

Jo jak zpival Buldok, X let výhod a žádný výsledky....patras píše:kdyz sezene sponzora tak bych mu podekoval ... spousta kluku nabidla slevy pro cleny coz je svym zpusobem taky sponzorstvi ... a zaplatili .. takze jak zpival buldog ... zakon a pravo pro vsechny stejny a uz zadny vyhody pro parazity cerny .....George_D píše:O co jde, jednou jsou tu jedny pravidla tak bych se jich držel. Tím nechci říct že jsem proti někomu zaujatej, ale povolí se jednomu a bude tu další. Pokud sežene osobní sponzory tak no problem
ten se s nejakym polibkem fakt neserestealth píše:Rozum a chtíč nemohou být v opozici natrvalo !
http://cs.wikipedia.org/wiki/Rozum_a_cht%C3%AD%C4%8D
http://www.rozumachtic.com/images/nekonecny.gif
ber na vedomi smajly:)pryfish píše:Od toho aby se porusovaly?Slavisimo píše:no tak pryfish nechces byt svine ale ses svine a sme na stejny lodi jestlise nepletu...![]()
pravidla jsou od toho aby se porusovaly
![]()
tak to mas smulu protoze ty je asi tezko porusis kdyz nebudou chtit ostatni
nejak moc riskujes na to ze si prisel prosit o almuznu
hm,teda Jardo to není ten nejlepší příkladJawak píše:Co to tady čtu
Příklad jak jsem se k BMW dostal třeba já a vem si z toho ponaučení![]()
Když mě bylo 14 tak jsem začínal na Fechtlovi, pak za pár měsíců 250/353 kejvačka (1958) a byl jsem štěstím bez sebe. Později následovala 350/354 (1957), pak 150/355 (1959), pak konečně ta vysněná 350/362 Californian IV Oilmaster (1969) a nakonec zase jednohrnek 250/559 kejva (1964). Jednohrnek kvůli tomu že si neumím dobře poladit předstihA od té doby mi asi na furt zůstala přezdívka Jawak
O BMW jsem začal snít až když jsem měl Bčkové noty už půl roku v kapse a už mě nebavilo jezdit Vochcáfkou TDI 66kw co byla 2xtotálka, pak bořená z obou boků a všechno tam skřípalo, drnčelo a kroutilo se, proto jsem odmítal v tom jezdit. Otec jezdil v e46 320d a nechal mě občas výjimečně řídit. Cíl byl jasný - starší, líbivé a cenově dostupné bawo... následovalo fulltextové hledání nějakého BMWklubu, to bylo září 2003, shlédl jsem videa z bývalého Klubu e36 a co mě dostalo byly videa "1st BMWmeet Křižany 2002" a "Křižník Praha sprint" tyto 2 videa mě tak "očarovaly" že následovalo nesmělé dotazování ohledně motoru atd. Doufám že jsem ti tímto promluvím do srdce, takže bych se zklidnil mladej a počkal až ti bude 18 a jinak řekni bráchovi (bo čí je ten zelený saloon) a? tě občas sveze, našel bych si zatím jinou zábavu a víc se (v tvém věku) věnoval škole, já jsem ve 14ti ani nevěděl co to je internet...
no tim zelenym(modrym) se vozim kdy chci, !!zbytek ti napisu pres icq!!Jawak píše:Co to tady čtu
Příklad jak jsem se k BMW dostal třeba já a vem si z toho ponaučení![]()
Když mě bylo 14 tak jsem začínal na Fechtlovi, pak za pár měsíců 250/353 kejvačka (1958) a byl jsem štěstím bez sebe. Později následovala 350/354 (1957), pak 150/355 (1959), pak konečně ta vysněná 350/362 Californian IV Oilmaster (1969) a nakonec zase jednohrnek 250/559 kejva (1964). Jednohrnek kvůli tomu že si neumím dobře poladit předstihA od té doby mi asi na furt zůstala přezdívka Jawak
O BMW jsem začal snít až když jsem měl Bčkové noty už půl roku v kapse a už mě nebavilo jezdit Vochcáfkou TDI 66kw co byla 2xtotálka, pak bořená z obou boků a všechno tam skřípalo, drnčelo a kroutilo se, proto jsem odmítal v tom jezdit. Otec jezdil v e46 320d a nechal mě občas výjimečně řídit. Cíl byl jasný - starší, líbivé a cenově dostupné bawo... následovalo fulltextové hledání nějakého BMWklubu, to bylo září 2003, shlédl jsem videa z bývalého Klubu e36 a co mě dostalo byly videa "1st BMWmeet Křižany 2002" a "Křižník Praha sprint" tyto 2 videa mě tak "očarovaly" že následovalo nesmělé dotazování ohledně motoru atd. Doufám že jsem ti tímto promluvím do srdce, takže bych se zklidnil mladej a počkal až ti bude 18 a jinak řekni bráchovi (bo čí je ten zelený saloon) a? tě občas sveze, našel bych si zatím jinou zábavu a víc se (v tvém věku) věnoval škole, já jsem ve 14ti ani nevěděl co to je internet...