Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Však jsi psal, že tam máš nějak na hovno danou tu servo pumpu ne?
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Připadá mi vyosená, ale seřídit to nejde. Možná se mi to zdá, není to jak změřit.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Přece nepřizná, že je lempl, dál na piču pumpu a koupil řemen od maxgearu.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
brzdi kámo co by přiznával, posrali to v továrně a u rýsovacích prken, neumětelové a xaler to teď vodsírá
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Asi joettore píše:Kurevtore to auto už je totiž normálně přeser-visovanékurevtor píše:jen tak se rozstřepí řemen. Tak to nechápu. To docela smrdí špatnym servisováním.
Divný, že se to stane někomu kdo v tom furt leží a nevšimne si toho. Ale jako neřikam nic

nechci vás tu trápit svými názory, ale vzhledem k tomu co xaler zvládne za servisní úkony je mi to i docela líto, že neměl pro začátek něco co nebylo v prdeli po kolena a k tomu vyhrabaný z hoven a bůhví jestli to nebylo utopený apod.. Kdyby začínal na normální sedmičce za těch 200-250 tak si jezdí jak pán. Ale rozkurvený auto jako je E65 neposkládáš na koleni. Pak tu napíše ty sračky o flákačích a začne plakat a to už mi ho líto neni no
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Opraveno, sice mi z toho zase začala týct voda, ale je to pojízdný. Musím koupit nový řemen ten neopravím. Děkuji všem za podporu vždycky mi to pomůže. Pozítří vám napíšu jestli to ujede 200 kilometrů s třídrážkovým řemenem a polámanou kladkou.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Ještě odbočím od místní telenovely k tomu výztužnému plechu na nápravnici...plech osazen. Na jízdních vlastnostech jsem nepoznal nic. V podvozku lupe dál.
To jen tedy takové info, co od toho čekat, když to tam je nebo není.
To jen tedy takové info, co od toho čekat, když to tam je nebo není.
- Přílohy
-
- IMG_5082.JPG (1.25 MiB) Zobrazeno 691 x
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
No a kde byla chyba?
- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Ty jo,musím se tedy podivat,zda tam tu desku vubec mam 

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1109
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
si mi nasadil brouka ...vubec nevim jestli ho tam mám ..musim taky kouknout ... kdes ho vzal ? u Davida ?nebo ho 65 nemá? som voľaký zmetěnýGerchan píše:Ještě odbočím od místní telenovely k tomu výztužnému plechu na nápravnici...plech osazen. Na jízdních vlastnostech jsem nepoznal nic. V podvozku lupe dál.
To jen tedy takové info, co od toho čekat, když to tam je nebo není.
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....




Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
To lupani muze na podvozku delat cokoliv. Me to pri nerovnosti dela dd a taky me to delal vymackany silnblok na velkem rameni. Kdy pri velkem naklonu narazelo rameno na napravnici.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
e65 ho má - číslo dílu 31116767228.
Já to koupil na e63 dneska od kluka, co vrakuje BMW....stálo mě to 500,-...je toho všude dost, protože e60-e63 mají všechny stejnou nápravnici, takže i tento výztužný plech je stejný...(kromě čtyřkolek a e64).....
Pak jsem byl ještě u jednoho kamaráda, co vrakuje BMW a ten tam měl snad 4 nápravnice na e60 na hromadě připravené do šrotu...protože jsou to prostě ležáky....
Na e65 nevím...tam to možná s dostupností nebude tak jednoduché jako na e60, ale asi to nebude těžký to sehnat....
Já to koupil na e63 dneska od kluka, co vrakuje BMW....stálo mě to 500,-...je toho všude dost, protože e60-e63 mají všechny stejnou nápravnici, takže i tento výztužný plech je stejný...(kromě čtyřkolek a e64).....
Pak jsem byl ještě u jednoho kamaráda, co vrakuje BMW a ten tam měl snad 4 nápravnice na e60 na hromadě připravené do šrotu...protože jsou to prostě ležáky....
Na e65 nevím...tam to možná s dostupností nebude tak jednoduché jako na e60, ale asi to nebude těžký to sehnat....
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
ja ho tam urcite daval. to je poprve co jsem tehdy zjistil ze sedmickova vana je jina nez sestkova a tudiz tam ten plech nesel.. takze sem musel znova dat vanu a pak ten plech...Gerchan píše:Prostě ten kryt tam nedal nějaký idiot...a kdo to byl už těžko zjistím...prostě, když si člověk dá něco udělat do servisu, tak to dopadá přesně takovýmto způsobem...
Lituju lidi, kteří chtějí mít auto pěkný, chtějí mu dopřát a starat se o něj...ale přitom to nedokážou sami a jsou nuceni to dávat do servisu....kde jim to akorát postupně dojebou...
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
jinak urcite mam i reinforcement plate na e65 v nekolika vydanich
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1109
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
kouknu a písnu sms nebo cinknu ...když tak si pro něj sjeduSnejk píše:jinak urcite mam i reinforcement plate na e65 v nekolika vydanich

auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....




Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Myslím si že při normální jízdě rozdíl nepoznáš.Gerchan píše:Ještě odbočím od místní telenovely k tomu výztužnému plechu na nápravnici...plech osazen. Na jízdních vlastnostech jsem nepoznal nic. V podvozku lupe dál.
To jen tedy takové info, co od toho čekat, když to tam je nebo není.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Lupe ti to z přední nápravy ?
Já řeším to samé a mám pocit že je to silentblok ale nevím jakej.
ideální by bylo vyměnit oba dva ale chci měnit celé auto a nevěnuji tomu poslední čas moc energie ale dávám tomu 90procent že to bude silentblok.
Xalere je občas fajn prostě přiznat že něco nezvládl a prostě si to tam dal na prasáka a pak se odjebe celá řemenice nebo roztrhne řemen.
Pokud je vyosená řemenice na pumpě mohlo se stát že se sekla nebo se pomalu natrhával řemen až prasknul i přesto že byl novej a to si myslím blíží pravdě.
Fakt je to školácká chyba ale na učnáku automechanika by tě mistr vyhodil v zubech při zkoušce.
Myslíš si že to tam někdo může tak najebat leč je to student a učí se to ? Ne hned by jej vyhodili a šel by kydat hnuj.
A ber to tak že každej amatér servisák ale i odborník v servisu něco podělal a udělal špatně něco co se pak vysypalo díky tomu.
Prostě jsme lidi a chyby děláme občas všichni ale podle mě těch chyb děláš moc na tom servisu auta a nechceš si to přiznat, pak to svedeš na auto že je špatné a přitom je problém jinde, navíc tvé auto je stejně na odpis a pokud bude jezdit ještě rok bude to asi zázrak.
Průser u všech těchto zásahů je pokud se to nepodaří na první dobrou.... taky jsem si užil a do půlnoci dělal servis a zasekl se někde na šroubu který zaboha nepovolí ani letlampou... umíš si to představit jak jsem nadával ? ... kurvy kolem mě lítali a já myslel že to hodím ze skály a o pul jedné v noci jsem myslel že auto zapálím ...
ale prostě to tak už někdy je u 20let starého auta, které má ty díly zarezlé do sebe a povolit tam polovina věcí nejde lidským přístupem.
Proto před každým servisem větším si neplánuji čas ale počítám s rezervou několika hodin a i stím že prostě to auto ten den neodjede.
Často potřebuješ flexu a letlampu nebo horkovzduch a vrtačku ... a ohromnou páku na šrouby a nejlépe zvedák na celé auto.
Já řeším to samé a mám pocit že je to silentblok ale nevím jakej.
ideální by bylo vyměnit oba dva ale chci měnit celé auto a nevěnuji tomu poslední čas moc energie ale dávám tomu 90procent že to bude silentblok.
Xalere je občas fajn prostě přiznat že něco nezvládl a prostě si to tam dal na prasáka a pak se odjebe celá řemenice nebo roztrhne řemen.
Pokud je vyosená řemenice na pumpě mohlo se stát že se sekla nebo se pomalu natrhával řemen až prasknul i přesto že byl novej a to si myslím blíží pravdě.
Fakt je to školácká chyba ale na učnáku automechanika by tě mistr vyhodil v zubech při zkoušce.
Myslíš si že to tam někdo může tak najebat leč je to student a učí se to ? Ne hned by jej vyhodili a šel by kydat hnuj.
A ber to tak že každej amatér servisák ale i odborník v servisu něco podělal a udělal špatně něco co se pak vysypalo díky tomu.
Prostě jsme lidi a chyby děláme občas všichni ale podle mě těch chyb děláš moc na tom servisu auta a nechceš si to přiznat, pak to svedeš na auto že je špatné a přitom je problém jinde, navíc tvé auto je stejně na odpis a pokud bude jezdit ještě rok bude to asi zázrak.
Průser u všech těchto zásahů je pokud se to nepodaří na první dobrou.... taky jsem si užil a do půlnoci dělal servis a zasekl se někde na šroubu který zaboha nepovolí ani letlampou... umíš si to představit jak jsem nadával ? ... kurvy kolem mě lítali a já myslel že to hodím ze skály a o pul jedné v noci jsem myslel že auto zapálím ...

Proto před každým servisem větším si neplánuji čas ale počítám s rezervou několika hodin a i stím že prostě to auto ten den neodjede.
Často potřebuješ flexu a letlampu nebo horkovzduch a vrtačku ... a ohromnou páku na šrouby a nejlépe zvedák na celé auto.
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Kosinkamann jich musi mit tucty. 

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Dneska jsem si koupil malý USB prodlužovák k diagnostickému kabelu a nefunguje mi to. Počítač po mě chce pořád nějakou instalaci, ale vždyť je to jen kousek drátu. Počítačům nerozumím a soft jsem si nechával kdysi instalovat.