Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
750i xDrive - ruce pryc?
750i xDrive - ruce pryc?
ma to stale ten pruserovej motor?
https://www.renocar.cz/vuz-ojety/bmw-75 ... e-V-048123
pry sou tam nejake zmeny v konstrukci ale nemam tuseni jak to je...
no stacil jeden telefonat, prodejce ferove rekl, ze motor je meneny, dokonce 2x, katastrofa, takze mozna az ty 390kW budou ok, kdo vi
https://www.renocar.cz/vuz-ojety/bmw-75 ... e-V-048123
pry sou tam nejake zmeny v konstrukci ale nemam tuseni jak to je...
no stacil jeden telefonat, prodejce ferove rekl, ze motor je meneny, dokonce 2x, katastrofa, takze mozna az ty 390kW budou ok, kdo vi
Re: 750i xDrive - ruce pryc?
to je až k nevíře. A já tajně doufal, že si Gčkovou sedmu jednou koupím.
Jak může být auto tak shitově udělaný, že to neudělá na původní motor ani 100tkm?
Jak může být auto tak shitově udělaný, že to neudělá na původní motor ani 100tkm?

- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: 750i xDrive - ruce pryc?
Hahaha 2 motory na 75 tisíc km?
Re: 750i xDrive - ruce pryc?
To je smutnej pribeh. Asi budu e66 jezdit do smrti,poridim si jeste dve do foroty,at mam jistotu 

Re: 750i xDrive - ruce pryc?
to me nedavaji velky smysl ani ty novejsi co tam maji o pul a vice mice drazsi, v zaruce, jakoze pojezdim, a pred poskozenim motoru to dam pryc, nebo se to jako posere, v zaruce vymeni motor a hnedle s mega prodelkem prodat... ta za 998000 byla s 55000km za 1.7, ted to ma 76000km nebo kolik a za tech 998 tkc a jako bonus opet novy motor. Takze dreamecek o V8 v sedmici je fuc... a 740d G11 uz je drahe...
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: 750i xDrive - ruce pryc?
Tak ještě dva roky a G v8 budou levnější než E65
Re: 750i xDrive - ruce pryc?
my slova.Pilsner píše:To je smutnej pribeh. Asi budu e66 jezdit do smrti,poridim si jeste dve do foroty,at mam jistotu
A to v bavoraku neumej udelat normalni funkcni benzinovej motor nebo co? Nechapu to...
Zaroven by me zajimalo, o jaky konkretni poskozeni u tech motoru slo..
Re: 750i xDrive - ruce pryc?
Udelali ze sedmicek spotrebak jako je fabka,jen trochu drazssi a pohodlnejsi...
Re: 750i xDrive - ruce pryc?
Museli nieco spravit, aby sa predavali dalsie
Prvy majitel sa ma vozit, po zaruke hodit do srotu a ist po novu
Prvy majitel sa ma vozit, po zaruke hodit do srotu a ist po novu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: úte 30.03.2021 19:11
Re: 750i xDrive - ruce pryc?
jenže u S-class je ten stejny problem, stejně jako u A8 a jinych aut s motorem HOT V8,
jinak žadny HOT V8 od BMW už není spolehlivy, nehledě na vykon a stáří
jinak žadny HOT V8 od BMW už není spolehlivy, nehledě na vykon a stáří
Re: 750i xDrive - ruce pryc?
Nějak byly ty výměny motorů teď v lokdaunu populární....a to i u oblíbených "držáků" jako třeba n54...jen za minulý týden jsem viděl 2 inzeráty....jedna x6 s n54 měněným v Bmw Ústí (ta pořád visí na sauto), jedna f01 740i s n54 taky čersvě měněným v Bmw (ta visí někde na fejsbůku)....obě auta nájezdy okolo 100tkm....přemýšlím jak se to těm majitelům podařilo uvařit a vyreklamovat 

Re: 750i xDrive - ruce pryc?
u tý F01 to prej bylo taky měněno v Ústí...jinak tam psal ten servisák (dělá převodovky)...že prý blbě v Ústí udělali rozvody a proto museli pak měnit motor...jirka330i píše:jedna x6 s n54 měněným v Bmw Ústí (ta pořád visí na sauto), jedna f01 740i s n54 taky čersvě měněným v Bmw (ta visí někde na fejsbůku)
takže sice auto má nový motor...ale nepíše kolik má celkem najeto auto...
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Re: 750i xDrive - ruce pryc?
jj, ale BMW to přepísklo a posere se to už v záruce. Což prvního majitele jistě potěšíPetoK píše:Museli nieco spravit, aby sa predavali dalsie
Prvy majitel sa ma vozit, po zaruke hodit do srotu a ist po novu

Když sem viděl horor jménem provozování F30 320d 10k-65kkm, tak bych si už nový BMW nevzal ani na dvouletej operák.
Stahovačky, aktivní řízení, světla (...). Sralo se to klukovi pod rukama v neskutečným stylu.
Další píše je mu na MiniCooperu praskly v 55kkm rozvody

Jsem ten poslední kdo by hájil, že auto musí najet půl mega bez poruchy, aby se na něm mohli kromě prvního a možná druhého majitele, vyřádit i nějaký bazarový dobrodruzi typu Filozofa. To je z principu píčovina, takhle se byznys nedá dělat.
Ale v záruce se to nesmí srát nikdy...

Re: 750i xDrive - ruce pryc?
tak v zaruce aspon vetsinou znacka plati, a ted slovo do pranice,
co BMW M760? Jak se serou V12?
co BMW M760? Jak se serou V12?
Re: 750i xDrive - ruce pryc?
2 Krakatit:
Zatím mám najeto 65kkm a nic, v záruce měnili jen přední stabilizátor. V12 má turba na boku, tak si říkám, že by to mohlo vydržet víc, no ale uvidíme. Dělám výměnu oleje každých 15kkm.
Chtěl jsem i preventivně vyměnit olej v převodovce, diferáku a VTG, ale několik servisů mi řeklo, že v těchto km to ještě není potřeba, že nejdřív tak v 80kkm - jaký na to máte názor?
Zatím mám najeto 65kkm a nic, v záruce měnili jen přední stabilizátor. V12 má turba na boku, tak si říkám, že by to mohlo vydržet víc, no ale uvidíme. Dělám výměnu oleje každých 15kkm.
Chtěl jsem i preventivně vyměnit olej v převodovce, diferáku a VTG, ale několik servisů mi řeklo, že v těchto km to ještě není potřeba, že nejdřív tak v 80kkm - jaký na to máte názor?
Re: 750i xDrive - ruce pryc?
FIDO: Zaujalo mě že například Rols má v servisce psáno že výměna oleje v automatu ZF je po 120tis km.
Takže je zvláštní že toto v BMW nepíší.
Tvrdil to přímo moderátor co auto testoval a u 760i nic takového psáno není. Nebo tam něco máš ohledně doporučení výměny oleje v automatu ?
750i - je stále N63 a divím se že novější update u N63 nevydrží aspon o 100k vyšší nájezd.
Myslím si že BMW mělo celej motor stáhnout z výroby už první roky, když už stím vyšli ven a viděli že to klekne po 50tis km apod. a prostě N63 úplně předělat znovu od základů.
Snejk to tady jeden čas dost komentoval celou generaci Gxx a díly s číny - originál a jejich výdrž. Myslím že i jarax tu k tomu měl připomínky co měl v rukách a byl z toho dost zklamanej jak je to ošizené.
Takže je zvláštní že toto v BMW nepíší.
Tvrdil to přímo moderátor co auto testoval a u 760i nic takového psáno není. Nebo tam něco máš ohledně doporučení výměny oleje v automatu ?
750i - je stále N63 a divím se že novější update u N63 nevydrží aspon o 100k vyšší nájezd.
Myslím si že BMW mělo celej motor stáhnout z výroby už první roky, když už stím vyšli ven a viděli že to klekne po 50tis km apod. a prostě N63 úplně předělat znovu od základů.
Snejk to tady jeden čas dost komentoval celou generaci Gxx a díly s číny - originál a jejich výdrž. Myslím že i jarax tu k tomu měl připomínky co měl v rukách a byl z toho dost zklamanej jak je to ošizené.
Re: 750i xDrive - ruce pryc?
Já to testuju každý den už 55 tisíc km, tak si troufnu říct, že o G12 něco říct můžu 
Žádné doporučení z BMW tam nemám, proto se ptám. Jsem zvyklý se k autům chovat slušně = dávat jim nadstandardní servis už jen proto, že jsem si nepořizoval V12, abych jezdil pomalu.
To, že určitě nevydrží tolik, jako E65 je velmi pravděpodobné - to je zkrátka problém dnešní doby a všech nových aut.
N63 neumím komentovat, ale souhlasím s LiborX40dM, problém je hot V8 koncepce - ono to opravdu funguje lépe, než klasická koncepce, ale jen, když je to nové ...
2 Stepan: najezdil jsem 120kkm za dva roky v 318d F31 bez jediné závady, šetření tam bylo rozhodně znát, ale špatný auto to taky nebylo. Mám obavu, jestli čím dál tím víc není problém mezi sedačkou a řidičem, to jak se někteří chovají k autu mě kolikrát zůstává rozum stát ...

Žádné doporučení z BMW tam nemám, proto se ptám. Jsem zvyklý se k autům chovat slušně = dávat jim nadstandardní servis už jen proto, že jsem si nepořizoval V12, abych jezdil pomalu.
To, že určitě nevydrží tolik, jako E65 je velmi pravděpodobné - to je zkrátka problém dnešní doby a všech nových aut.
N63 neumím komentovat, ale souhlasím s LiborX40dM, problém je hot V8 koncepce - ono to opravdu funguje lépe, než klasická koncepce, ale jen, když je to nové ...
2 Stepan: najezdil jsem 120kkm za dva roky v 318d F31 bez jediné závady, šetření tam bylo rozhodně znát, ale špatný auto to taky nebylo. Mám obavu, jestli čím dál tím víc není problém mezi sedačkou a řidičem, to jak se někteří chovají k autu mě kolikrát zůstává rozum stát ...
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: 750i xDrive - ruce pryc?
Ty G11/12 se mi zepředu příliš nelíbí, světla veliký a místo ledvin radiatory, sorry. Podobně E65 design s přivřením oka a černýma ledvinkama budiž. Sáhnul bych radši po F01, ta to celkem zachraňuje, ale technicko-motoricky taky těžká volba.
Celkově ty sedmy nemají koule jako E38, možná to Fko 740i, 760i jak je na tom Alpina apod. ?
Celkově ty sedmy nemají koule jako E38, možná to Fko 740i, 760i jak je na tom Alpina apod. ?
Re: 750i xDrive - ruce pryc?
Fido: Sedačka a řidič je jedna věc. Způsob provozu taky, těch 120kkm si hádám nenajel za dva roky poskokama po CZ.
Ale ty věci co vypisuju, ty nemají s tím, jak se k tomu řidič chová, ale lautr nic společnýho.
A stojím si za tím, že 100kkm má přežít při servisu dle plánu všechno. JInak je to naprd. Nářky nad tím, že "přece platí automobilka" jsou hovno platný, protože to prostě otravuje život.
Kolegovi se teď sere Seat Leon. Normálně nový auto. Chčije z něj volej, při nájezdu kolem 25kkm. Už 3x to bylo v servisu. Jednou nejsou díly, pak není mechanik, pak se to posralo znova. Jasně, je to zadarmo. Ale fakt nehodláme topit 18k / měsíc operák, abych pak musel řešit ještě nějaký problémy
Seat už je příště holt taky off.
A kdyby se ti pod rukama rozpadala ta 760i, tak už si jí příště taky nekoupíš. Záruka, nezáruka.
Ale ty věci co vypisuju, ty nemají s tím, jak se k tomu řidič chová, ale lautr nic společnýho.
A stojím si za tím, že 100kkm má přežít při servisu dle plánu všechno. JInak je to naprd. Nářky nad tím, že "přece platí automobilka" jsou hovno platný, protože to prostě otravuje život.
Kolegovi se teď sere Seat Leon. Normálně nový auto. Chčije z něj volej, při nájezdu kolem 25kkm. Už 3x to bylo v servisu. Jednou nejsou díly, pak není mechanik, pak se to posralo znova. Jasně, je to zadarmo. Ale fakt nehodláme topit 18k / měsíc operák, abych pak musel řešit ještě nějaký problémy

A kdyby se ti pod rukama rozpadala ta 760i, tak už si jí příště taky nekoupíš. Záruka, nezáruka.