil jeden telefonat, prodejce ferove rekl, ze motor je meneny, dokonce 2x, katastrofa, takze mozna az ty 390kW budou ok, kdo vi
JohnyB
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: pát 19.02.2010 01:00

Re: 750i xDrive - ruce pryc?

#2 Příspěvek od JohnyB »

to je až k nevíře. A já tajně doufal, že si Gčkovou sedmu jednou koupím.

Jak může být auto tak shitově udělaný, že to neudělá na původní motor ani 100tkm? :shock:
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

Re: 750i xDrive - ruce pryc?

#3 Příspěvek od soukupadam »

Hahaha 2 motory na 75 tisíc km?
Pilsner
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: sob 06.07.2013 00:00

Re: 750i xDrive - ruce pryc?

#4 Příspěvek od Pilsner »

To je smutnej pribeh. Asi budu e66 jezdit do smrti,poridim si jeste dve do foroty,at mam jistotu :lol:
krakatit
Registrovaný
Příspěvky: 812
Registrován: ned 16.01.2005 01:00

Re: 750i xDrive - ruce pryc?

#5 Příspěvek od krakatit »

to me nedavaji velky smysl ani ty novejsi co tam maji o pul a vice mice drazsi, v zaruce, jakoze pojezdim, a pred poskozenim motoru to dam pryc, nebo se to jako posere, v zaruce vymeni motor a hnedle s mega prodelkem prodat... ta za 998000 byla s 55000km za 1.7, ted to ma 76000km nebo kolik a za tech 998 tkc a jako bonus opet novy motor. Takze dreamecek o V8 v sedmici je fuc... a 740d G11 uz je drahe...
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

Re: 750i xDrive - ruce pryc?

#6 Příspěvek od soukupadam »

Tak ještě dva roky a G v8 budou levnější než E65
JohnyB
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: pát 19.02.2010 01:00

Re: 750i xDrive - ruce pryc?

#7 Příspěvek od JohnyB »

Pilsner píše:To je smutnej pribeh. Asi budu e66 jezdit do smrti,poridim si jeste dve do foroty,at mam jistotu :lol:
my slova.

A to v bavoraku neumej udelat normalni funkcni benzinovej motor nebo co? Nechapu to...

Zaroven by me zajimalo, o jaky konkretni poskozeni u tech motoru slo..
Pilsner
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: sob 06.07.2013 00:00

Re: 750i xDrive - ruce pryc?

#8 Příspěvek od Pilsner »

Udelali ze sedmicek spotrebak jako je fabka,jen trochu drazssi a pohodlnejsi...
PetoK
Registrovaný
Příspěvky: 987
Registrován: čtv 19.07.2007 00:00
Bydliště: Žilina, SK

Re: 750i xDrive - ruce pryc?

#9 Příspěvek od PetoK »

Museli nieco spravit, aby sa predavali dalsie

Prvy majitel sa ma vozit, po zaruke hodit do srotu a ist po novu
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

Re: 750i xDrive - ruce pryc?

#10 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Nebo si koupit S-class :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
LiborX50dM
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: úte 30.03.2021 19:11

Re: 750i xDrive - ruce pryc?

#11 Příspěvek od LiborX50dM »

jenže u S-class je ten stejny problem, stejně jako u A8 a jinych aut s motorem HOT V8,
jinak žadny HOT V8 od BMW už není spolehlivy, nehledě na vykon a stáří
Uživatelský avatar
jirka330i
Registrovaný
Příspěvky: 111
Registrován: stř 26.06.2019 08:38
Bydliště: Beskydy

Re: 750i xDrive - ruce pryc?

#12 Příspěvek od jirka330i »

Nějak byly ty výměny motorů teď v lokdaunu populární....a to i u oblíbených "držáků" jako třeba n54...jen za minulý týden jsem viděl 2 inzeráty....jedna x6 s n54 měněným v Bmw Ústí (ta pořád visí na sauto), jedna f01 740i s n54 taky čersvě měněným v Bmw (ta visí někde na fejsbůku)....obě auta nájezdy okolo 100tkm....přemýšlím jak se to těm majitelům podařilo uvařit a vyreklamovat :D
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

Re: 750i xDrive - ruce pryc?

#13 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

jirka330i píše:jedna x6 s n54 měněným v Bmw Ústí (ta pořád visí na sauto), jedna f01 740i s n54 taky čersvě měněným v Bmw (ta visí někde na fejsbůku)
u tý F01 to prej bylo taky měněno v Ústí...jinak tam psal ten servisák (dělá převodovky)...že prý blbě v Ústí udělali rozvody a proto museli pak měnit motor...
takže sice auto má nový motor...ale nepíše kolik má celkem najeto auto...
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Stepan1
Registrovaný
Příspěvky: 973
Registrován: čtv 01.06.2017 19:56

Re: 750i xDrive - ruce pryc?

#14 Příspěvek od Stepan1 »

PetoK píše:Museli nieco spravit, aby sa predavali dalsie

Prvy majitel sa ma vozit, po zaruke hodit do srotu a ist po novu
jj, ale BMW to přepísklo a posere se to už v záruce. Což prvního majitele jistě potěší :lol:

Když sem viděl horor jménem provozování F30 320d 10k-65kkm, tak bych si už nový BMW nevzal ani na dvouletej operák.
Stahovačky, aktivní řízení, světla (...). Sralo se to klukovi pod rukama v neskutečným stylu.
Další píše je mu na MiniCooperu praskly v 55kkm rozvody :lol:

Jsem ten poslední kdo by hájil, že auto musí najet půl mega bez poruchy, aby se na něm mohli kromě prvního a možná druhého majitele, vyřádit i nějaký bazarový dobrodruzi typu Filozofa. To je z principu píčovina, takhle se byznys nedá dělat.
Ale v záruce se to nesmí srát nikdy... :roll:
krakatit
Registrovaný
Příspěvky: 812
Registrován: ned 16.01.2005 01:00

Re: 750i xDrive - ruce pryc?

#15 Příspěvek od krakatit »

tak v zaruce aspon vetsinou znacka plati, a ted slovo do pranice,
co BMW M760? Jak se serou V12?
Fido
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: úte 14.05.2002 00:00

Re: 750i xDrive - ruce pryc?

#16 Příspěvek od Fido »

2 Krakatit:

Zatím mám najeto 65kkm a nic, v záruce měnili jen přední stabilizátor. V12 má turba na boku, tak si říkám, že by to mohlo vydržet víc, no ale uvidíme. Dělám výměnu oleje každých 15kkm.

Chtěl jsem i preventivně vyměnit olej v převodovce, diferáku a VTG, ale několik servisů mi řeklo, že v těchto km to ještě není potřeba, že nejdřív tak v 80kkm - jaký na to máte názor?
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: 750i xDrive - ruce pryc?

#17 Příspěvek od Filozof »

FIDO: Zaujalo mě že například Rols má v servisce psáno že výměna oleje v automatu ZF je po 120tis km.
Takže je zvláštní že toto v BMW nepíší.
Tvrdil to přímo moderátor co auto testoval a u 760i nic takového psáno není. Nebo tam něco máš ohledně doporučení výměny oleje v automatu ?

750i - je stále N63 a divím se že novější update u N63 nevydrží aspon o 100k vyšší nájezd.
Myslím si že BMW mělo celej motor stáhnout z výroby už první roky, když už stím vyšli ven a viděli že to klekne po 50tis km apod. a prostě N63 úplně předělat znovu od základů.

Snejk to tady jeden čas dost komentoval celou generaci Gxx a díly s číny - originál a jejich výdrž. Myslím že i jarax tu k tomu měl připomínky co měl v rukách a byl z toho dost zklamanej jak je to ošizené.
Fido
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: úte 14.05.2002 00:00

Re: 750i xDrive - ruce pryc?

#18 Příspěvek od Fido »

Já to testuju každý den už 55 tisíc km, tak si troufnu říct, že o G12 něco říct můžu :-)

Žádné doporučení z BMW tam nemám, proto se ptám. Jsem zvyklý se k autům chovat slušně = dávat jim nadstandardní servis už jen proto, že jsem si nepořizoval V12, abych jezdil pomalu.

To, že určitě nevydrží tolik, jako E65 je velmi pravděpodobné - to je zkrátka problém dnešní doby a všech nových aut.

N63 neumím komentovat, ale souhlasím s LiborX40dM, problém je hot V8 koncepce - ono to opravdu funguje lépe, než klasická koncepce, ale jen, když je to nové ...

2 Stepan: najezdil jsem 120kkm za dva roky v 318d F31 bez jediné závady, šetření tam bylo rozhodně znát, ale špatný auto to taky nebylo. Mám obavu, jestli čím dál tím víc není problém mezi sedačkou a řidičem, to jak se někteří chovají k autu mě kolikrát zůstává rozum stát ...
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: 750i xDrive - ruce pryc?

#19 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Ty G11/12 se mi zepředu příliš nelíbí, světla veliký a místo ledvin radiatory, sorry. Podobně E65 design s přivřením oka a černýma ledvinkama budiž. Sáhnul bych radši po F01, ta to celkem zachraňuje, ale technicko-motoricky taky těžká volba.

Celkově ty sedmy nemají koule jako E38, možná to Fko 740i, 760i jak je na tom Alpina apod. ?
Stepan1
Registrovaný
Příspěvky: 973
Registrován: čtv 01.06.2017 19:56

Re: 750i xDrive - ruce pryc?

#20 Příspěvek od Stepan1 »

Fido: Sedačka a řidič je jedna věc. Způsob provozu taky, těch 120kkm si hádám nenajel za dva roky poskokama po CZ.
Ale ty věci co vypisuju, ty nemají s tím, jak se k tomu řidič chová, ale lautr nic společnýho.
A stojím si za tím, že 100kkm má přežít při servisu dle plánu všechno. JInak je to naprd. Nářky nad tím, že "přece platí automobilka" jsou hovno platný, protože to prostě otravuje život.

Kolegovi se teď sere Seat Leon. Normálně nový auto. Chčije z něj volej, při nájezdu kolem 25kkm. Už 3x to bylo v servisu. Jednou nejsou díly, pak není mechanik, pak se to posralo znova. Jasně, je to zadarmo. Ale fakt nehodláme topit 18k / měsíc operák, abych pak musel řešit ještě nějaký problémy :roll: Seat už je příště holt taky off.
A kdyby se ti pod rukama rozpadala ta 760i, tak už si jí příště taky nekoupíš. Záruka, nezáruka.
Odpovědět