Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
7er vs ostatní prémiové vozy
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8
- Registrován: stř 25.10.2017 19:40
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Zimmermann drážky 350mm (to je ta větší možnost) cca 3000,- kus. Vybral jsem Ti tu nejdrazší variantu u běžně dostupné značky. Můžeš být na polovině v případě obyčejnýho kotouče. Co tam máš dál?Filozof píše:Ty vole sorry ale tohle už ani já nedávám![]()
Víš kolik stojí jen brzdy na tuarega V10??? Tam je to úplně jinde ty pálky …
Teď už i já mam pocit ze si znás děla srandu …
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 22:30, celkem upraveno 1 x.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Oproti e38 jinéj svět ale oproti e65 nuda. 5litr diesel měl soused že prý chtěl vykonej diesel a nakonec dnes jezdí v superb 2. Phaeton benzín je nedocenene auto v minulosti protože bylo levný a docela kvalitní co jsem měl možnost zjistit ale jen kokot může chtít koupit motor před kterým varují i přímo lidi v servisu a to si může člověk i ověřit když zavolá do VW
jaroslavknap píše:https://www.sauto.cz/osobni/detail/volkswagen/phaeton/18740326?goFrom=list
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1109
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
V10 nebrat ani skoro nový 

auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....




Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Tak kamarád to dával do autorizaku jako Firemni auto a brzdy lepší tam to bylo za 50k
Něco podelaneho na motoru už si nevzpomínám 170k a podobně šílené ceny …. Trumflo to už jen porsche cayenne kde byly ty individuální brzdy keramické za čtvrt milionu.
Samo že nějaké obyčejné brzdy sezeneš za 10k komplet na předek ale ten tuareg aby to ubrzil potřebuje lepší brzdy….
Jinak převodovky tam taky umírají dost často … V10 byl problém už jen ten motor a ta váha a všechna ta elektronika kolem toho…. Proste nesmyslnej motor.
Říkal ze audi a8 a Bmw 7er jsou proti tomu zlaté auta.
Phaeton byl snad nejlepší s V8 4,2i a 6.0 V12
A byl to taky silenej a těžký mastodont. Počítám ze jej servisovat moc lidi v ČR umět nebude.
A tuareg s 3litrem V6 v naftě asi nejlepší možnost ale stejně servisovat takové auto nebude o nic levnější jako 7er pokud je v slušně stavu.
Něco podelaneho na motoru už si nevzpomínám 170k a podobně šílené ceny …. Trumflo to už jen porsche cayenne kde byly ty individuální brzdy keramické za čtvrt milionu.
Samo že nějaké obyčejné brzdy sezeneš za 10k komplet na předek ale ten tuareg aby to ubrzil potřebuje lepší brzdy….
Jinak převodovky tam taky umírají dost často … V10 byl problém už jen ten motor a ta váha a všechna ta elektronika kolem toho…. Proste nesmyslnej motor.
Říkal ze audi a8 a Bmw 7er jsou proti tomu zlaté auta.
Phaeton byl snad nejlepší s V8 4,2i a 6.0 V12
A byl to taky silenej a těžký mastodont. Počítám ze jej servisovat moc lidi v ČR umět nebude.
A tuareg s 3litrem V6 v naftě asi nejlepší možnost ale stejně servisovat takové auto nebude o nic levnější jako 7er pokud je v slušně stavu.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
4.2 byl silnější motor než m62 u e38 a byl dost spolehlivý ale e65 byla celkově lepší než phaeton i 760 byla jak spolehlivosti tak převodovkou lepší jak w12. Posezení v phaeton a e65 je nesrovnatelně lepší pro e65Filozof píše: Phaeton byl snad nejlepší s V8 4,2i a 6.0 V12
A byl to taky silenej a těžký mastodont. Počítám ze jej servisovat moc lidi v ČR umět nebude.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
4.2 byl silnější ale e38 srovnávat s phaeton není uplně vhodné ale spíš s e65. Co má to auto lepší než e65? Prakticky nic z technické části možná tak klimatizace
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1109
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
sice sem v tom nikdy nejel ..ale měl sem možnost si to prolézt a vidim to kor s V-10 jako naleštěnou bídu ....auto, který se snažilo o max image,,,hlavně finančně, a ten motor katastrofa sama o sobě ,,,ten dotyčnej byl v servisu velmi vítaným zákazníkem
.....prostě si koncern zahrál na něco , co nikdy nebyl, ani nebude ..... ale každej má ten svůj pohled, nikomu to nevnucuju

auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....




Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Já bych to auto bral ale jen benzín ale ten se moc neprodává co jsem minulej rok koukal
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
V10 chrochtavýho Tuarega máme v rodině, bratranec ho koupil za nějakej smích v policejní aukci asi před pěti lety.. No a ono to pořád funguje a jezdí.. Servis si na tom dělá sám, ale motor zatím neměl venku ani jednou.. Just saying 

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
My ho právě také měli a také za smích a ty opravy o kterých se píše, že se dělají s motorem ven, se dělaly v autě. Také to jezdilo, občas zazlobilo a jinak nic. Jediné co mě trochu láme je ta spotřeba 11-12 litrů nafty. Na druhou stranu z části peněz co si teď dávám bokem mohu zalepit rozdíl mezi naftou a LPG.
Navíc to jelo překvapivě hodně, možná víc než E65. Občas se prodává verze R50, ale ta začíná tak na kile. Ještě by mě zajímal TDV8 také už jsou za zajímavou cenu s nějakou drobnou poruchou.
Navíc to jelo překvapivě hodně, možná víc než E65. Občas se prodává verze R50, ale ta začíná tak na kile. Ještě by mě zajímal TDV8 také už jsou za zajímavou cenu s nějakou drobnou poruchou.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Ten 4litr má kámoš a je spokojen. Akorát to není na krátký trasy. Jakože vůbec. Ty DPF se třeba po 5ti krátkých startech hlásí. Když se to dělá opakovaně, tak už tomu nepomůže ani nucená regenerace. Ale to každý kdo má DPF zná.
Nicméně když už je řeč o Tuaregách a Phaetonech, tak osobně raději Q7 a A8. Audi jsou líp zpracovaný. Na druhou stranu pokud bych měl srovnat A8 a 7er, tak ta sedma je sice v nečem divná, kazí se na ní věci, který u konkurence ne, ale ta 7ma je z mýho pohledu lepší. Ona to vrátí dost jinde, nehledě na to, že jiný auta se se*ou taky. 7er má líp zpracovanej interiér, nešoupou se tlačítka, není tolik náchylná na vrzání, některý prvky výbavy má podstatně líp vymyšlený, některý zas A8 - vlastně si vybavuju jen jeden.
Neuráží mě ani jedno auto, ale vybral bych si znova 7er.
Nicméně když už je řeč o Tuaregách a Phaetonech, tak osobně raději Q7 a A8. Audi jsou líp zpracovaný. Na druhou stranu pokud bych měl srovnat A8 a 7er, tak ta sedma je sice v nečem divná, kazí se na ní věci, který u konkurence ne, ale ta 7ma je z mýho pohledu lepší. Ona to vrátí dost jinde, nehledě na to, že jiný auta se se*ou taky. 7er má líp zpracovanej interiér, nešoupou se tlačítka, není tolik náchylná na vrzání, některý prvky výbavy má podstatně líp vymyšlený, některý zas A8 - vlastně si vybavuju jen jeden.

- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Presne, ale hlavne ta osma je o pul tuny lehci nez PhaetonPajk85 píše: Nicméně když už je řeč o Tuaregách a Phaetonech, tak osobně raději Q7 a A8. Audi jsou líp zpracovaný.

Hehe, jen ze zvedavosti. Ktere to jsou?Pajk85 píše:7er má... ...některý prvky výbavy má podstatně líp vymyšlený



Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Třeba roletky. V A8 je to takový laciný, plandá to a ještě k tomu jsou manuální. Sedačky, konkrétně záda, Tě tolik neobejmou. Spodek má ale líp vyřešenej ten výsuv. Nevzniká tam mezera, takže se v ní nedrží bordel. Uchycení dekoru je takový slabý. Drží to tak, že to vrže, něco jak eFka. Do toho je to náchylný na odlepování, snadněji se poškrábe. U 7my je to takový o dost bytelnější, ale taky se to hůř montuje… nějaký odlepování nehrozí, poškrábat tu plyskyřici je skoro nemožný, dřív praskne. Zpracování dekorů je tedy výrazně lepší, je to úplně jiný level. Pak má určitě hůř řešený kliky. V případě odchodu mikrospínače měníš kliku. Nebo aspoň my nepřišli na to, jak tomu jinak pomoct. U 7my to jde zachránit, vzpomeň na starýho. Tlačítka u A8 osaháš snadněji. Nebo možná je to vlivem špatné chemie, nevím. Nicméně tím, že jsou ty plasty bílý, tak po ošoupání to nechutně bije do očí. 7ma má s tlačítkama taky sem tam problém, ukázka toho jsou ty na loketce, ale ty oškrábeš/vyměníš za nový a máš klid. Veškerý zámky interiéru koncernu se lámou, zasekávají a A8 není vyjímkou. Takový moje postřehy no… ale chápu, že to někdo vidí jinak. Nicméně jak jsem psal, ani jedno auto mě neuráží. Spousta věcí se dá obejít slušným chováním k autu, třeba ty tlačítka 100%. Klidně napiš Tvůj pohled.
Jinak zrovna ta řadička mi občas dělá problém, když sednu do 6tky.
Jinak zrovna ta řadička mi občas dělá problém, když sednu do 6tky.

- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Se sedackama souhlas, komforty v 7er jsou o chlup lepsi nez Power Seats v osme, ty tusim neumoznuji nastaveni bocniho vedeni. Zbytek nemuzu moc posoudit, zadne z tech aut jsem nikdy nevlastnil ani neservisoval, jen jsem je mel mockrat pujceny, ale je fakt, ze u Audi jsem videl osoupany tlacitka mnohem casteji nez u BMW a tlacitko ridicova okna mam osoupany i na svy A6
Tim “lepe vymysleny” jsem mel na mysli spis “logictejsi/ergonomictejsi/promyslenejsi” nez ciste “kvalitnejsi”, ale i tak tam podle me v kvalite A8 vs 7er nebudou nejak propastny rozdily
Ta radicka je nahodou super, alespon je na/v tunelu mraky mista

Tim “lepe vymysleny” jsem mel na mysli spis “logictejsi/ergonomictejsi/promyslenejsi” nez ciste “kvalitnejsi”, ale i tak tam podle me v kvalite A8 vs 7er nebudou nejak propastny rozdily

Ta radicka je nahodou super, alespon je na/v tunelu mraky mista

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Když už se tu řeší velký diesely, máte někdo zkušenost s Q7 V12 TDI?
e66 750Li
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Zkusenost nemam, ale uz pri ty predstave jsem se osypal
Podle me je Q7 (v generaci 4L) tezka i s klasickou 3.0 TDi, s V12 TDi to auto musi jezdit jen rovne a zatacky potom na podvalu 


- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Kolik stovek tisic kilometru za rok najedes, ze te na V10 TDi trapi spotreba 12l nafty????xaler píše:Jediné co mě trochu láme je ta spotřeba 11-12 litrů nafty.


