Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)

Vše o Z1 E30, Z3 E36, Z4 E85/E86/E89, Z8 E52
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)

#481 Příspěvek od pavproch »

Kura, neska moc nechybělo a m4Zlika sem mohl bouchnout.... (jako i minulý pátek) sem to i neska vzal do prce m4Zlikem (opět - mám to 2,5km, ale najel sem asi 200) a.... při vyjížďce (pod Smrkem v Beskydech) - velmi úzká lesní cesta (kupodivu bez zákazu vjezdu) s kvalitním asfaltem (proto tam ráth yezdim) kde se dvě auta blbě na těsno vyhýbají, zatáčka se štěrkem a... zrovna proti mě jeden jel, taky ne zrovna pomalu, na tom štěrku to klouzalo (=nebrzdilo) a už sme se natěsno vyhýbali v mnohem vyšší rychlosti než by bylo zdrávo.... ale vyšlo to, ufffff.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)

#482 Příspěvek od pavproch »

Neska ráno se to zase sešlo - počasí, nálada + fčera sem fprci zarval šponu = ráno sem jel do prce m4Zlikem a opět 2,5km = 180 km. Křasné vyvětrání hlavy, doslova.

Akoráth, už sem to tu spal loni, fčíl už zase: jedu (zahřáto = dynamicky = nad 4,5toček), brzdím motorem a pak chcu přidat = lehce cukne. Brambor2 (stejný motor N52B30, ale bez "Sport" režimu) tohle nedělá, jde za plynem v těchto přechodech (z brždění motorem do tahu) plynule, bez cuknutí. Musím to ještě vyzkoušet v m4Zlikovi v "normal" režimu, abych zistil, esli to není "vlastnost" Sport režimu.

A ještě jeden poznatek z nešních cest skrz Beskydy: je stavební sezona, staví se chodníky (skoro všude, i tam kde je malý provoz pěšáků na cestě = mezi obcem apd.) - na 180 km myslím 9x světla, no.... (z toho jen jednou oprava mostku, jinak opravdu jen ty chodníky)

Jo, a stárnu/měknu, no..... na výlety s m4Zlikem sem jezdíval v průměru za 15-16/100, neska sem po výletu bral plnou a (skutečný) průměr "jen" 14.... už to není,co to bývalo
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)

#483 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Njn.benál mocně zdražil to asi vyměknul každej, heh. Tu cukatůru pokud to není pravidelně může dělat cívka, nebo drivetrain vůle spojka-kardan-dif, možná ?
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)

#484 Příspěvek od pavproch »

Ref cuknutí: Taxem to cestou z prce zkoušel v "normal" (za ty roky co m4Zlika mám, to bylo snad poprvé, co sem jel v "normal" režimu, je to pro mě už automatické po startu hned přepínat do "sport" a až potom vyjíždět) a... necuká (= čuli je to asi nějaká chtěná? nebo nechtěná? vlastnost "sport" režimu) ale taky (ne)jede jak scíplý pes, brrrrrr. Takže to dál řešit nebudu.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)

#485 Příspěvek od pavproch »

Nedělní podvečerní vyjížďka skrz Beskydy se líbila, provoz sice byl, ale přiměřený a hlavně bez nebezpečných situací nebo PaChu.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)

#486 Příspěvek od pavproch »

Vyšlo to (pičasím) sqěle: fčera odpo/večer bóřka a scanec, ráno slunečno + měl sem čas = do práce sem jel m4Zlikem (opět krapet oklikou, no = 200 km). Křasne, bez pachu, jen pár náklaďáků, fajne.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)

#487 Příspěvek od pavproch »

Repete - opět sem jel do práce (2,5km) oklikou = skoro přesně 200 km skrz Beskydy. Fajne, ke konci už trochu moc horko (slunko peče fest). Provoz i na "lesních" silničkách (vybírám si ty s lepším asfaltem a bez zákazu vjezdu, samozřejmě) značný, v úzkém sem se vyhýbal snad 5x (vždycky ale jen osobák, žádný kamjon se dřewem).
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)

#488 Příspěvek od pavproch »

Jo, a něco se ve mně zlomilo - m4Zlik (= autí pro zábavu, "víkendovka") byl doposud mým jediným autem, na kterém sem nesnesl mouchy/špínu (zvenku) a často ho myl. Už snesu, letos sem ho ešče nemyl, dycky jen smyju mouchy z čelního skla (a neska sem umyl i přední RZ, už quli vrsvě much nebyla čitelná) a jinak nato prdim (= stejně jako u brambora2 - šak sedím vevnitř, tak ten bordel na čumáku nevidím, a že ho vidí jiní mě (už) nechává fklidu).
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)

#489 Příspěvek od pavproch »

Neska zase ranní projížďka, jako (skoro) každý pátek, ale:
a) moc mě to nebavilo (v noci sem nespal, takže celý den bude stát za prd)
b) ráno bylo "jen" 22 st C, ale brzo to přelezlo 28 a slunko peklo dovnitř fest = nebylo to přijemné
I tak ale 170 km v Beskydech, bez PaChu, bez krizovek. Takže vlastně fajné.

A N52B30 v m4Zlikovi (i dyž ho honím do redline víc/častěji/intenzivněji než brambora2) si vzal za letošních 2 tis km sotva tři deci, takže na rozdíl od N52B30 v bramborovi2 wolej nežere.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)

#490 Příspěvek od pavproch »

Neska mám rest day od bajku, takže ráno byl m4Zlik = 200 km skrz Beskydy, provoz jaxfiň, všude frézujou/světla atd, ale i tak se vítr ve vlasech líbil.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)

#491 Příspěvek od pavproch »

Neska teda předpopičasí vyšla dokonale - v noci dvě bóřky, ráno polojasno = páč zase rest day od bajku, byl opět m4Zlik. 200 km skrz Beskydy tam a zpět, fajne, nebylo horko jako fčera, nebyla zima, nebyl pach, nebyly žadné krizovky, jen sem se asi 5x vyhýbal v úzkém s protijedpoucím autem. Max spokojenost. Zítra ale už zase bajk. Těším se na točení nohama. Jo, a loni zavřeli cestu z Bílé na Bílý Kříž (hned dole zákaz vjezdu), letos je zákaz vjezdu už i na cestě k lyž. areálu Armaturka, škoda no, bylo to tam křásně klikaté, pěkný asfalt, sic úzké a nepřehledné = muselo se pomalu.
Pajk85 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2873
Registrován: úte 26.04.2016 00:00

Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)

#492 Příspěvek od Pajk85 Člen Klubu »

Jezdíš aspoň se svou paní nebo větráš jen sebe?
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)

#493 Příspěvek od pavproch »

99% sám
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)

#494 Příspěvek od pavproch »

Čím sem starší, tím víc sem (pos.anější) samotář ... místo abych neska zamířil na sraz AF ve VMýtě, taxem rači ráno šel drandit po Beskydech = skoro 300 km, fajne, líbilo se, užíval sem si N52B30 ve Sport režimu (plná = sotva 320 km), jedno varovaní - nejezdit m4Zlikem (po sice pěkných asfaltem a zatáčkama ale) nepřehledných úzkých lesních silnicích - málem mě jeden, co byl moc rychlý v protisměru trefil. Ufff, netrefil. Už tam ale m4Zlikem (zřejmě) nepojedu. Rači.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)

#495 Příspěvek od pavproch »

Tak. Pořešeno. m4Zlikovi se při návratu z posledního výletu rozsfítilo varování, že zhasnul (umřel) daylight (angel eyes) na pravým woku. Sem proštudil infernet a zistil, že tam je nějaká "spešl" žárovka (s paticí otočenou/zalomenou o 90st) a že tam píšou "výměna v servisu". Taxem byl v CarTecu ve Vítkovicích - po objednání to byla výměna na počkání, nechal sem (preventivně) vyměnit obě. Tak snad zas bude 13 let s tímhle klid.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)

#496 Příspěvek od pavproch »

Neska ráno opět křasna cesta do prce = 210 km skrz Beskydy, ale ke konci už byl na slunku nesnesitelný hic i přes puštěnou klimu. Bez konfliktu či krizovek, kuju.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)

#497 Příspěvek od pavproch »

Křasná podvečerní vyjížďka mezi bouřkama, ale nezmok sem (teda m4Zlik), enem mokrý asfalt. Zítra ráno repete, doufám.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)

#498 Příspěvek od pavproch »

Tak jo, zase přes 200 km skrznaskrz Beskydy, bez úrazu. Spokojenost, nebylo moc zima ani horko, křasne.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)

#499 Příspěvek od pavproch »

Jo, zase při pátku ráno 200 km skrz naskrz Beskydy, PaChy sem potkal (ale jen potkal, neměřili ani nezastavovali) asi 3x, jedno (moje) ne úplně bezpečné předjíždění, ale jinka klid, líbilo se.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)

#500 Příspěvek od pavproch »

Neska odpoledne křasných 120 km skrz Beskydy, byl provoz ale nebyl PaCh. A bez střechy bylo teda chladno, bylo třeba přitopit. Zítra ráno plánuju repete+more, má být ale vyloženě kosa.... mno,uvidíme ráno.
Odpovědět