Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
naše 6er
Re: naše 6er
ten motor, Alpina H1, dělali od 2003 a dávali do 7, pak do 5 a 6 po celou dobu výroby
Aloisi, pro zajímavost, palubka (tunel, kožený výplně dveří atd.) je černá, nebo šedá (čedičová šedá - basaltgrau)?
Aloisi, pro zajímavost, palubka (tunel, kožený výplně dveří atd.) je černá, nebo šedá (čedičová šedá - basaltgrau)?
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: naše 6er
Ano vím, jen podotýkám. Asi by se jim tu poslední atmosféru 48i nevyplatilo tunit a upravovat. Ta 4.4 totiž dostala kované písty, atd, atd.. celý motor byl kvůli kompresoru upravený.vita11 píše:645i se totiž od 2005 nedělala (s diamantem byla 645i, od přechodu na mydlo byla 650i) a Alpina 4.8 nikdy neupravila. Celou dobu jeli tu 4.4
A mám dojem, že jsem někde četl, že na 4.8i Alpina nějak spolupracovala s Bmw (ne, nemyslím 4.6i, ta je přímo od Alpiny viz X5 4.6is)..
Re: naše 6er
Ano, je to tak. B6/B6s bylo mezi B7 a B5/B5s nejméně..zddan01 píše:ten motor, Alpina H1, dělali od 2003 a dávali do 7, pak do 5 a 6 po celou dobu výroby
Aloisi, pro zajímavost, palubka (tunel, kožený výplně dveří atd.) je černá, nebo šedá (čedičová šedá - basaltgrau)?
Interiér mám klasický černý tady je to myslím dobře vidět.. on je mírně našedlý, ale není to ten hnusný (omlouvám se, ale nelíbí se mi), který se dával do prvních e63, ten byl fakt šedý, myslím v kombinaci s černou a vínovou.



Naposledy upravil(a) Alois dne pát 28.07.2023 17:50, celkem upraveno 2 x.
Re: naše 6er
PS: nemusím se bát odpojit baterku, když chci sundat volant a vyměnit plasty pod volantem? Slyšel jsem, nebo četl, že to někomu u e65 vymazalo nějaké jednotky. Mám za to, že to bude ok, ale raději se ptám..
Re: naše 6er
ne, měl jsem ji jednou odpojenou snad tejden, když jsem posílal přešit volant...
a mám ji v kombinaci s černou, to se celkem dá... doladil jsem to aspoň koženým tunelem, co se dával k pearl kůži
forum/viewtopic.php?f=10&t=96277&start=200#p1189491
ok, tu šedou dávali právě jen do 645Ci, jak se mi podařilo vyzkoumat, takže to sedí, protože ta by neměla díru na start tlačítkoInteriér mám klasický černý tady je to myslím dobře vidět.. on je mírně našedlý, ale není to ten hnusný (omlouvám se, ale nelíbí se mi), který se dával do prvních e63, ten byl fakt šedý, myslím v kombinaci s šedou a vínovou.

a mám ji v kombinaci s černou, to se celkem dá... doladil jsem to aspoň koženým tunelem, co se dával k pearl kůži

forum/viewtopic.php?f=10&t=96277&start=200#p1189491
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: naše 6er
A vlastně tu 4.8 taky upravovala, ale v e39 B10 V8S, ale samozřejmě ne kompresorem, jak jsme to asi oba mysleli..Alois píše:Ano vím, jen podotýkám. Asi by se jim tu poslední atmosféru 48i nevyplatilo tunit a upravovat. Ta 4.4 totiž dostala kované písty, atd, atd.. celý motor byl kvůli kompresoru upravený.vita11 píše:645i se totiž od 2005 nedělala (s diamantem byla 645i, od přechodu na mydlo byla 650i) a Alpina 4.8 nikdy neupravila. Celou dobu jeli tu 4.4
A mám dojem, že jsem někde četl, že na 4.8i Alpina nějak spolupracovala s Bmw (ne, nemyslím 4.6i, ta je přímo od Alpiny viz X5 4.6is)..
Re: naše 6er
Jj, viděl jsem to vždy jen v 645ci těch prvních a zdá se mi že ještě v nějaké holé 630ci, mám dojem že v té základní polokůži, ale to nevím jistě. Já to tušil, že někoho nechtěně urazím, tak se omlouvámzddan01 píše:ne, měl jsem ji jednou odpojenou snad tejden, když jsem posílal přešit volant...
ok, tu šedou dávali právě jen do 645Ci, jak se mi podařilo vyzkoumat, takže to sedí, protože ta by neměla díru na start tlačítkoInteriér mám klasický černý tady je to myslím dobře vidět.. on je mírně našedlý, ale není to ten hnusný (omlouvám se, ale nelíbí se mi), který se dával do prvních e63, ten byl fakt šedý, myslím v kombinaci s šedou a vínovou.![]()
a mám ji v kombinaci s černou, to se celkem dá... doladil jsem to aspoň koženým tunelem, co se dával k pearl kůži
forum/viewtopic.php?f=10&t=96277&start=200#p1189491


Re: naše 6er
to je ale M62, ne N62, je tam jiná kliková hřídel, motor má vyšší zdvih a proto 4,8 l objemA vlastně tu 4.8 taky upravovala, ale v e39 B10 V8S, ale samozřejmě ne kompresorem, jak jsme to asi oba mysleli..
plus by to ani nesedělo ročníkama výroby
s tou šedivou v pohodě, prostě to k tomu autu a tý době patří

fórum bylo rozbitý a nešly právě ty klubový auta, který jsou ale moc zajimavý a žije to tam, Fx to spravoval a mělo by to už chodit
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: naše 6er
To je pravda, je to starší generace motoru..
Re: naše 6er
Dnes se podařilo dořešit torpédo pod předním oknem. Měnil jsem ho asi 5x na e46 a už bych to uměl i po tmě. Ale u e63, to byla poprvé celkem chuťovka a podařilo se až napodruhé… Zjistil jsem, že řidičův stěrač má na ose stěrače nějaký bazmek, který nešel sundat ani za boha. Tušil jsem, že budu potřebovat přípravek, který ho vytlačí, ale kamarádův se ohnul a zmetek zůstal bez hnutí na místě. Tak jsem poprosil kamaráda z Bmw, potvrdil mi, že používají přípravek, tak jsem si ho vypůjčil a dnes jsem to udělal znovu… 3x jsem otočil račnou a “lup”, měl jsem opravdu radost
Poprvé jsem to přes otvor na stěrač řidiče nastrčil, trochu jsem to ošidil. Pak mě napadlo, že tam ještě strčím plastový kroužek, ať je to přesně jak to ma být a při opětovném vytahování mi prasklo nové torpédo, tak jsem objednal další za 2tis vyhozených z okna (chybama se člověk učí) a dočasně to složil, akce do noci.. a dnes s přípravkem a zkušenostma jak na to, akce na hodinku….





Ale abych neměl jen radost.. koupil jsem všechny 3 plasty pod volant, protože jsou klasicky podřené, no a airbag venku, tuto opreaci nesnáším, ale podařilo se. Jenže šroub který drží volant nejde povolit. Ale ani za boha… už jsem sundával snad 100 volantů, ale toto jsem nezažil. Budu muset použít pneumatický nárazový šroubovák, jak to dělal týpek na youtube, snad to pak půjde, na tom autě nemůže jít nic normálně
tady to není moc vidět, ale je to podřené komplet… každopádně jsem zjistil, že mi v Bmw dodali šptaný díl místo spodního krytu (skládá se ze 3ks), takže až dojde..


Jinak už mám i nové zadní pneumatiky, koupil jsem ty co jsou vpředu, novější model (v105), než ty historické vzadu z roku 2010.. Yokohama Advan Sport. Teď je ještě zajet vyměnit… a pořád mám co dělat, aby bylo v “topu” ..ale pracuji na tom….

Ještě modrobílé podsvětlení Alpina budíků.. na dobrou noc



Poprvé jsem to přes otvor na stěrač řidiče nastrčil, trochu jsem to ošidil. Pak mě napadlo, že tam ještě strčím plastový kroužek, ať je to přesně jak to ma být a při opětovném vytahování mi prasklo nové torpédo, tak jsem objednal další za 2tis vyhozených z okna (chybama se člověk učí) a dočasně to složil, akce do noci.. a dnes s přípravkem a zkušenostma jak na to, akce na hodinku….






Ale abych neměl jen radost.. koupil jsem všechny 3 plasty pod volant, protože jsou klasicky podřené, no a airbag venku, tuto opreaci nesnáším, ale podařilo se. Jenže šroub který drží volant nejde povolit. Ale ani za boha… už jsem sundával snad 100 volantů, ale toto jsem nezažil. Budu muset použít pneumatický nárazový šroubovák, jak to dělal týpek na youtube, snad to pak půjde, na tom autě nemůže jít nic normálně



Jinak už mám i nové zadní pneumatiky, koupil jsem ty co jsou vpředu, novější model (v105), než ty historické vzadu z roku 2010.. Yokohama Advan Sport. Teď je ještě zajet vyměnit… a pořád mám co dělat, aby bylo v “topu” ..ale pracuji na tom….

Ještě modrobílé podsvětlení Alpina budíků.. na dobrou noc


Re: naše 6er
Nemáš pravdu, dávali jí i do 630i. Přelom byl září 2005, kdy začali dávat mýdlo místo diamantuzddan01 píše:n
ok, tu šedou dávali právě jen do 645Ci, jak se mi podařilo vyzkoumat, takže to sedí, protože ta by neměla díru na start tlačítko![]()
F06 640i Xdrive - Spacegrau Metallic
EX E63 630i - Saphirschwarz Metallic
EX E46 316ti Compact - Japanrot
EX E36 323i Saloon - Orientblau Metallic
EX E36 316i Compact - Hellrot
EX E63 630i - Saphirschwarz Metallic
EX E46 316ti Compact - Japanrot
EX E36 323i Saloon - Orientblau Metallic
EX E36 316i Compact - Hellrot
Re: naše 6er
ano, už to psal Alois; soustředil jsem se nějak na to svý vs. 650i a 630i mi vypadly, ale i první M6 coupé ohledně toho diamant kliče
s prvními M6 ale taky padá to, že právě do 9/2005 byla jen šedá palubka, tj. že neexistuje jiná než šedá (mimo individuál), která by neměla díru na start tlačítko
pro M6 byla černá obyč i kožená
obyč třeba tady:
https://www.autoscout24.com/offers/bmw- ... r_bucket=2



obyč třeba tady:
https://www.autoscout24.com/offers/bmw- ... r_bucket=2
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: naše 6er
Jsem se sem pár dní nepodíval a jakýpak jednorožec se tu objevil...
Pěkné auto ta Alpina....ty kola jsou krásný....
Jaký to má výkon a jaký jsou pocity z jízdy pane kolego ?

Pěkné auto ta Alpina....ty kola jsou krásný....


Jaký to má výkon a jaký jsou pocity z jízdy pane kolego ?
Re: naše 6er
Ahoj a děkuji..
Máš pravdu že je to jednorožec, je to jedno z pouhých 116 vyrobených kusů (konkrétně 56 kus - takže skoro prostředni), kterých je dnes ještě daleko méně a ještě méně v AlpinaBlau se zlatým pruhem, černou kůží a Alpina dřevem, jak by měla být každá Alpina. Ještě se mi líbí zelené v metalíze a třeba B5 e60 v stříbrné, ta ji strašně sluší, ale ta pravá Alpina kombinace je tato.
Naživo je to exkluzivní auto, což je hned vidět. Barva, detaily, spoilery, zvuk apod.. Kola jsou velké, ale autu sedí. Je to něco úplně jiného než zbylé e63.
Jízdně jsem zatím moc nenajel, ještě jsem to nepřihlašoval a má to popraskané zadní pneu, ale jede to jako lokomotiva když to zarve, potah je to řádný, je tam cítit ten výkon, zadní kola chtějí pořád hrabat. Jel jsem myslím do 200km/h. Má to starou převodovku, je to těžké auto, hodně to pohlcuje ten výkon a pocit z něj, ale je to prostě něco úplně jiného.. Jsem zvyklý blbnout v Audi R8, M3, M4, F430, Macan GTS, 911 Turbo, kde byly ostré sekvenční převodovky a táhlo to jinak a jelo to sportovněji, ostřeji, ale toto je prostě takový luxusní GT koráb na cestovaní (na to ho Alpina vyrobila), s 500 koněma, víc poreferuji časem.. ale koupil bych to i kdybych v tom nemohl jezdit a mohl se na to jen občas kouknout do garáže, myslím že mi pár lidí bude rozumět
Těším se až do auta někoho posadím a uvidím to auto projíždět po ulici, nebo někde zaparkované, pro mě je to větší zážitek něž třeba Fero, nebo P911 které už má dnes kde kdo, nejen v mém okolí..

Máš pravdu že je to jednorožec, je to jedno z pouhých 116 vyrobených kusů (konkrétně 56 kus - takže skoro prostředni), kterých je dnes ještě daleko méně a ještě méně v AlpinaBlau se zlatým pruhem, černou kůží a Alpina dřevem, jak by měla být každá Alpina. Ještě se mi líbí zelené v metalíze a třeba B5 e60 v stříbrné, ta ji strašně sluší, ale ta pravá Alpina kombinace je tato.
Naživo je to exkluzivní auto, což je hned vidět. Barva, detaily, spoilery, zvuk apod.. Kola jsou velké, ale autu sedí. Je to něco úplně jiného než zbylé e63.
Jízdně jsem zatím moc nenajel, ještě jsem to nepřihlašoval a má to popraskané zadní pneu, ale jede to jako lokomotiva když to zarve, potah je to řádný, je tam cítit ten výkon, zadní kola chtějí pořád hrabat. Jel jsem myslím do 200km/h. Má to starou převodovku, je to těžké auto, hodně to pohlcuje ten výkon a pocit z něj, ale je to prostě něco úplně jiného.. Jsem zvyklý blbnout v Audi R8, M3, M4, F430, Macan GTS, 911 Turbo, kde byly ostré sekvenční převodovky a táhlo to jinak a jelo to sportovněji, ostřeji, ale toto je prostě takový luxusní GT koráb na cestovaní (na to ho Alpina vyrobila), s 500 koněma, víc poreferuji časem.. ale koupil bych to i kdybych v tom nemohl jezdit a mohl se na to jen občas kouknout do garáže, myslím že mi pár lidí bude rozumět

Těším se až do auta někoho posadím a uvidím to auto projíždět po ulici, nebo někde zaparkované, pro mě je to větší zážitek něž třeba Fero, nebo P911 které už má dnes kde kdo, nejen v mém okolí..
Re: naše 6er
Teda...Tvoje možnosti do čeho si sednout jsou krásné...mnozí z nás by řekli, že splněný sen
....to by si měla i 6er Alpina považovat, že jsi vzal do takové společnosti !
Zrovna dneska jsem potkal e63 na silnici a je to pořád majestátní auto....
Ty kola - to jsou 20" ?
K té hmotnosti...byl jsem včera v Cartecu a koukal jsem tam na novou M2....řikal jsem si, že něco takového malého, lehkého v manuálu by se mi líbilo...(až to tedy někdo bohatší trochu ojede...
) ale koukám, že pohotovostní hmotnost tam měli uvedenou 1800kg...což je vlastně hmotnost té naší e63...kdyby to mělo do 1500kg, tak by mi to dávalo smysl....ale 1,8...to už mi přijde na "malý" sporťáček moc....


Zrovna dneska jsem potkal e63 na silnici a je to pořád majestátní auto....
Ty kola - to jsou 20" ?
K té hmotnosti...byl jsem včera v Cartecu a koukal jsem tam na novou M2....řikal jsem si, že něco takového malého, lehkého v manuálu by se mi líbilo...(až to tedy někdo bohatší trochu ojede...

Re: naše 6er
Dnes už jí dělá společnost jen M3 a Macan GTS a dalších 10 aut
Máš štěstí, já e63 nepotkal, ani nepamatuji..
Ano jsou to 20ky, ale mohl sis objednat jen 19ky (myslím si, že ty stejné, jako měla B5/B5 s), které podle mého názoru autu vůbec nesluší, často jsou vidět na verzích které putovaly do UA/Rusko, asi kvůli těch jejich “kvalitních” cest.. viděl jsem je někde v prospektu Alpina dílů pro B6, ale za boha nemůžu najít kde.. možná byly zamýšleny i jako zimní sada.





Tak to je na tom Alpina s 1720kg dobře
(tento údaj jsem dohledal).
Nová M2 se mi moc nelíbí a ano, roste to a bobtná. Stejný problém mám s aktuální M3/M4. Docela se mi líbí aktuální M5, sedačky jsou úplně TOP, ale vadí mi tam ten interiér, je to od pohledu nekvalitní a vypadá hrozně staře, celkově ta géčková 5er nějak rychle zestárla. Mám už 2 roky 840i GC od novoty (skoro od novoty - předváděčka) a popravdě nevím kam dál. M8 mám hrozně tvrdé sedačky, tak zvažuji ještě m850i, kterého jsem se při koupi 840i bál jednu M850i jsem mohl mít levněji než své, akorát s nižší výbavou), ale jak tak koukám, tak ty auta zatím jezdí bez problému, proti Fkové řadě. Takže ještě uvidím..


Máš štěstí, já e63 nepotkal, ani nepamatuji..
Ano jsou to 20ky, ale mohl sis objednat jen 19ky (myslím si, že ty stejné, jako měla B5/B5 s), které podle mého názoru autu vůbec nesluší, často jsou vidět na verzích které putovaly do UA/Rusko, asi kvůli těch jejich “kvalitních” cest.. viděl jsem je někde v prospektu Alpina dílů pro B6, ale za boha nemůžu najít kde.. možná byly zamýšleny i jako zimní sada.





Tak to je na tom Alpina s 1720kg dobře

Nová M2 se mi moc nelíbí a ano, roste to a bobtná. Stejný problém mám s aktuální M3/M4. Docela se mi líbí aktuální M5, sedačky jsou úplně TOP, ale vadí mi tam ten interiér, je to od pohledu nekvalitní a vypadá hrozně staře, celkově ta géčková 5er nějak rychle zestárla. Mám už 2 roky 840i GC od novoty (skoro od novoty - předváděčka) a popravdě nevím kam dál. M8 mám hrozně tvrdé sedačky, tak zvažuji ještě m850i, kterého jsem se při koupi 840i bál jednu M850i jsem mohl mít levněji než své, akorát s nižší výbavou), ale jak tak koukám, tak ty auta zatím jezdí bez problému, proti Fkové řadě. Takže ještě uvidím..

Re: naše 6er
potkat se občas daji, E64 méně... ale aby byla neztuněná, bez černějch ledvinek, bez černejch foliíí vzadu jak dodávka, na neorigo kolech jak od kočáru a nehulila ze semaforu přes gufera jak lokomotiva, to je vyjímečnýMáš štěstí, já e63 nepotkal, ani nepamatuji..

kola byly tvoje 20", 19" paprskový dvourozměr a ty samý jednorozměr zimní
- Přílohy
-
- Screenshot 2023-08-03 at 07.02.23.png (214.05 KiB) Zobrazeno 3706 x
-
- Screenshot 2023-08-03 at 07.02.42.png (314.89 KiB) Zobrazeno 3706 x
-
- Screenshot 2023-08-03 at 07.02.54.png (174.97 KiB) Zobrazeno 3706 x
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: naše 6er
Zrovna jedna e64 stála v Ostravě na hlavní ulici v centru (Nádražní) roky, teď jsem tam až dozadu směr Přívoz celkem dlouho nejel, ale ještě rok, dva zpět jsem ji viděl. Celkem zachovalá, na M6 kolech. Ale potkat je to celkem vzácné. Nedávno jsem vlastně jednu vytuněnou 6er e63 viděl, potkal jsem ji naproti v Polsku, na okresce..
Ano, myslel jsem si, že nebudou jen zimní, na těch 20kách to musí být v ruskojazyčných oblastech o hubu..
Na e60 B5 vypadají suprově, na e63 B6 hrozně.
V Ostravě jezdí ještě jedna Alpina, původně z Frýdku-Místku, kde byla dlouho na prodej v “Speedmaster racing team”, někdy 2015 si ji tam pamatuji. Akorát to byla B6S (facelift e63, stejný motor, ale o 30 koní navíc), co vím, měla by mít víc najeto a barveně mi nepříjde úplně Alpiňácká, mám dojem, že ani to Alpina dřevěné obložení uvnitř není, moc se mi nelíbí, kromě těch kol, nemá pruhy, ani na spoileru, ani popisky vzadu (vož kěla každá B6 z výroby pokud vím - sundané snad z důvodu lakování, nebo total inkognito vzhledu), jen “Alpina” znaky z Aliexpressu, ale každy má jiný vkus…



Edit: tak si to dobře pamatuji, nemá to Alpina obložení…

Co vím, tak v CZ bylo ještě jedno B6 cabrio v černé s červenou kůží (10 let zpět a myslím si, že mela registraci v Rusku) a v Praze před mnoha lety jedno bílé a černé B6s (v době kdy byla B6s zánovní auto, někdy 2008-2010). Ještě jedno černé cabrio B6s, bylo podle Alpina archivu v roce 2021 v CZ. Takže celkově 6 aut včetně mého které vím že někdy bylo v Česku, dnes vím jen o své a té šedé . Pokud vím, žádná jiná B6 v Alpina blau v CZ není, tím myslím e63, f12 nemám zmapovanou..
Takže moje Alpina, by měla být jediná v CZ, původní B6 coupe s 500PS a jediná B6/B6s v Alpina Blau o žádné jiné nevím, pokud někdo ano, tak ať dá vědět, samotného by mě to zajímalo.
Ano, myslel jsem si, že nebudou jen zimní, na těch 20kách to musí být v ruskojazyčných oblastech o hubu..
Na e60 B5 vypadají suprově, na e63 B6 hrozně.
V Ostravě jezdí ještě jedna Alpina, původně z Frýdku-Místku, kde byla dlouho na prodej v “Speedmaster racing team”, někdy 2015 si ji tam pamatuji. Akorát to byla B6S (facelift e63, stejný motor, ale o 30 koní navíc), co vím, měla by mít víc najeto a barveně mi nepříjde úplně Alpiňácká, mám dojem, že ani to Alpina dřevěné obložení uvnitř není, moc se mi nelíbí, kromě těch kol, nemá pruhy, ani na spoileru, ani popisky vzadu (vož kěla každá B6 z výroby pokud vím - sundané snad z důvodu lakování, nebo total inkognito vzhledu), jen “Alpina” znaky z Aliexpressu, ale každy má jiný vkus…



Edit: tak si to dobře pamatuji, nemá to Alpina obložení…

Co vím, tak v CZ bylo ještě jedno B6 cabrio v černé s červenou kůží (10 let zpět a myslím si, že mela registraci v Rusku) a v Praze před mnoha lety jedno bílé a černé B6s (v době kdy byla B6s zánovní auto, někdy 2008-2010). Ještě jedno černé cabrio B6s, bylo podle Alpina archivu v roce 2021 v CZ. Takže celkově 6 aut včetně mého které vím že někdy bylo v Česku, dnes vím jen o své a té šedé . Pokud vím, žádná jiná B6 v Alpina blau v CZ není, tím myslím e63, f12 nemám zmapovanou..
Takže moje Alpina, by měla být jediná v CZ, původní B6 coupe s 500PS a jediná B6/B6s v Alpina Blau o žádné jiné nevím, pokud někdo ano, tak ať dá vědět, samotného by mě to zajímalo.
Re: naše 6er
Vzhledem k tomu, že mám na řidičově koberečku znak popraskaný a upadával (přilepil jsem ho), tak jsem si řekl, že by to chtělo jeden schovat do skříně, dokud ho Alpina dodává (nikdo neví co bude po 2025 kdy Alpina jako samostatná automobilka končí - ale tohle asi bude ok), tak jeden mám
origo Bmw 1900,-, origo Alpina asi cca 4.500,-
alespoň že už udělali zlepšení a kobereček už má znak na šroubky a ne na nýty, které upadávají.
Na B6 jsem toho nakoupil už hodně, ale tohle zrovna pokryl voucher za prasárny které mi udělali v Bmw na 8er, dostal jsem 5.000,- omluvu. Takže ho mám vlastně zadarmo, objednal bych ho ale i tak.



Na B6 jsem toho nakoupil už hodně, ale tohle zrovna pokryl voucher za prasárny které mi udělali v Bmw na 8er, dostal jsem 5.000,- omluvu. Takže ho mám vlastně zadarmo, objednal bych ho ale i tak.

Naposledy upravil(a) Alois dne čtv 24.08.2023 02:26, celkem upraveno 1 x.
Re: naše 6er
Lidová cenovka za ten tépich
Nevím, zda sleduješ Sretena - ten byl pozván do Alpiny v posledním videu a tam mu řikali, že chtějí po rozšíření prostor rozjet renovace pro majitele starých Alpin - renovace s certifikátem Alpina.
Ředitel tam řikal, že mají práce dost...že prodeje jim stoupají....o konci značky jako samostatného výrobce se nezmínil....ale asi to není úplně podstatné...hlavně když budou dál vyrábět. A ten nápad s těma renovacema je podle mě super...to by ve finále mohlo dělat i samotné BMW nebo i jiné značky...myslím, že solventních zájemců o firemní renovace by se jistě našlo dost.

Nevím, zda sleduješ Sretena - ten byl pozván do Alpiny v posledním videu a tam mu řikali, že chtějí po rozšíření prostor rozjet renovace pro majitele starých Alpin - renovace s certifikátem Alpina.
Ředitel tam řikal, že mají práce dost...že prodeje jim stoupají....o konci značky jako samostatného výrobce se nezmínil....ale asi to není úplně podstatné...hlavně když budou dál vyrábět. A ten nápad s těma renovacema je podle mě super...to by ve finále mohlo dělat i samotné BMW nebo i jiné značky...myslím, že solventních zájemců o firemní renovace by se jistě našlo dost.