Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 potíže po vybití baterie
E39 potíže po vybití baterie
Ahoj, v E39 540i se mi vybila baterie, tak jsem ji demontoval a umístil na nabíječku. Po nabití do plna jsem ji namontoval zpět, ale na autě se začaly projevovat různé potíže:
- kontrolka alarmu, umístěná v madle vnitřního zpětného zrcátka, po zamčení auta nebliká
- při couvání nepípají couvací čidla
Je možné, že by odstavení auta od šťávy změnilo nějaké nastavení? Jak je možné tyto závady opět uvést do funkčního stavu? Děkuji
- kontrolka alarmu, umístěná v madle vnitřního zpětného zrcátka, po zamčení auta nebliká
- při couvání nepípají couvací čidla
Je možné, že by odstavení auta od šťávy změnilo nějaké nastavení? Jak je možné tyto závady opět uvést do funkčního stavu? Děkuji
Re: E39 potíže po vybití baterie
No jasně že - baterka v BMW se při nabíjení nevyndává - nabíjí se to přes + a - póly v motoru.
Asi budeš muset navštívit diagnostiku... A navíc baterka musí být do auta správně přes diagnostiku zaregistrovaná !
Asi budeš muset navštívit diagnostiku... A navíc baterka musí být do auta správně přes diagnostiku zaregistrovaná !
Re: E39 potíže po vybití baterie
Auto bylo na místě, kam je nemožné natáhnout šňůru. Jediná možnost byla vyndat baterii a odvézt k nabití.
Tak či onak, baterie zůstala původní, jen proběhlo dobití.
Registrace baterie je, dle dostupných informací, nutní od r.v. 2002 a mladší, já mám ročník 98.
Ať tak či onak, po napíchnutí na diag bude potřeba si v nastavení pozapínat mnou uvedené závady a zkontrolovat ostatní nastavení?
Tak či onak, baterie zůstala původní, jen proběhlo dobití.
Registrace baterie je, dle dostupných informací, nutní od r.v. 2002 a mladší, já mám ročník 98.
Ať tak či onak, po napíchnutí na diag bude potřeba si v nastavení pozapínat mnou uvedené závady a zkontrolovat ostatní nastavení?
Re: E39 potíže po vybití baterie
Pri vybratí baterky môžu niektoré RJ vyhodiť chybu a jej následkom môžu byť niektoré moduly nefunkčné. V tomto prípade je nutné spraviť diagnostiku a vymazať tieto chyby.
Ak boli tie menované problémy naozaj spôsobené len vybratím baterky, tak po vymazaní cez diagnostiku by mali znovu začať fungovať bezchybne.
Ak boli tie menované problémy naozaj spôsobené len vybratím baterky, tak po vymazaní cez diagnostiku by mali znovu začať fungovať bezchybne.
Re: E39 potíže po vybití baterie
Mně se teda vybil aku dostkrát (dvě 39) ale chyby jsem snad nemusel mazat nikdy. Ono když se teda vybíjí hodně pomalu, zblbnou jednotky víc. Když jenom nenastartuje, je to rychlý skok dolů
Re: E39 potíže po vybití baterie
Mne sa prednedávnom po vybití baterky, keď moja E61 dlhšie stála, objavila chyba drivetrainu a autu skapínal motor. Po dobití baterky a vymazaní chyby sa už pár tisíc kilometrov chyba neobjavila, takže predpokladám, že naozaj bola spôsobená len tou vybitou baterkou.
Re: E39 potíže po vybití baterie
Je usmevne citat, co tu tarate... E39 nema ZIADNY pwr management, ma obyc alternator, ked nieco nefunguje, je problem inde a nie v nabitej bat. A samozrejme ziadna reg bat netreba, kedze DME/DDE nic take nepozna...
Re: E39 potíže po vybití baterie
Nikdo neříká, že má přiblblý menedžment, naštěstí.
Re: E39 potíže po vybití baterie
U E39 se registrace podle mě nedělá. To je nutné od E60 a novějších, ale je to kvůli životnosti baterie. Power management si hlídá nabíjení a vybíjení na základě dat z IBS senzoru na "+" kontaktu u baterie. Na mojí E60 je a na E39 určitě není.Jirke píše:No jasně že - baterka v BMW se při nabíjení nevyndává - nabíjí se to přes + a - póly v motoru.
Asi budeš muset navštívit diagnostiku... A navíc baterka musí být do auta správně přes diagnostiku zaregistrovaná !
To co popisuje Gash spíše vypadá na špatnou zem popřípadě "+" kontakt. Zaměřil bych se na odběry popřípadě jestli ti například nenateklo do nějaké jednotky.Odběr by jsi měl mít maximálně kolem 0,02A po zavření auta a 15 minutách (doba za kterou auto usne). U automatu to jde poznat, že pohasne osvětlení řadičky.
Jako zdroj vybíjení může být klaska: Alternátor, starter , Ježek topení ...
P.S.: jestli ti nejdou park sensory, tak může být vytopená jednotka park senzorů. To může být příčinou vybíjení.
Re: E39 potíže po vybití baterie
U E39 nemá co kam zatéct. Není to 60
Re: E39 potíže po vybití baterie
Souhlasím, E39 je poctivá kovářská práce s minimem elektroniky. Za načtení chyb nic nedáš. Jestli máš diagnostiku, tak bych tím začal.ACDC píše:U E39 nemá co kam zatéct. Není to 60
Re: E39 potíže po vybití baterie
A IBS je na minusu. Na plusu je pyropatrona. E39 IBS nema