
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E87 116i funkce "Start Stop"
taky mne jeste napadlo, ze mozna to neni 2 polohovej spinac, ale jednopolovej a jen prepina stav a tedy to jde jen pod napetim
no, ono to nein spatna funkce, ale priznam, ze tim, ze podminek, kdy vypne a kdy ne je hodne, tak porad sleduju "vypne, nevypne" a to mne stve
) MOzna kdyz to budu takhle mit rok, tak mi to neprijde, ale nebavi mne pri kazdem brzdeni pred krizovatkou davat interni sazku na vysledek teto funkce
))



Koby píše:to jsou neskutečný fce... U tý 116i to tak nevadí, ale u dieslu se ti zaklape celý auto jako kráva, no mazec... Nechtěl bych to v žádným případě a plně tě chápu že se toho chceš zbavit... tohle do auta prostě nepatří, mile rád se bez toho obejdu byt s větší spotřebou, max. o litr ve městě... ale spíš o pár deci..
No, rád bych viděl skutečný výpočet, beroucí v úvahu všechny reálné vlastnosti motoru (včetně všech příslušenství), a myslím, že by se úspora nekonala...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
presne tak, dle meho uspora neni nijak velka a kdo vi, mozna je to horsi, protoze dle toho, co vim, je treba i starter na to uzpusoben, je nejakej "lepsi" s vetsi vydrzi a ten asi i vice stal a vyrobni proces byl narocnejsi...ale neni to nic zvlastni, ze se na svet dostanou funkce "ekonomicke a ekologicke", ktere ve vysledku vice prostredi skodi a nic neusetri ani financne. A tady, i kdyz by mi to usetrilo neco penez a treba i tu eokologii, tak radsi budu bez toho, protoze je to proste neprakticke...mozna, kdyz clovek jezdi mimo mesto a tedy ma tech "stop" stavu mene, tak to nevadi, ale v takove zacpe na magistrale...a kdy jsem vice mene porad jen v Praze, radsi budu, kdyz to bude vypnute a nekdy si to mozna zapnu, nez naopak...
swenak píše:presne tak, dle meho uspora neni nijak velka a kdo vi, mozna je to horsi, protoze dle toho, co vim, je treba i starter na to uzpusoben, je nejakej "lepsi" s vetsi vydrzi a ten asi i vice stal a vyrobni proces byl narocnejsi...ale neni to nic zvlastni, ze se na svet dostanou funkce "ekonomicke a ekologicke", ktere ve vysledku vice prostredi skodi a nic neusetri ani financne. A tady, i kdyz by mi to usetrilo neco penez a treba i tu eokologii, tak radsi budu bez toho, protoze je to proste neprakticke...mozna, kdyz clovek jezdi mimo mesto a tedy ma tech "stop" stavu mene, tak to nevadi, ale v takove zacpe na magistrale...a kdy jsem vice mene porad jen v Praze, radsi budu, kdyz to bude vypnute a nekdy si to mozna zapnu, nez naopak...
Mám takový pocit že to startování je řešeno přes alternátor,tzn že tam startér možná vůbec není ale nevím přesně