Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Jaké auto - f11 LCI 30d 35i/d nebo g31 30d 40i ?
Re: Jaké auto - f11 LCI 30d 35i/d nebo g31 30d 40i ?
Ještě to trochu rozšířím o Renault Espace, má teď hezké barevné kombinace a řízení všech 4 kol... co si o tom myslíte?
“Ability is what you're capable of doing.”
Re: Jaké auto - f11 LCI 30d 35i/d nebo g31 30d 40i ?
Myslím si, že to je hodně mimo, co se jakýchkoliv jízdních vlastností a kvality jízdy týče. Člověk, co je zvyklý na nějaký standard, asi těžko bude spokojený.
Re: Jaké auto - f11 LCI 30d 35i/d nebo g31 30d 40i ?
Espace OK, ale jedine s motorem 1.8TCe 225PS. Je to trochu kosmicky pojaty auto, ale to je ostatne u Renaultu takovym dobrym zvykemHanz píše:Ještě to trochu rozšířím o Renault Espace, má teď hezké barevné kombinace a řízení všech 4 kol... co si o tom myslíte?

Re: Jaké auto - f11 LCI 30d 35i/d nebo g31 30d 40i ?
Ještě jsem zapomněl zmínit Ford Edge, turbo ropa v plné, cca 140 najeto, po prvním majiteli, full výbava v černé kůži…
jako kdyby to stálo 150tis, řeknu na ježdění do lesa ok… materiály nechutně laciný, kůže ala lino, rozvrzaná bouda a pocit kormidelníka v jednom, uvnitř sice prostorný, velký kufr a feeling tanku, ale hnus velebnosti
letargické zrychlení nad 70, ospalé reakce na cokoliv, přepnutí do sportu to vylepšilo tak o 1/4…
nepochopil jsem ty recenze nebo jsem jel v naleštěné pasti (nepravděpodobné).
jako kdyby to stálo 150tis, řeknu na ježdění do lesa ok… materiály nechutně laciný, kůže ala lino, rozvrzaná bouda a pocit kormidelníka v jednom, uvnitř sice prostorný, velký kufr a feeling tanku, ale hnus velebnosti

nepochopil jsem ty recenze nebo jsem jel v naleštěné pasti (nepravděpodobné).
“Ability is what you're capable of doing.”
Re: Jaké auto - f11 LCI 30d 35i/d nebo g31 30d 40i ?
Zkusil bych Dodge Durango. Nevím, jaké je vlastně zadání - všechna ta auto dohromady působí jako když pejsek a kočička dělají dort, ale sám občas srovnávám nesmysly
Durango působí na fotkách strašně lacině, ale když jsem v tom seděl, tak jsem nechápal - mít ty peníze a hledat v téhle kategorii, jdu do toho.

Re: Jaké auto - f11 LCI 30d 35i/d nebo g31 30d 40i ?
Teď jsem viděl pěknou e38… tak si říkám, že s M52 by moc nežrala, mohl bych ji dát do plynu a zbyla by mi nějaká vata, kdyby něco lehlo… no musím to promyslet…
“Ability is what you're capable of doing.”
Re: Jaké auto - f11 LCI 30d 35i/d nebo g31 30d 40i ?
E38 728i s lpg pokud bude v peknem stavu je dobra volba ty auta najedou bezproblému milion a navíc jej můžeš servisovat další desítky let v pohodě doma na zahradě nebo kdekoliv je to jednoduché auto.
Je ho ale škoda tahát do zimy pokud bude v top stavu.
Je ho ale škoda tahát do zimy pokud bude v top stavu.
Re: Jaké auto - f11 LCI 30d 35i/d nebo g31 30d 40i ?
Já bych s ním právě jezdil jen v létě za hezkého počasí, najedu málo, ale plyn je nutnost… zkusím napsat prodejci, třeba mi dá slevu… co tam nejvíc odchází?
“Ability is what you're capable of doing.”
Re: Jaké auto - f11 LCI 30d 35i/d nebo g31 30d 40i ?
Espace jsem letos zkoušel a uvažoval jako nové rodinné auto. Za mě plusy- design, pěkná výbava ve většině kusů, dobrý komfort, velký kufr, variabilita interiéru. Mínusy- řízení jako parník, 4 control je zvláštní, asi se na to dá zvyknout, ale na první pokus nepřirozené. Pojí se vždy s adaptivními tlumiči. V režimu Normal nebo jak se jmenuje ten základní- velmi ospalá reakce na plyn, pro řidiče E92 velkej kompromis, až no-go... Taky doporučuju ten zmíněný TCe 225 1.8 benzín, nebo 2.0DCi ten je taky ok, ty slabší radši ne, což vyžaduje dost peněz. Zadní sedadla ukotvená nízko, takže hodně ohnutá kolena pro vyšší postavy, v ostatních směrech ale místa dost. HUD na takovym legračním sklíčku, nepromítá se na sklo, infotainment takovej zvláštní. A přeci jen trochu pochyby o spolehlivosti u elektronikou nabitého auta-možná předsudek. Nakonec jsem vybral Opel Insignia Sports Tourer (kombi)- hlavně kvůli výbornému podvozku. Manželka trochu zklamaná- menší kufr a "nizák", ale HDM 8°automat a snad celkem spolehlivá technika. Největší minus - vyšší vnitřní hluk nad 100km/h- podvozek a aerodynamický hluk, ne motor. Dále na 5m auto menší kufr, ale na druhou stranu perfektní sedadla pro 4 osoby. Ojetiny jsou za celkem slušné ceny. Ten můj 2018 má max. výbavu, diesel 2.0- spokojenost, ale nic není dokonalé...Hanz píše:Ještě to trochu rozšířím o Renault Espace, má teď hezké barevné kombinace a řízení všech 4 kol... co si o tom myslíte?
Re: Jaké auto - f11 LCI 30d 35i/d nebo g31 30d 40i ?
Hanz píše:Já bych s ním právě jezdil jen v létě za hezkého počasí, najedu málo, ale plyn je nutnost… zkusím napsat prodejci, třeba mi dá slevu… co tam nejvíc odchází?


Re: Jaké auto - f11 LCI 30d 35i/d nebo g31 30d 40i ?
Tak prodejce s Loganem nechtěl cuknout, snížený termostat také neměl, tak jsem vzal na zkoušku A8 3.0Tdi před rozpadem, než si budu moct vzít nějaký ten operák.
Pevně věřím, že se budu moci opřít o cenné zkušenosti místních členů při využití letlampy a pajcru během základních oprav audia a ventilace…
Jinak najel jsem asi 3tis km, na dálku kolem 7,5 a po městě 10, má to dvojitá skla a Design interiér, tak se to dá…
MMI systém je zoufalství, je to jak iDrive, ale bez možnosti ovládání jedním udělátkem, neustále musíte šmatlat po jiném točítku, čudliku, klikátku… Rovněž výhřev je lépe zvládnutý v Bmw či MB, na 3. st je to mega, na 1. nic, nelze nastavit zvlášť intenzita sedák/záda.
Navi mi přijde lepší, ale musím aktualizovat mapy/sw.
V autě nic nevrže, sicny s masážema a odsáváním jsou fajn, šíbr není slyšet ani ve vysoké rychlosti. Rušivý je pouze valivý hluk na hrubém asfaltu, ale to bude i tou 265 šířkou.
Na 184kW a 2t působí překvapivě hbitě díky 8q, čipem bez vedlejších problémů 300PS, AdBlue má velkou bandu v kufru, čímž jsem přišel o jednu kapsu.
Na okresce se nechá rozpohybovat velmi čile, na 265/40 R20 sedí působivě, V6 nepřetěžuje příď (v Dynamic módu je náznak sport vlastností), brzdy mají vlažný nástup, ale jsou účinné. Na dálnici je relax s tím plout, po městě je limitujícím faktorem velikost kastle (je to fakt veliký, minimálně oproti e92
).
Pevně věřím, že se budu moci opřít o cenné zkušenosti místních členů při využití letlampy a pajcru během základních oprav audia a ventilace…
Jinak najel jsem asi 3tis km, na dálku kolem 7,5 a po městě 10, má to dvojitá skla a Design interiér, tak se to dá…
MMI systém je zoufalství, je to jak iDrive, ale bez možnosti ovládání jedním udělátkem, neustále musíte šmatlat po jiném točítku, čudliku, klikátku… Rovněž výhřev je lépe zvládnutý v Bmw či MB, na 3. st je to mega, na 1. nic, nelze nastavit zvlášť intenzita sedák/záda.
Navi mi přijde lepší, ale musím aktualizovat mapy/sw.
V autě nic nevrže, sicny s masážema a odsáváním jsou fajn, šíbr není slyšet ani ve vysoké rychlosti. Rušivý je pouze valivý hluk na hrubém asfaltu, ale to bude i tou 265 šířkou.
Na 184kW a 2t působí překvapivě hbitě díky 8q, čipem bez vedlejších problémů 300PS, AdBlue má velkou bandu v kufru, čímž jsem přišel o jednu kapsu.
Na okresce se nechá rozpohybovat velmi čile, na 265/40 R20 sedí působivě, V6 nepřetěžuje příď (v Dynamic módu je náznak sport vlastností), brzdy mají vlažný nástup, ale jsou účinné. Na dálnici je relax s tím plout, po městě je limitujícím faktorem velikost kastle (je to fakt veliký, minimálně oproti e92

“Ability is what you're capable of doing.”
Re: Jaké auto - f11 LCI 30d 35i/d nebo g31 30d 40i ?
Tak ať slouží, případně hod časem další poznatky.
Re: Jaké auto - f11 LCI 30d 35i/d nebo g31 30d 40i ?
Sakra sakra, jsem tu dlouho nebylHanz píše:Teď jsem viděl pěknou e38… tak si říkám, že s M52 by moc nežrala, mohl bych ji dát do plynu a zbyla by mi nějaká vata, kdyby něco lehlo… no musím to promyslet…



Jinak já aktuálně G31 vobyč 3,0d a zatím velká spokojenost



E38 je nádherný auto, ale ne na denní ježdění, prostě rezaví po těch letech a naložíš tam leda kulový...
Tak vše nej do Novýho roku všem

Re: Jaké auto - f11 LCI 30d 35i/d nebo g31 30d 40i ?
On si dělal prdel z Filozofa. Je vidět, žes dlouho nebyl, je to takovej evergreen tady 

Re: Jaké auto - f11 LCI 30d 35i/d nebo g31 30d 40i ?
Tak jsem s tím najel dalších pár tisíc, vytlumil dveře, vyhodil papír repro, dal 2 kompo Hertz a hraje to náramně i na ten origo ne-hifi systém (+ jsem musel vyhodit centrální repro, akorát to mrvilo prostor).
Jinak ve 4 na lyže, přelety s dárky, v tichu, klidu a pohodě… jako nad 150 to neotáčí zeměkoulí, ale že bych kvůli tomu měl trauma a nutně musel mít V8 ropu to fakt ne…
Jinak ve 4 na lyže, přelety s dárky, v tichu, klidu a pohodě… jako nad 150 to neotáčí zeměkoulí, ale že bych kvůli tomu měl trauma a nutně musel mít V8 ropu to fakt ne…
“Ability is what you're capable of doing.”
Re: Jaké auto - f11 LCI 30d 35i/d nebo g31 30d 40i ?
Aktuálně po výměně oleje (15tis km interval v palubáku, 5w30 6,5 litru), nachystané lehké R19 (9 kg oproti 13,5 kg R20) a 235/50 Micheliny (které teď lidi prodávají za 200-250€/novou sadu, protože hned přezouvají na celoroční)… nedávno jsem s tím otočil 2x 1100 km v max pohodě, sníh/neled, jede to fakt nenuceně bez zbytečného dramatu svých 160-180 na tempomat do 7,5… po Be/NL to jezdí do 6,5 

- Přílohy
-
- 47B48AA2-2748-4AA9-AEA1-E581879923C7.jpeg (84.37 KiB) Zobrazeno 12880 x
“Ability is what you're capable of doing.”
Re: Jaké auto - f11 LCI 30d 35i/d nebo g31 30d 40i ?
kdyby si chěl někdo počíst o ojeté A8 po nějakých 40tis km a nula závadách 
https://www.autickar.cz/blog/clanek/aud ... auto/1460/

https://www.autickar.cz/blog/clanek/aud ... auto/1460/
“Ability is what you're capable of doing.”
Re: Jaké auto - f11 LCI 30d 35i/d nebo g31 30d 40i ?
Kdysi jsem taky vyzkoušel A8 na cca rok a půl a závady jeden napínák řetězu za 3.500 Kč.Hanz píše:kdyby si chěl někdo počíst o ojeté A8 po nějakých 40tis km a nula závadách
https://www.autickar.cz/blog/clanek/aud ... auto/1460/

Re: Jaké auto - f11 LCI 30d 35i/d nebo g31 30d 40i ?
Je dobře když auto slouží, já teď na G31 rovných 300.000 km, jediný co mě vytočilo, že odešel plovák v nádrži AdB. Tak ať ti to jezdí Hanzi.
- Přílohy
-
- IMG_6027.jpeg (2.4 MiB) Zobrazeno 11219 x