Poppiku ty jsi Jaraxuv sluzebnicek ze delas to co ti povi v jinem vlakne?
Ono to chce jezdit kupovat auta s dobrym mechanikem. Rekl bych ze ta tvoje 535d je toho typicka ukazka.
Nechci to zakriknout ale ja na sve predFL 535d take menim jen spotrebak.
Průměrně najedu tak 2500-3000 mimo sezonu a když výletíme s rodinkou tak i víc.
Auto mám 2.5 roku.
A jen jednou jsem jel na podvalu ,když se mi přetrhl nebo sletěl řemen na altíku a vypustil mi chladící okruh
A myslim ze je tu hromada dalsich spokojenych majitelu.
Jo jasně hlodá ve mě že další auto bych vzal v benzínu ale ne protože by mi nafta zklamala...
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Tak hlavne mas hovno najezd a tempo, jakym jezdis je nezname. Popp popsal sve jizdni tempo a na to proste nafta neni uplne idealni.
Ale to, ze dobry mechanik musi auto dukladne projit, je samozrejme jasna vec. At se jedna o jakekoli auto
James745 píše:....... Kdyby se ty auta srali natolik, jak se tu všude píše, tak přechází k jiné značce. Vždy je o pravidelném servisu a nečekat až něco upadne a pak to řešit a potom nadávat. Takže já v mém okolí nemám nikoho, kdo by na E60 a E61 v naftě nadával. Moje manželka má 3 roky E61 525d LCI s 3.0D a to auto jen jezdí. Měni se jen spotřební zboží, ale turbo a vstřiky a jiné části motoru a převodovky jsou v pořádku........
Tohle tady beru s rezervou, protože 90% lidí sem píšou, až když mají problém. Když to fachčí, tak nikdo nic.
Naftu jsem jezdil 25 let a v poho, ale už bych ji nechtěl.(mercedesy + VW). Teď mám posledního TDCI. Ale sleduji situaci kolem, ta nafta jede docela, ale třeba v práci kolega řešil vstřiky a jeden za 18 kil, tvrdil tedy on. A pak to lítá. Už ho nemá Furt mu svítila ponorka, nemohl udělat emise atd. Já neměl za ty roky jediný problém, ale doba se mění. Koho to nepotká, nepochopí. Kdo tohle riziko nezná a začne se mu to sypat, tak žasne.
..a Poppík je jakože JaraXův kůň, když jede z Plzně na servis do olmiku a po cestě Snejkovi pokyne z okýnka To jste si doufám dělali prdel
kawaman: budu si psat denik a vyznacovat na mape jakou jsem jel rychlosti
nejsem strelec ale pomalu taky nejezdim...
Najezd 40 000 * 2.5 roku mi prijde dostatecny aby se projevila pruserovitost nafty v E60
Tady je krásně vidět ta "nezaujatost" majitelů jednotlivých motorizací
Popp haní naftu a nedokáže si prostě připustit, že měl totální jebku, nebo prostě špatnej kus. Na druhé straně zas Giovany1971, kterej haní plyn, díky své zkušenosti s očividně totálně domrdanou přestavbou. Fakt se bavím
Pravda je ta, že E60 už jsou dneska klidně 15 let staré auta a když vezmu takovej průměrnej nájezd 20tis km/rok, tak z mých zkušeností prostě stojí 1km úplně stejně u 535d i 545i, a to bez LPG. Nafta jezdí za 8, benzín za 11,5. To je prostě vzorek víc aut, ne že budu psát, že nafta je daleko levněší, protože mě se nesrala a naopak.
Jinak mi přijde nejvíc vtipné, že lidi s benzínem, když chtějí šetřit, jdou do LPG. Lidi s naftou, co chtějí šetřit, tak prostě doufají, že jim se nic nepokazí. Oba způsoby můžou fungovat
Ja som JaraXa nikdy nevidel už ked sme pritom a nikdy som tam na servise nebol, napísal som a čo? Sme na fore kde sa riešia ine kokotiny.
Tu 535d som kupoval z Renocaru resp cez Renocar, vybavoval to pán Smolík.
Proste 535d nikdy viac, diesel nikdy viac.
Som tu jeden z mála čo može porovnat z vlastnej skusenosti.
Neurazte sa ale kto napíše že 535d žere 10l a menej "KECI" alebo jazdí ako dochodca len aby to nežralo len aby to vydržalo aspon do konca uveru/leasingu, to potom ano.
Premna kde auto musí íst a musí niečo vydržat a papat primerane je jedina volba V8 s LPG, nikto ma nepresvedčí otom že nie, každý den stretnem na dialnici mraky 530D, 535D, 320D či e46, e60, E39, F11 atd... je videt že aha "NALEPIM SA NANHO" tiež ma BMW ale to tempo somnou nedáva nikto, najvac sa mi lubi ako ma date v jednom okamihu ked vas puštam napr v 200km/h iba ma predbehnete a zaradite sa slušne spet a potom zase 130km/h "PRETO LEBO VAM TO ŽERE AKO TRAKTOR" ale chcete ukázat "DAL SOM HO" ja to tempo idem z PHA DO Plzne, z PLZNE do Brna, z Plzne do HK, z HK do Usti atd... sa priznajte aspon jeden zvas kto by toto daval v 535d by ste sa zosrali na spotreba a servise, tak prosim vas nepíšte hovna.
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Popp píše:Neurazte sa ale kto napíše že 535d žere 10l a menej "KECI" alebo jazdí ako dochodca len aby to nežralo len aby to vydržalo aspon do konca uveru/leasingu, to potom ano.
Pouze městský provoz, průměr 12,4, pouze mimo město, okolo 8 litrů, Prostějov - Praha - R46 + D1, neděle dopoledne, minimální provoz, tempomat na 160 km/h a spotřeba 8,5l. A to 535d po FL s piezo vstřikama žere ještě o litr méně. A 200 km u nás na dálnici? Tak teď i tu o Červené Karkulce, ta je taky dobrá. Když to rozjedu na 2 kila, tak hned zase brzdím, protože mně tam na 100 % někdo vjede
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Pouze městský provoz, průměr 12,4, pouze mimo město, okolo 8 litrů, Prostějov - Praha - R46 + D1, neděle dopoledne, minimální provoz, tempomat na 160 km/h a spotřeba 8,5l. A to 535d po FL s piezo vstřikama žere ještě o litr méně. A 200 km u nás na dálnici? Tak teď i tu o Červené Karkulce, ta je taky dobrá. Když to rozjedu na 2 kila, tak hned zase brzdím, protože mně tam na 100 % někdo vjede
Popp píše:Neurazte sa ale kto napíše že 535d žere 10l a menej "KECI" alebo jazdí ako dochodca len aby to nežralo len aby to vydržalo aspon do konca uveru/leasingu, to potom ano.
Pouze městský provoz, průměr 12,4, pouze mimo město, okolo 8 litrů, Prostějov - Praha - R46 + D1, neděle dopoledne, minimální provoz, tempomat na 160 km/h a spotřeba 8,5l. A to 535d po FL s piezo vstřikama žere ještě o litr méně. A 200 km u nás na dálnici? Tak teď i tu o Červené Karkulce, ta je taky dobrá. Když to rozjedu na 2 kila, tak hned zase brzdím, protože mně tam na 100 % někdo vjede
no však ACC zabrzdí a pak zase zrychlí, v čem je problém?
A bez ACC by to nešlo? Ale evidentně jezdíte po jiných dálnicích, než já
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Mam 535d e60 200 kw, najeto kdyz jsem ji kupoval 160000, nyni 430000, chip na 220 kw. Dle vypisu z bmw puvodni majitel v 70000 menil male turbo. Za tu dobu jsem ja menil na motoru:
Vstriky, svody, chladic egr, par podtlakovych hadicek, zaslepil vyrive klapky sani, chcal pres osky olej, klinove remeny, termostaty nekolikrat, zhavicky a jednotku zhaveni nekolikrat, kabel k jednotce zhaveni, preventivne remenici, vymenik aut. prevodovky kvuli termostatu, preventivne cistil dpf, kdyz bylo dole kvuli hydromenici, 2x hydromenic, ted naposledy altik, v zime par minut po nastartovani spatne dobijel a starter, protoze se mu uz moc nechtelo tocit.
Motor slape jak hodinky, akorat velke turbo trochu huci, ale vuli nema a je suche, dela to uz 100000 km, tak ho zatim neresim.
Auto rozhodne nechci prodat, protoze za ty prachy co bych za neho dostal nic lepsiho koupit nejde.
Olej to nezralo vubec, ted tak 1 litr na 10000 km.
min. spotreba 6.5 litru na zimakach 17tkach 400 km po svycarskych dalnicich 120-130 kmh.
Kdyz tankuju na nadrz najedu 650-750 km prumerne. Prahu otocim na jednu nadrz, to je 700 km a moje cestovni rychlost je 2800-3000 otacek na 6tku. Kdo ma nebo mel 535d vi...
V kostce pri rychlostech do 200 se jede do 10ti, nad 200 i tech 12 na 100. Kdyz je provoz a musi se brzdit a pridavat tak spotreba roste.
Par let zpatky jsem vyjizdel ze severni moravy s plnou v 19.30, vecere v mcddonaldu na rohlence, rekneme 20 minut, pak tankovani u rozvadova, byl jsem uz na suchu a v 24.00 jsem mijel fotbalovy stadion v Mnichove.
taková technická ještě, když by ruply svody, bude to zas pěkně černě kouřit a diagnostika ukazovat, že turbo vůbec neplní? zároveň si pěkně zapíská, když začne pořádně kouřit. Je vidět jak kouří po přidání plynu někde pod turbama zespod.
asi se mi po cestě z Prahy povedlo odrovnat něco dalšího, jak jsem měl radost, že to auto jede
hadice do a z cooleru zkontrolovaný, nikde nic nesyčí.
nechci žádnej offtopic to auto mě asi zničí, ale řekl jsem si, že na to příjdu a rozchodim všechno
musím se s váma podělit po delší době co se mi stalo... myslím, že tenhle příspěvek dobře poslouží pro někoho, kdo si zas bude chtít koupit naftu a ještě ktomu dvarát oturbenou
Přes léto jsem měl auto víceméně odstavený na dílně a dělaly se maličkosti ještě, jako svařit prasklý svody, nechat udělat obě turba, protože jedno dostalo od svodů takovou mrdu, že se přestalo točit, všechno to přetěsnit, udělat olej a filtry a vše co je kolem toho třeba.
Když jsem si s velkým natěšením dojel pro auto, že už mám snad vše na motoru udělaný, ještě ktomu nahraný vstřikovací mapy a plnící na cca 330koní, sednul jsem do toho a hle, ono to krásně jelo, jen jsem se stále musel koukat do zpětnýho zrcátka, že si černě pokuřuje a neměl jsem z toho teda moc radost, po takový době, co se na tom všechno už udělalo a furt kouří?!
Druhý den jsem zjistil, že jsem za cestu Praha - Hradec odrovnal hadici z cooleru do sání a syčí to na mě ze předu jak praštěný(známka toho, že turba konečně plní a dávaj co maj )
Takže zase čekačka pomalu tři týdny, než dorazí kus plastu s gumovou hadicí, abych to přehodil.
A stejně, hadice vyměněná, nic nesyčí, auto plní jak má a furt při výjezdu z křižovatky a přidání plynu černě zakouří, i při prošlápnutí na místě... Provedlo se opět přehrání map na tovární nastavení a výkon, vynutila se regenerace DPFka, i když klidový protitlak byl asi 4bary, váha vzduchu znovu nastavená.
Jediný co se změnilo, že auto po přehrání map na tovární váží snad o půl tuny víc a je zas tupější.
Může mi někdo vysvětlit, proč to auto furt tak blbě spaluje spotřebu si držím teď na nějakých 8,8l/100, což jsem dřív nedal ani náhodou, takže ani rozežraný to nijak není a to nejezdím klobouka.
Doplňující info, motor po studeným startu trošku zadrhává a auto se celý cuká, když bych jel na volnoběh, nebo opravdu pomalu a trošku přibržďoval. Třeba když vyjíždim mírně do kopce z garáže za studena, cukne to pořádně na tu jedničku uprostřed kopce, jak motor na chvilku zadrhne.
Kolikrát citím i za tepla, že neběží 100% pravidelně a auto se na místo poklepává a při zátahu je semtam chvilkový výpadek.
Takže vstřiky půjdou znovu ven na kontrolu, jestli se tam něco neudálo.
Ještě jsem našel zajimavý video ohledně zakarbonovanýho motoru, a že já s vadnýma vstřikama najezdil dost, než se na to přišlo a byly brutálně zažraný, setkal se s tím někdo u tohodle motoru?
JaraX píše:jen je zajímavé že všichni BMW odbornící tady říkaj něco jinyho, asi mají málo práce
je zajímavé jak je pro tebe V8 mička jaderná elektrárna, přitom to je jednodušší motor jak nafta, možna by ses o to měl víc zajímat at si o tom něco zjistíš.
Hele Jaraxi..asi takhle... já myslím že nemá cenu si tady měřit pindíky.. zajisté souhlasíš..já jen pro pořádek...věř tomu že rozdíl mezi naftou a benzínem znám...nemysli si že jsou všichni hlupáci.. a jenom odborníci na bmw co mají tolik práce..že neví kam skočit..jsou ti co mají patent na rozum..Zde na foru je spousta lidí co bmw...obecně autům rozumí..a jejich znalosti..jsou na vysoké úrovni../nebudu jmenovat..ti kdož to sou tak to ví... a se většinou tady nijak necajchnujou.. Já si tvrdě stojím za tím názorem že naftové auto je urcitě dobrá varianta pohonu...pokud dostane co má... ..a bohužel..dnes dlužno dodat že musí dostat i víc...tak je to vždy dobrá varianta.Já nevypouštím do světa žadné Bláboly... mám najeto statisíce za ty roky do Italie..i po Italii..i zde doma.. nikdy jsem neřešil žádný zásadní problém..vím co mám udělat abych se do těchto situací nedostal..Specielně e60..61 535d je velmi podařené auto.. neni z něho již do čeho přesednout...do novějších určitě ne!! Jak ty jsi odpůrce E 60...a naftových k tomu.. tak já jsem odpůrce bastlení lpg...do techto velkých motorů... Naštěstí pro mne nepotřebuji tyhle odborníky na bmw které jsi měl na mysli..myslím že i při tvé neskromnosti..jsi myslel i sám na sebe..já pod heverem stojím doma ve své dílně 18let.. auta vozím 25 let..Pro mne není problém udělat jakykoli motor... či převodovku... udělám si automat...a to tak že jej do šroubku rozeberu..najdu problém a vyřeším ho..a prevodovka jede... Nemám problém rozdělat celý traktor...ci cokoli...jsem rád že nepotřebuji ty velké odborníky..holt nekteří ..a zejména někteří z tohohle klubu už takové stěstí nemají...a díky názorům odborníků jsou třeba i platební neschopnosti Já se do tebe nenavážím jen někdy reaguji..nebaví mne to ..protože prostě vím... a pak mne to sere...tak se nechejme na pokoji ..a pokud reakce tak bez urážek a invektiv..Přece jen jsi citlivý člověk...i empatický..nemáš zapotřebi snad tohle..tímto tě zdravím a žij blaze
Zdar kluci, poprosil bych o info. Jake hodnoty by mel mit tlak v zadni casti vyfuku u e60 535d? Diky.
Premyslim o zaslepeni virivych klapek, ano, ci ne? Auto ma najeto 226000km. R. V. 04
Ahoj, mam auto s timto motorem, vcera jsem si vsiml, ze ve vyfuku je takovy zlaty jakoby pisek. Auto nekouri, jede normalne, koncovky jinak ciste. Muze se rozpadat DPF? nebo koncovy dil vyfuku? Auto ma najeto asi 206t. km. Fotky sem vlozit neumim.
Dekuji za informace.