Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Přetěsnění 545i
Re: Přetěsnění 545i
Já u snejka byl před asi 3tydný nemusíš mi říkat kdo to je. Spíš mi řekni ten seznam věcí co se dělá za 60tis protože ty říkáš že za 60 udělá GO motoru.
Re: Přetěsnění 545i
a ma pravdu, to ze to ostatni neumi, placaj se v tom, nevi co a jak za to ja nemuzu. A uz me nebavi to psat asi po ste a obhajovat si to. Asi to vsem dvakrat zdrazim at to teda vypada buhvijak, ale ja tech motoru delam takove mznozstvi a za takove casy a za tak malo ze nemam potrebu proste na tom nejak nekoho natahovat a tahat z nej penize... ale evidentne bych mel...
Co si myslis ze tam nedavam, za 65 tisic mas proste komplet, gufera, rozvody, komplet tesneni, vodni hadicky co se serou, membrany, rybnicky, pretesnenou vakuovku, trubku, proste uplne vsechno co v tom motoru vubec lze pretesnit/vyresit... co je na tom divny a nemozny? pri mejch odberech a hodne veci beru primo od dodavatelu se o tom nejakymu nakupu v bmw muze jen zdat, i kdyz u nich beru na ten motor peknou hromadu veci...
Co si myslis ze tam nedavam, za 65 tisic mas proste komplet, gufera, rozvody, komplet tesneni, vodni hadicky co se serou, membrany, rybnicky, pretesnenou vakuovku, trubku, proste uplne vsechno co v tom motoru vubec lze pretesnit/vyresit... co je na tom divny a nemozny? pri mejch odberech a hodne veci beru primo od dodavatelu se o tom nejakymu nakupu v bmw muze jen zdat, i kdyz u nich beru na ten motor peknou hromadu veci...
Re: Přetěsnění 545i
Jenže to je výměna rozvodu bez výměny kol,simerinku na klice,protože motor zůstává ve voze atp.
Re: Přetěsnění 545i
Nikdy vzivote bych nedelal motor v aute. Venku ho mame za cca 2 hodiny.... simerinky jsou samozrejme nove, predni i zadni. Jestli myslis vanosova kola tak ty nemenime, neni proc, pokud nejsou vadna. Tenhle motor na jedny rozvody da klidne milion, to trpi jen na vytahani a rozpad list, ne na opotrebeni kol...
Re: Přetěsnění 545i
A kolik stojí jen výměna motoru kus za kus u tý V8my?
Re: Přetěsnění 545i
Holy nebo nastrojeny? Cca 8-12
Re: Přetěsnění 545i
Tech motoru jsem uz udelal nekolik stovek, at uz v e60,65,63,53 a 70( tam je to nejnarocnejsi).. bavi me ze to porad nekdo ma potrebu zpochybnovat a rozebirat..
Re: Přetěsnění 545i
jestli jste si nekde nechali pretesnit v8 za vic, za to ja nemuzu... a dokonce ja v ty cene mam i novy cidlo oleje, remeny, olej, filtr, klimu naplnenou, novej fridex i servo olej... to je ulet co... jsem asi uplnej blazen ale proste to tak je... a jedinej dil neni neoriginalni... ani rozvody, ani tesneni, membrany ani to blby cidlo oleje... zadny srace od vaico, aic atd... mi nesmi do dilny... nikdy...
Re: Přetěsnění 545i
Tak to je teda masakr tahle cena na prahu. Ale super že jsi to sem napsal protože se můžu Laďovi veřejně omluvit

Snejk píše:a ma pravdu, to ze to ostatni neumi, placaj se v tom, nevi co a jak za to ja nemuzu. A uz me nebavi to psat asi po ste a obhajovat si to. Asi to vsem dvakrat zdrazim at to teda vypada buhvijak, ale ja tech motoru delam takove mznozstvi a za takove casy a za tak malo ze nemam potrebu proste na tom nejak nekoho natahovat a tahat z nej penize... ale evidentne bych mel...
Co si myslis ze tam nedavam, za 65 tisic mas proste komplet, gufera, rozvody, komplet tesneni, vodni hadicky co se serou, membrany, rybnicky, pretesnenou vakuovku, trubku, proste uplne vsechno co v tom motoru vubec lze pretesnit/vyresit... co je na tom divny a nemozny? pri mejch odberech a hodne veci beru primo od dodavatelu se o tom nejakymu nakupu v bmw muze jen zdat, i kdyz u nich beru na ten motor peknou hromadu veci...
Re: Přetěsnění 545i
Pokud by si měl, můžu to u sebe spáchat taky. Několik V8 mi už rukama prošlo a vždy to dělám komplet z origo dílů
http://www.fb.me/bmwdiagsokolov
http://www.fb.me/bmwdiagsokolov
Re: Přetěsnění 545i
Kluci děláte mi radost , tak až budu řešit ventilovy gufera tak se ozvu , ke Snejkovi bych to měl blíž
A evidentně umí. 2 hodiny a motor venku to čumím
Zatím na své e60 545i budu pretesnovat jen asi domeček za alternatorem tam to bleje trošku a pak jsem si všiml pod vakuovou pumpou malej únik ale tam vůbec nevím odkud ? Zatím to asi nemá cenu tahat motor ven to až to bude mít víc najeto. A tyhle věci pretesnit snad půjde snadno ale taky to nechci dávat nějakýmu ocasovi co na tom napáchá víc škody než užitku.


Re: Přetěsnění 545i
Vakuovku musis rozpulit vejpul a vymenit vnitrni tesneni... a z tesneni za altikem na aute se oprcas, obzvlast jestli to ma treba aktivni rizeni... musi dolu drzak motoru z prostoru ktery neexistuje, takze vyvesit motor a pak hodne moc nadavek...
Re: Přetěsnění 545i
Tak dve hodiny to jsou u e65 kdyz to fakt potrebujes rychle vykopnout, jinak jsou to spis tak 4 hodiny kdyz to je zakaznicky, u xdrivu je to celej den..
Re: Přetěsnění 545i
Takže ty nekoupíš jako normální zákazník u BMW OEM rozvodový řetěz za 2888 Kč, ale s daleko větší slevou a s tou to i zákazníkovi prodáš, jestli to dobře chápu?
Tak to je pak samozřejmě jiná situace.
Dávat nový řetěz na použitá řetězová kola je zažítá praxe některých mechaniků, k tomu by se musel vyjádřit jen nějaký inženýr strojař, ale BMW fabrika takovýhle technologický postup určitě nedoporučuje.
Když by si to někdo takhle přál, tak jo klidně, ale bez záruky smontovatele.
Tak to je pak samozřejmě jiná situace.
Dávat nový řetěz na použitá řetězová kola je zažítá praxe některých mechaniků, k tomu by se musel vyjádřit jen nějaký inženýr strojař, ale BMW fabrika takovýhle technologický postup určitě nedoporučuje.
Když by si to někdo takhle přál, tak jo klidně, ale bez záruky smontovatele.
Re: Přetěsnění 545i
A v čem je problém dát nový řetez na staré kola? Mám to tak u motoru m62 a jezdí to každý den několik let a pohoda.
Re: Přetěsnění 545i
stellaM3 - tvoje 545i má najeto málo, ale u těch těsnění je to hodně otázka věku, kdy ty gumy degradují i když stojí
Takže km máš malé, ale velmi pravděpodobně v podobném stavu jako auto co má 2x více km

Re: Přetěsnění 545i
Aktivní řízení to auto nemá, má to jen dynamic drive , je pravda že jsou tam okolo různý hadice a tak ... No tak nevím kdo by mi tohle udělal někdo poblíž, nebo to necham zatím bejt. A Tu Vakuovku Teda asi omrknu jaký tam jsou ty těsnění, mrknu na rozkres. Děkuji z info.
Naposledy upravil(a) stellaM3 dne úte 20.04.2021 17:00, celkem upraveno 1 x.
Re: Přetěsnění 545i
Kabyr01 - Jo jo to je jasný že ty gumový části jsou tvrdý díky věku, čas prostě nejde zastavit . Jen jsem rád že zatím ty ventilový gufera zatím drží a motor nezakouří ani malinko.
Jen ty ostatní věci gumový jsou holt taky načatý to dá rozum.
Nedávno jsem nechal měnit olej v převodovce a ty 4 válečky gumový co jsou pod mechatronikem jsou taky celkem tvrdý. Samozrejme jsem dal nový.
Jen ty ostatní věci gumový jsou holt taky načatý to dá rozum.
Nedávno jsem nechal měnit olej v převodovce a ty 4 válečky gumový co jsou pod mechatronikem jsou taky celkem tvrdý. Samozrejme jsem dal nový.
Re: Přetěsnění 545i
Co se týká ty valkuovky tak to bude asi únik přes to těsnění na pozici 2. To by i dávalo smysl, od oleje je hadice co vede pod tou pumpou tak by to mohlo být ono asi.Snejk píše:Vakuovku musis rozpulit vejpul a vymenit vnitrni tesneni... a z tesneni za altikem na aute se oprcas, obzvlast jestli to ma treba aktivni rizeni... musi dolu drzak motoru z prostoru ktery neexistuje, takze vyvesit motor a pak hodne moc nadavek...
Viz odkaz:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3278