Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
7er vs ostatní prémiové vozy
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 22:31, celkem upraveno 1 x.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Vubec nechapu jak muzete srovnavat 300c a sedmu. Klasicky stary hnusny americky interier, neriditelne v zatackach, sedacky nemaji bocni vedeni, takze se te to jeste snazi vystoupit za jizdy. Vrze, kufr je des a s nakladaci hranou. Odhlucneni horsi, nic to neumi, navi nefunguje, protoze nejsme v USA..... atd. Tesil jsem se, kdyz jsem tenkrat vybiral neco jineho a bylo to velke zklamani
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1109
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
kouk sem na kousek jeho videí a je to trapnej magor ...ničím mi to nezaujalo , ale třeba se pletu prostě tihle ,co se snaží někomu vykecat mozek z hlavy a ještě někdy debilníma kecama...
. ale každýho věc, když ameriku , tak já osobně bych to viděl na tenhle styl.....
https://youtu.be/mA-70C0Hcbo
https://youtu.be/8jm8l9Ne1oU
pokud o "modernu " tak tohle ....ale kždýmu se líbí něco jinýho ...já sem měl možnost se v tom svézt a bomba .... jedno jako kánoj houpací jak v křesle...
nebo tahle divoká sviňa
https://youtu.be/y9uWWtNXDzk

https://youtu.be/mA-70C0Hcbo
https://youtu.be/8jm8l9Ne1oU
pokud o "modernu " tak tohle ....ale kždýmu se líbí něco jinýho ...já sem měl možnost se v tom svézt a bomba .... jedno jako kánoj houpací jak v křesle...

nebo tahle divoká sviňa

https://youtu.be/y9uWWtNXDzk
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....




- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Za docela dobrý prachy se dá občas vidět Lincoln Continental cabrio se "suicide doors", to je jiná lambáda.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 22:31, celkem upraveno 1 x.
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Ta W221 je hrozná na elektriku?
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 22:32, celkem upraveno 1 x.
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Si budu muset nastudovat. Já teda dost slintám nad kupéčkem.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 22:32, celkem upraveno 1 x.
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Šestikilo samozřejmě.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1109
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
TWL.... to je nenažranost ...300+ už nestačísoukupadam píše:Šestikilo samozřejmě.



auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....




- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
To je jedinej kloudnej motor tam. Samozrejme jako vikendovka.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 22:32, celkem upraveno 1 x.
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Oni tu N63 ted budou cpat do Range Rovera. Dela dneska jeste vubec nekdo dobry rozhodnuti? 

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Vážení kolegové, dovolím se využít toho téma k vznesení mého dotazu... Vybírám si služební auto a můj výběr zamířil do kategorie 7er a její konkurence.
Jelikož v autě prosedím docela dost času, hledám auto, ve kterém bude ticho, nebudou mě bolet záda ze sedačky, nebudu řešit, že při stání v koloně klimatizace téměř nechladí (ano, i s tím jsem se setkal téměř u nového vozu a podle prodejce je vše ok) nebo naopak, že to začne topit až za 20 km... prostě auto pro pohodlné rychlé cestování.
Něco k číslům, rozpočtově se bavme kolem půl míče za nákup, se servisem po nákupu se počítá. Roční nájezd 40-50 tisíc km. Auto bych si rád nechal cca 5 let (a kdo ví jestli za 5 let se bude dát koupit něco lepšího, tak třeba i déle).
Co se týče motoru, tak srdce říká benzínová V12 bez turba,... CCSka říká "mám limit"
Takže ideálně jaký kompromis, který si asi rozhodnu až po definitivním výběru modelu.
Modely, které mě něčím zaujaly a jsou v užším výběru:
Audi A8 D4
+/- asi neexistuje, prostě takové bezemoční Audi
BMW 7er E65/66
+ vejde se do limitu i se servisem, už moc neztratí na hodnotě, jsou v tom normální motory
- už mají něco za sebou a vybrat nezkurvený kousek asi nebude snadné
BMW 7er F01/02
+ (žádný mě nenapadá)
- podle všech recenzí to jsou jen kasičky a je k tomu potřeba mít ještě další auto
Lexus LS XF40
+ nebudí zbytečně pozornost, nikdo moc neví co je to zač, na model jsou skvělé recenze
- prakticky se nedá vybrat, k prodeji jen pár ks
Mercedes S-klasse W221
+ prostě Mercedes S-klasse
- prostě Mercedes S-klasse
VW Phaeton
+ na první pohled větší Passat, tím pádem nebudí pozornost
- (žádný mě nenapadá)
Potom jsou ještě 2 auta pod čarou.... BMW E60/E61 550i manuál (V8+manuál+zadokolka) a Opel Insignia I OPC manuál (vždycky jsem měl a mám Opely). To jsou auta, která spadají do trošku jiného spektra, jsou asi víc řidičská, ale z nějakého důvody by mi také nevadily.
Třeba mi někdo dokáže něco vyvrátit nebo naopak přivést k tomu, že toto je to pravé.
Díky za přečtení a případnou odpověď.
Jelikož v autě prosedím docela dost času, hledám auto, ve kterém bude ticho, nebudou mě bolet záda ze sedačky, nebudu řešit, že při stání v koloně klimatizace téměř nechladí (ano, i s tím jsem se setkal téměř u nového vozu a podle prodejce je vše ok) nebo naopak, že to začne topit až za 20 km... prostě auto pro pohodlné rychlé cestování.
Něco k číslům, rozpočtově se bavme kolem půl míče za nákup, se servisem po nákupu se počítá. Roční nájezd 40-50 tisíc km. Auto bych si rád nechal cca 5 let (a kdo ví jestli za 5 let se bude dát koupit něco lepšího, tak třeba i déle).
Co se týče motoru, tak srdce říká benzínová V12 bez turba,... CCSka říká "mám limit"

Modely, které mě něčím zaujaly a jsou v užším výběru:
Audi A8 D4
+/- asi neexistuje, prostě takové bezemoční Audi
BMW 7er E65/66
+ vejde se do limitu i se servisem, už moc neztratí na hodnotě, jsou v tom normální motory
- už mají něco za sebou a vybrat nezkurvený kousek asi nebude snadné
BMW 7er F01/02
+ (žádný mě nenapadá)
- podle všech recenzí to jsou jen kasičky a je k tomu potřeba mít ještě další auto
Lexus LS XF40
+ nebudí zbytečně pozornost, nikdo moc neví co je to zač, na model jsou skvělé recenze
- prakticky se nedá vybrat, k prodeji jen pár ks
Mercedes S-klasse W221
+ prostě Mercedes S-klasse
- prostě Mercedes S-klasse
VW Phaeton
+ na první pohled větší Passat, tím pádem nebudí pozornost
- (žádný mě nenapadá)
Potom jsou ještě 2 auta pod čarou.... BMW E60/E61 550i manuál (V8+manuál+zadokolka) a Opel Insignia I OPC manuál (vždycky jsem měl a mám Opely). To jsou auta, která spadají do trošku jiného spektra, jsou asi víc řidičská, ale z nějakého důvody by mi také nevadily.
Třeba mi někdo dokáže něco vyvrátit nebo naopak přivést k tomu, že toto je to pravé.
Díky za přečtení a případnou odpověď.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Tak s tím nájezdem bych volil LPG nebo tichou naftu (ta není, takže po koupi nechat auto dodatečně vytlumit - 30-50tis tě zbaví dunění v interiéru)…
- Audi d4 má výhodu dostupných dílů, 4x4 a relativně výběru ojetin, jízdní vlastnosti jsou na vzduchu ok, spotřeba u 3,0tdi je 8 dálky, 10 město. Ber jen s 2skly a masáž sicnama, ty auta umí být totál socky.
- Lexus Ls460 (ostatní hybridní varianty nemají prakticky kufr; pokud je prostor v kufru priorita, neber zadní komfort paket, protože to bere místo v kufru) je rwd a v zimě je použitelný omezeně (není to zrovna Bmw), spotřeba kolem 11, město 16. Výbava je full nebo mega full
- Audi d4 má výhodu dostupných dílů, 4x4 a relativně výběru ojetin, jízdní vlastnosti jsou na vzduchu ok, spotřeba u 3,0tdi je 8 dálky, 10 město. Ber jen s 2skly a masáž sicnama, ty auta umí být totál socky.
- Lexus Ls460 (ostatní hybridní varianty nemají prakticky kufr; pokud je prostor v kufru priorita, neber zadní komfort paket, protože to bere místo v kufru) je rwd a v zimě je použitelný omezeně (není to zrovna Bmw), spotřeba kolem 11, město 16. Výbava je full nebo mega full

“Ability is what you're capable of doing.”
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
+ BMW 750Li e66 LPG v co nejvyšší výbavě - prohlédnuté specialistou Jarax - Snejk asi nej servisáci na 7er u nás by mohla bejt nejzajimavější volba.
Pokud se auto prohlédne a komplet vymění vše co je špatné bude jistě fungovat a support tady je.
MB W221 - nevím jak je to se servisem u nás ale tam by mohl bejt problém najít schopné lidi
- nemá to základnu kde ti poradí jako tady s BMW.
OPEL INSIGNIA - řidičské auto ???
To fakt nevím ale určitě to nebude pohodlnější jako BMW 7er a ani výbava nebude dosahovat této urovně.
F02 740Li - asi nejzajimavější motor u Fka - spotřeba/výkon/servis.
Záleží v jakém stavu bys auto koupil a bude taky stát nějaké peníze na servis.
+ Je novější jako řada Exx. a LPG tam jde ale je dražší jako u E-řady a ktomu bere i benzín.
Přestavby dělá servisák v Polsku - to by jsis musel zjistit.
Zde se tvrdí že lepší je stále řada e66.
Pokud se auto prohlédne a komplet vymění vše co je špatné bude jistě fungovat a support tady je.
MB W221 - nevím jak je to se servisem u nás ale tam by mohl bejt problém najít schopné lidi
- nemá to základnu kde ti poradí jako tady s BMW.
OPEL INSIGNIA - řidičské auto ???
To fakt nevím ale určitě to nebude pohodlnější jako BMW 7er a ani výbava nebude dosahovat této urovně.
F02 740Li - asi nejzajimavější motor u Fka - spotřeba/výkon/servis.
Záleží v jakém stavu bys auto koupil a bude taky stát nějaké peníze na servis.
+ Je novější jako řada Exx. a LPG tam jde ale je dražší jako u E-řady a ktomu bere i benzín.
Přestavby dělá servisák v Polsku - to by jsis musel zjistit.
Zde se tvrdí že lepší je stále řada e66.
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Tady ti každej řekně, že E65 je jasná volba.
Mercedes toho zas o tolik víc nenabízí. Kromě CL, do toho bych skočil hned teď.
Audi o hovně, ale má to pěkný černý čalounění kufru. To by se mi líbilo v E65.
EFko je nádhera auto, ale jinak na hovno. Jedině asi tu V12, to aspoň letí.
Lexus super ve faceliftu, krásný auto, krásnej interiér. V Evropě na prodej jeden dva kusy možná?
Phaeton mě osobně se to auto líbí dost, ale to už radši tu Audi.
E60 a Opel bych řešil, kdyby byl budget tak 2 kila.
Co Jaguar XJ/R?
Mercedes toho zas o tolik víc nenabízí. Kromě CL, do toho bych skočil hned teď.
Audi o hovně, ale má to pěkný černý čalounění kufru. To by se mi líbilo v E65.
EFko je nádhera auto, ale jinak na hovno. Jedině asi tu V12, to aspoň letí.
Lexus super ve faceliftu, krásný auto, krásnej interiér. V Evropě na prodej jeden dva kusy možná?
Phaeton mě osobně se to auto líbí dost, ale to už radši tu Audi.
E60 a Opel bych řešil, kdyby byl budget tak 2 kila.
Co Jaguar XJ/R?