Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Přetěsnění 545i

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

Re: Přetěsnění 545i

#21 Příspěvek od PRAHAV8 »

Já u snejka byl před asi 3tydný nemusíš mi říkat kdo to je. Spíš mi řekni ten seznam věcí co se dělá za 60tis protože ty říkáš že za 60 udělá GO motoru.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Přetěsnění 545i

#22 Příspěvek od Snejk »

a ma pravdu, to ze to ostatni neumi, placaj se v tom, nevi co a jak za to ja nemuzu. A uz me nebavi to psat asi po ste a obhajovat si to. Asi to vsem dvakrat zdrazim at to teda vypada buhvijak, ale ja tech motoru delam takove mznozstvi a za takove casy a za tak malo ze nemam potrebu proste na tom nejak nekoho natahovat a tahat z nej penize... ale evidentne bych mel...
Co si myslis ze tam nedavam, za 65 tisic mas proste komplet, gufera, rozvody, komplet tesneni, vodni hadicky co se serou, membrany, rybnicky, pretesnenou vakuovku, trubku, proste uplne vsechno co v tom motoru vubec lze pretesnit/vyresit... co je na tom divny a nemozny? pri mejch odberech a hodne veci beru primo od dodavatelu se o tom nejakymu nakupu v bmw muze jen zdat, i kdyz u nich beru na ten motor peknou hromadu veci...
Spejbl
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: stř 12.04.2017 15:47

Re: Přetěsnění 545i

#23 Příspěvek od Spejbl »

Jenže to je výměna rozvodu bez výměny kol,simerinku na klice,protože motor zůstává ve voze atp.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Přetěsnění 545i

#24 Příspěvek od Snejk »

Nikdy vzivote bych nedelal motor v aute. Venku ho mame za cca 2 hodiny.... simerinky jsou samozrejme nove, predni i zadni. Jestli myslis vanosova kola tak ty nemenime, neni proc, pokud nejsou vadna. Tenhle motor na jedny rozvody da klidne milion, to trpi jen na vytahani a rozpad list, ne na opotrebeni kol...
Spejbl
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: stř 12.04.2017 15:47

Re: Přetěsnění 545i

#25 Příspěvek od Spejbl »

A kolik stojí jen výměna motoru kus za kus u tý V8my?
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Přetěsnění 545i

#26 Příspěvek od Snejk »

Holy nebo nastrojeny? Cca 8-12
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Přetěsnění 545i

#27 Příspěvek od Snejk »

Tech motoru jsem uz udelal nekolik stovek, at uz v e60,65,63,53 a 70( tam je to nejnarocnejsi).. bavi me ze to porad nekdo ma potrebu zpochybnovat a rozebirat..
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Přetěsnění 545i

#28 Příspěvek od Snejk »

jestli jste si nekde nechali pretesnit v8 za vic, za to ja nemuzu... a dokonce ja v ty cene mam i novy cidlo oleje, remeny, olej, filtr, klimu naplnenou, novej fridex i servo olej... to je ulet co... jsem asi uplnej blazen ale proste to tak je... a jedinej dil neni neoriginalni... ani rozvody, ani tesneni, membrany ani to blby cidlo oleje... zadny srace od vaico, aic atd... mi nesmi do dilny... nikdy...
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

Re: Přetěsnění 545i

#29 Příspěvek od PRAHAV8 »

Tak to je teda masakr tahle cena na prahu. Ale super že jsi to sem napsal protože se můžu Laďovi veřejně omluvit ;)
Snejk píše:a ma pravdu, to ze to ostatni neumi, placaj se v tom, nevi co a jak za to ja nemuzu. A uz me nebavi to psat asi po ste a obhajovat si to. Asi to vsem dvakrat zdrazim at to teda vypada buhvijak, ale ja tech motoru delam takove mznozstvi a za takove casy a za tak malo ze nemam potrebu proste na tom nejak nekoho natahovat a tahat z nej penize... ale evidentne bych mel...
Co si myslis ze tam nedavam, za 65 tisic mas proste komplet, gufera, rozvody, komplet tesneni, vodni hadicky co se serou, membrany, rybnicky, pretesnenou vakuovku, trubku, proste uplne vsechno co v tom motoru vubec lze pretesnit/vyresit... co je na tom divny a nemozny? pri mejch odberech a hodne veci beru primo od dodavatelu se o tom nejakymu nakupu v bmw muze jen zdat, i kdyz u nich beru na ten motor peknou hromadu veci...
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

Re: Přetěsnění 545i

#30 Příspěvek od Lucifer »

Pokud by si měl, můžu to u sebe spáchat taky. Několik V8 mi už rukama prošlo a vždy to dělám komplet z origo dílů

http://www.fb.me/bmwdiagsokolov
stellaM3
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: stř 01.05.2013 00:00

Re: Přetěsnění 545i

#31 Příspěvek od stellaM3 »

Kluci děláte mi radost , tak až budu řešit ventilovy gufera tak se ozvu , ke Snejkovi bych to měl blíž :) A evidentně umí. 2 hodiny a motor venku to čumím :) Zatím na své e60 545i budu pretesnovat jen asi domeček za alternatorem tam to bleje trošku a pak jsem si všiml pod vakuovou pumpou malej únik ale tam vůbec nevím odkud ? Zatím to asi nemá cenu tahat motor ven to až to bude mít víc najeto. A tyhle věci pretesnit snad půjde snadno ale taky to nechci dávat nějakýmu ocasovi co na tom napáchá víc škody než užitku.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Přetěsnění 545i

#32 Příspěvek od Snejk »

Vakuovku musis rozpulit vejpul a vymenit vnitrni tesneni... a z tesneni za altikem na aute se oprcas, obzvlast jestli to ma treba aktivni rizeni... musi dolu drzak motoru z prostoru ktery neexistuje, takze vyvesit motor a pak hodne moc nadavek...
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Přetěsnění 545i

#33 Příspěvek od Snejk »

Tak dve hodiny to jsou u e65 kdyz to fakt potrebujes rychle vykopnout, jinak jsou to spis tak 4 hodiny kdyz to je zakaznicky, u xdrivu je to celej den..
Spejbl
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: stř 12.04.2017 15:47

Re: Přetěsnění 545i

#34 Příspěvek od Spejbl »

Takže ty nekoupíš jako normální zákazník u BMW OEM rozvodový řetěz za 2888 Kč, ale s daleko větší slevou a s tou to i zákazníkovi prodáš, jestli to dobře chápu?
Tak to je pak samozřejmě jiná situace.
Dávat nový řetěz na použitá řetězová kola je zažítá praxe některých mechaniků, k tomu by se musel vyjádřit jen nějaký inženýr strojař, ale BMW fabrika takovýhle technologický postup určitě nedoporučuje.
Když by si to někdo takhle přál, tak jo klidně, ale bez záruky smontovatele.
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

Re: Přetěsnění 545i

#35 Příspěvek od PRAHAV8 »

A v čem je problém dát nový řetez na staré kola? Mám to tak u motoru m62 a jezdí to každý den několik let a pohoda.
kabyr01
Registrovaný
Příspěvky: 729
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Kutná Hora

Re: Přetěsnění 545i

#36 Příspěvek od kabyr01 »

stellaM3 - tvoje 545i má najeto málo, ale u těch těsnění je to hodně otázka věku, kdy ty gumy degradují i když stojí :D Takže km máš malé, ale velmi pravděpodobně v podobném stavu jako auto co má 2x více km
stellaM3
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: stř 01.05.2013 00:00

Re: Přetěsnění 545i

#37 Příspěvek od stellaM3 »

Aktivní řízení to auto nemá, má to jen dynamic drive , je pravda že jsou tam okolo různý hadice a tak ... No tak nevím kdo by mi tohle udělal někdo poblíž, nebo to necham zatím bejt. A Tu Vakuovku Teda asi omrknu jaký tam jsou ty těsnění, mrknu na rozkres. Děkuji z info.
Naposledy upravil(a) stellaM3 dne úte 20.04.2021 17:00, celkem upraveno 1 x.
stellaM3
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: stř 01.05.2013 00:00

Re: Přetěsnění 545i

#38 Příspěvek od stellaM3 »

Kabyr01 - Jo jo to je jasný že ty gumový části jsou tvrdý díky věku, čas prostě nejde zastavit . Jen jsem rád že zatím ty ventilový gufera zatím drží a motor nezakouří ani malinko.
Jen ty ostatní věci gumový jsou holt taky načatý to dá rozum.
Nedávno jsem nechal měnit olej v převodovce a ty 4 válečky gumový co jsou pod mechatronikem jsou taky celkem tvrdý. Samozrejme jsem dal nový.
stellaM3
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: stř 01.05.2013 00:00

Re: Přetěsnění 545i

#39 Příspěvek od stellaM3 »

Snejk píše:Vakuovku musis rozpulit vejpul a vymenit vnitrni tesneni... a z tesneni za altikem na aute se oprcas, obzvlast jestli to ma treba aktivni rizeni... musi dolu drzak motoru z prostoru ktery neexistuje, takze vyvesit motor a pak hodne moc nadavek...
Co se týká ty valkuovky tak to bude asi únik přes to těsnění na pozici 2. To by i dávalo smysl, od oleje je hadice co vede pod tou pumpou tak by to mohlo být ono asi.
Viz odkaz:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3278
cheater
Registrovaný
Příspěvky: 1451
Registrován: sob 05.01.2019 11:48

Re: Přetěsnění 545i

#40 Příspěvek od cheater »

-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 18:10, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět