Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E87 116i funkce "Start Stop"

vše o E81/E82, E87/E88, F20/F21/F22/F23, F40
Odpovědět
Zpráva
Autor
swenak
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: pát 06.03.2009 01:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od swenak »

Ahoj, jde najek, treba v servisu, nastavit, aby po nastartovani byla funkce automaticky vypnuta a ja bych si ji pripadne mohl zapnout? Nejak si na to nemuzu zvyknout :-) Diky.
Martas99
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: úte 17.03.2009 01:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od Martas99 »

eventualně by možná šlo přehodit konektor na tom tlačítku,jednou jsem to viděl na astře u klimatizace-někdo to opravoval a prohodil dráty a klima pak šla když byla vypnutá a opačně ale fakt nevím
swenak
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: pát 06.03.2009 01:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od swenak »

Vidis, to je super napad, je otazka, jestli to pujde, ale zkusit to nic nestoji a je to jednoduche reseni, diky, kdyz tak dam vedet :-)
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od RuDoSh »

BMW neni opel, opacne to do toho konektoru strcit nepujde :-)
Mit to v aute tak si zvyknu ;-) asi to k necemu bude ;-)
swenak
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: pát 06.03.2009 01:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od swenak »

taky mne jeste napadlo, ze mozna to neni 2 polohovej spinac, ale jednopolovej a jen prepina stav a tedy to jde jen pod napetim :-( no, ono to nein spatna funkce, ale priznam, ze tim, ze podminek, kdy vypne a kdy ne je hodne, tak porad sleduju "vypne, nevypne" a to mne stve :-)) MOzna kdyz to budu takhle mit rok, tak mi to neprijde, ale nebavi mne pri kazdem brzdeni pred krizovatkou davat interni sazku na vysledek teto funkce :-)))
Martas99
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: úte 17.03.2009 01:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od Martas99 »

to Player- Ale ono to jde vypnout tím tlačítkem,stačí když sedneš do auta a po nastartování zmačkneš tlačítko a vypneš to,chce si na to zvyknout jako třeba na zapnutí světel
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00

#7 Příspěvek od Slid »

určitě to musí jít na diagnostice vypnout, zajeď do BMW
swenak
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: pát 06.03.2009 01:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od swenak »

Tak vcera jsem byl v servisu kvuli necemu jimeu a chtel jsem, aby to udelali, ale prej to nejde, resp. nemaji informaci jak by to slo. Jeste se to prej poksi proverit primo v BMW, tak uvidime, dam vedet.
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk

#9 Příspěvek od jurasis »

Koby píše:to jsou neskutečný fce... U tý 116i to tak nevadí, ale u dieslu se ti zaklape celý auto jako kráva, no mazec... Nechtěl bych to v žádným případě a plně tě chápu že se toho chceš zbavit... tohle do auta prostě nepatří, mile rád se bez toho obejdu byt s větší spotřebou, max. o litr ve městě... ale spíš o pár deci..


No, rád bych viděl skutečný výpočet, beroucí v úvahu všechny reálné vlastnosti motoru (včetně všech příslušenství), a myslím, že by se úspora nekonala...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
swenak
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: pát 06.03.2009 01:00
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od swenak »

presne tak, dle meho uspora neni nijak velka a kdo vi, mozna je to horsi, protoze dle toho, co vim, je treba i starter na to uzpusoben, je nejakej "lepsi" s vetsi vydrzi a ten asi i vice stal a vyrobni proces byl narocnejsi...ale neni to nic zvlastni, ze se na svet dostanou funkce "ekonomicke a ekologicke", ktere ve vysledku vice prostredi skodi a nic neusetri ani financne. A tady, i kdyz by mi to usetrilo neco penez a treba i tu eokologii, tak radsi budu bez toho, protoze je to proste neprakticke...mozna, kdyz clovek jezdi mimo mesto a tedy ma tech "stop" stavu mene, tak to nevadi, ale v takove zacpe na magistrale...a kdy jsem vice mene porad jen v Praze, radsi budu, kdyz to bude vypnute a nekdy si to mozna zapnu, nez naopak...
Martas99
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: úte 17.03.2009 01:00
Bydliště: Praha

#11 Příspěvek od Martas99 »

swenak píše:presne tak, dle meho uspora neni nijak velka a kdo vi, mozna je to horsi, protoze dle toho, co vim, je treba i starter na to uzpusoben, je nejakej "lepsi" s vetsi vydrzi a ten asi i vice stal a vyrobni proces byl narocnejsi...ale neni to nic zvlastni, ze se na svet dostanou funkce "ekonomicke a ekologicke", ktere ve vysledku vice prostredi skodi a nic neusetri ani financne. A tady, i kdyz by mi to usetrilo neco penez a treba i tu eokologii, tak radsi budu bez toho, protoze je to proste neprakticke...mozna, kdyz clovek jezdi mimo mesto a tedy ma tech "stop" stavu mene, tak to nevadi, ale v takove zacpe na magistrale...a kdy jsem vice mene porad jen v Praze, radsi budu, kdyz to bude vypnute a nekdy si to mozna zapnu, nez naopak...


Mám takový pocit že to startování je řešeno přes alternátor,tzn že tam startér možná vůbec není ale nevím přesně
Martas99
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: úte 17.03.2009 01:00
Bydliště: Praha

#12 Příspěvek od Martas99 »

Tak jsem koukal na ten starter a je tam speciálni startér od bosche,vlastně celý ten system je od nej,starter je menší,méně hlučný,jenak řešeno zasouvání pastorku ,a je zkoušen na víc než 200tis cyklů-prý víc než životnost motoru,to s tím altíkem jsem četl v nějakém časopise ale u bmw to není
swenak
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: pát 06.03.2009 01:00
Bydliště: Praha

#13 Příspěvek od swenak »

Vyjadreni BMW CZ: Po zjištění všech dostupných informací ze zdrojů BMW se mi podařilo zjistit, že u vozu BMW E 87 nelze změnit parametry nastavení funk start/stop.
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#14 Příspěvek od Killca »

MOD Killca:procisteno od OT
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Odpovědět