Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

naftové e90

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

naftové e90

#1 Příspěvek od kourk »

ahoj,
chtěl bych tu trošku rozebrat e90 s naftovými šestiválci.. abych si v tom udělal trochu jasno.
před fl - 325d, 330d - jak jsou na tom tyhle motory? má to všechno už výřivý klapky, dpf a tyhle moderní chujoviny.. nebo se to dá nazvat ješte jako "stará" nafta??
po fl - 325d, 330d - uplně to samý.
když bych řešil jen provozní náklady.. který je na tom provozně nejlíp a je nejjednoduší? to samý opak.. čemu se popř. vyhnout.?
chci zkusit naftový šestiválec v malým autě.
ps : řešit nafta nebo benzín tu nechci.
Uživatelský avatar
HyndaDan
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: sob 25.03.2017 20:20
Bydliště: Písek

Re: naftové e90

#2 Příspěvek od HyndaDan »

Tak pokud chceš jedině naftu R6, tak je volba jasná a to 330d 170kw nebo 335d 210kw. To jsou motory M57.
330d 180kw je N57 a ten nechceš- až moc průserovej.

325d je servisně stejně drahý jak 330d, má stejné chyby, ale tolik nejede, spotreba skoro stejna.
35d má turbo navíc, jinak je servisně stejně náročná.

I ty M57 v e90 už mají slabší rozvody, takže doporučuju udělat, nad 200k km se trhají.
Všechny ty motory mají DPF, a všechny ty eko "věci".
e66 750Li
lubooos
Registrovaný
Příspěvky: 151
Registrován: úte 04.11.2008 01:00
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: naftové e90

#3 Příspěvek od lubooos »

Facelift v 325d ma do roku 2010 motor M57, vykon 145 kw. Pak je M57 uz jen v te 335d. Ja bych si vtom N57 nekoupil, pokud to jinak nepujde. Ty rozvody bych nechal udelat.
U te M57 posledni, udajne byly 3 vyrobci rozvodu a jeden nejak nezvladl kvalitu a ten retez je oslaben. Samozrejme nevedi v kterych motorech to bylo. Proto se sem tam nektery potka po 200tkm.
Odpovědět