Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW 116i 90kw - cuká v nízkých otáčkách

vše o E81/E82, E87/E88, F20/F21/F22/F23, F40
Odpovědět
Zpráva
Autor
PalecE81
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: pát 03.09.2010 00:00

#1 Příspěvek od PalecE81 »

Natankoval jsem nádrž a najednou to začlo po města v nízkých otáčkách cukat. jedu pomalu dám 2 a když sešlápnu plnej plyn tak to cuká než se to roztočí ! potom když se to rozjede tak není problém. Čím to může být ? přijde mi to jako benzín. Po půlce nádrže jsem dotankoval a přijde mi to trochu lepší ale stejně to dělá. Navíc včera mi 3x problikla kontrolka v manuálu označená jako závada na motoru. Neblíká pořád ale včera když to cuklo tak to 3x probliklo. Auto má najeto 43tis rok 09 !
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#2 Příspěvek od Killca »

tak nejdriv ten benal vyjed do rezervy a pak tam nalej nejakej poradnej benzin, nejlepe vervu100 od benziny a uvidis co to udela, kdyz se to nezmeni, tak bude treba mozna vymenit palivovy filtr pripadne projet auto diagnostikou, protoze muze byt vadna lambda sonda, vaha vzduchu a podobne
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
PalecE81
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: pát 03.09.2010 00:00

#3 Příspěvek od PalecE81 »

Zkusím vyjet no, včera jsem jel asi 150km a pořád to držel a bez kedinýho problému. Přijedu do města, dám 2 a plnej plyn a zase to kuckalo. nevím možná ten filtr uvidime až to vyjedu do rezervy
Tifossi
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: ned 15.03.2009 01:00

#4 Příspěvek od Tifossi »

Caute, mam stejny problem e81 1.6i najeto 40tis km.
Take jsem si puvodne myslel ze je to benzin ale uz nekolik nadrzi jsem projel a problem se zhorsuje. Kontrolka zavady motoru problikava obcas zlute nebo nesviti ale i tak motor pri cca 1500-2000 otackach vyrazne cuka a nema vykon. To plati i kdyz je motor zahraty. Uz jsem s tim byl v servisu ale pouze flashnuli SW motoru ale bez vlivu na cukani... mate nekdo poneti co by to mohlo byt? Zacinam mit pocit ze v BMW tomu moc nerozumi... :cry:
rikin
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: čtv 26.03.2009 01:00

#5 Příspěvek od rikin »

Tifossi píše:Caute, mam stejny problem e81 1.6i najeto 40tis km.
Take jsem si puvodne myslel ze je to benzin ale uz nekolik nadrzi jsem projel a problem se zhorsuje. Kontrolka zavady motoru problikava obcas zlute nebo nesviti ale i tak motor pri cca 1500-2000 otackach vyrazne cuka a nema vykon. To plati i kdyz je motor zahraty. Uz jsem s tim byl v servisu ale pouze flashnuli SW motoru ale bez vlivu na cukani... mate nekdo poneti co by to mohlo byt? Zacinam mit pocit ze v BMW tomu moc nerozumi... :cry:


Diagnostiku ti delali?
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#6 Příspěvek od Killca »

zajimavy, kazdopadne to dela i jinym autum, kdyz se teplota nasavaneho vzduchu dostala k nule, takze bych to tipl na spatnou vahu vzduchu nebo ne spatnou,ale spinavou
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
PalecE81
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: pát 03.09.2010 00:00

#7 Příspěvek od PalecE81 »

Nenapsal jsem sem co to bylo. Nakonec jsem byl v servise jelikož mám záruku ještě. Taky to bylo na cca 40tis km. Cívka byla v hajzlu takže všechny 4 na výměnu. Neplatil jsem ani korunu takže pohodička. Zajeď si do servisu jestli máš takhle málo najeto tak určitě máš ještě záruku a vyměněj ti to za cca 3 hodinky
Tom_120i
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 20.12.2009 01:00

#8 Příspěvek od Tom_120i »

PalecE81 píše:Nenapsal jsem sem co to bylo. Nakonec jsem byl v servise jelikož mám záruku ještě. Taky to bylo na cca 40tis km. Cívka byla v hajzlu takže všechny 4 na výměnu. Neplatil jsem ani korunu takže pohodička. Zajeď si do servisu jestli máš takhle málo najeto tak určitě máš ještě záruku a vyměněj ti to za cca 3 hodinky


A co na to v servisu říkali? Že je to běžná závada nebo se tvářili překvapaně? Nevíš kolik by stála tato oprava mimo záruku?
Marda
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 17.01.2010 01:00
Bydliště: Olomouc

#9 Příspěvek od Marda »

Pokud nemáš auto v záruce, tak si snad vysokonapěťovou cívku vyměníš sám, ne? Našel jsem např. BOSCH za cca 800,-
http://www.automatejcek.cz/nahradni-dil ... ka/A3504C/
U 16-ti ventylových motorů odcházej běžně :wink:
A není nutné měnit všechny.
Palec_er1
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: stř 30.06.2010 00:00

#10 Příspěvek od Palec_er1 »

Já to měl na záruku a s každou věcí co se mi nezdá tam prostě jedu. Od toho to je. Jezdím do HK do Stratosu a ten přístup jejich se mi tam libí.
Prý když to není v záruce tak meněl jen jednu dle požadavků ale na záruku se mění všechny 4. Cena jedný tuším okolo 3000-4000 tam bylo.
Jinak závada běžná prej, ne přímo u nich protože těch jedniček zase tak moc není ale je to známé.
Marda
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 17.01.2010 01:00
Bydliště: Olomouc

#11 Příspěvek od Marda »

Palec_er1 píše:Já to měl na záruku a s každou věcí co se mi nezdá tam prostě jedu. Od toho to je. Jezdím do HK do Stratosu a ten přístup jejich se mi tam libí.
Prý když to není v záruce tak meněl jen jednu dle požadavků ale na záruku se mění všechny 4. Cena jedný tuším okolo 3000-4000 tam bylo.
Jinak závada běžná prej, ne přímo u nich protože těch jedniček zase tak moc není ale je to známé.


Tak to je přece logické, když máš auto v záruce, že jedeš do BMW, proto jsem psal, že když NENÍ auto v záruce, tak si to snad vyměníš sám, ne?

Já má 3 BMW, z toho je jen jedno v záruce, ale jezdím do BMW se všema - ale jen na zákroky předepsané a zapisované do SK (olej, brzdy, kapaliny,...). Pokud by v BMW chtěli zaplatit za výměnu cívky i v době záruky - což asi ano - tak si to prostě vyměním sám za cca 800,- a je to rychlejší a jednodušší než výměna svíčky, která je stejně pod cívkou....
Odpovědět