ahoj,
chtěl bych tu trošku rozebrat e90 s naftovými šestiválci.. abych si v tom udělal trochu jasno.
před fl - 325d, 330d - jak jsou na tom tyhle motory? má to všechno už výřivý klapky, dpf a tyhle moderní chujoviny.. nebo se to dá nazvat ješte jako "stará" nafta??
po fl - 325d, 330d - uplně to samý.
když bych řešil jen provozní náklady.. který je na tom provozně nejlíp a je nejjednoduší? to samý opak.. čemu se popř. vyhnout.?
chci zkusit naftový šestiválec v malým autě.
ps : řešit nafta nebo benzín tu nechci.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
naftové e90
Re: naftové e90
Tak pokud chceš jedině naftu R6, tak je volba jasná a to 330d 170kw nebo 335d 210kw. To jsou motory M57.
330d 180kw je N57 a ten nechceš- až moc průserovej.
325d je servisně stejně drahý jak 330d, má stejné chyby, ale tolik nejede, spotreba skoro stejna.
35d má turbo navíc, jinak je servisně stejně náročná.
I ty M57 v e90 už mají slabší rozvody, takže doporučuju udělat, nad 200k km se trhají.
Všechny ty motory mají DPF, a všechny ty eko "věci".
330d 180kw je N57 a ten nechceš- až moc průserovej.
325d je servisně stejně drahý jak 330d, má stejné chyby, ale tolik nejede, spotreba skoro stejna.
35d má turbo navíc, jinak je servisně stejně náročná.
I ty M57 v e90 už mají slabší rozvody, takže doporučuju udělat, nad 200k km se trhají.
Všechny ty motory mají DPF, a všechny ty eko "věci".
e66 750Li
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 151
- Registrován: úte 04.11.2008 01:00
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: naftové e90
Facelift v 325d ma do roku 2010 motor M57, vykon 145 kw. Pak je M57 uz jen v te 335d. Ja bych si vtom N57 nekoupil, pokud to jinak nepujde. Ty rozvody bych nechal udelat.
U te M57 posledni, udajne byly 3 vyrobci rozvodu a jeden nejak nezvladl kvalitu a ten retez je oslaben. Samozrejme nevedi v kterych motorech to bylo. Proto se sem tam nektery potka po 200tkm.
U te M57 posledni, udajne byly 3 vyrobci rozvodu a jeden nejak nezvladl kvalitu a ten retez je oslaben. Samozrejme nevedi v kterych motorech to bylo. Proto se sem tam nektery potka po 200tkm.