Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E87 116i 2,0 koupě, doporučili byste?

vše o E81/E82, E87/E88, F20/F21/F22/F23, F40
Odpovědět
Zpráva
Autor
mrozzzik
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 14.08.2011 00:00

#1 Příspěvek od mrozzzik »

Ahoj. Rád bych poprvé vstoupil do světa BMW a sice začal s BMW 116i , r.v. 2010 , 90kW , jde už o dvoulitr. Doporučili byste tento typ? Musím přiznat, že teď mám Nissana Micru 1,6 s 81kW a když jsem se ted projel zkušebně v tom BMW , tak mi přišla Micra teda čilejší . Ale při jíždě v BMW byla zaplá klimoška, což mi mohlo zkreslit pocit. Navíc Micra má 150 N.M., tohle BMW myslím 185 N.M. Jaké je to auto? doporučujete tohle BMW? Kdyžtak poprosím o klady, zápory, děkuji :) váhám, zda pořídit či ne a hlavně, zda to nebude pro mě slabší .
Uživatelský avatar
Misa Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3383
Registrován: pát 01.10.2004 00:00
Bydliště: Praha východ

#2 Příspěvek od Misa Moderátor »

Ten rozdíl oproti Micře může být způsoben váhovým rozdílem, jednička váží kolem tuny a půl, Micru bych tipla rozhodně na míň ...

Nepíšeš na jaký účely a jako často budeš auto používat a co od něj čekáš, to je nejdůležitější při doporučení :) Obecně jednička je docela príma auto, ale bojím se, že výkon ti stačit nebude, ale jak říkám, nevím jaký máš očekávání ...
E87 120dA & E36 325iC & G07 xDrive40d
ex E36 316iCompact
FrankDrebin
Registrovaný
Příspěvky: 149
Registrován: pon 29.11.2010 01:00

#3 Příspěvek od FrankDrebin »

Je to tak, jak pise Misa - rozdil ve vaze Micry a e87 bude minimalne 250 kg.. Takze v mrstnosti muze byt Micra lepsi, ale v maximalce ji 1er ujede..

Jinak 90 KW vykonu - samozrejme, ze to zadnej velkej trhac asfaltu neni, ale kdyz se clovek nauci "trefovat ty spravny kvalty" (jako u kazdy benzinovy atmosfery), tak bude spokojeny :D
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#4 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

mel jsem pujcenou Micru v kabriu 1,4 na Mallorce a byl jsem nadsenej, vykon dostatecnej, spotreba minimalni, zpracovani super i po "zneuzivani" v pujcovne... asi bych sel do silnejsi 1er abys nebyl zklamanej :wink:
“Ability is what you're capable of doing.”
Martas99
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: úte 17.03.2009 01:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od Martas99 »

Myslím že ten 2.0 uplně stačí, ono to subjektivně nevypadá tak mrštně, ale až se s tím trochu sžiješ tak budeš nadčenej. Největší rozdíl bude ve stabilitě a pocitu z jízdy, protože bmw jede jak po kolejích i v hodně vysokých rychlostech, a taky pocit s toho auta je úplně někde jinde.(sám jsem ted zažil kdy jsem jezdil s peugeotem 207 hdi).Navíc je tam 6kvalt, takže ta jízda je v pohodě a i rychlé svezení neznamená vysokou spotřebu a ten 2.0. 90kw je stejný jako ten silnější 2.0, takže by to asi šlo v budoucnu trochu poladit.
mrozzzik
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 14.08.2011 00:00

#6 Příspěvek od mrozzzik »

Misa píše:Ten rozdíl oproti Micře může být způsoben váhovým rozdílem, jednička váží kolem tuny a půl, Micru bych tipla rozhodně na míň ...

Nepíšeš na jaký účely a jako často budeš auto používat a co od něj čekáš, to je nejdůležitější při doporučení :) Obecně jednička je docela príma auto, ale bojím se, že výkon ti stačit nebude, ale jak říkám, nevím jaký máš očekávání ...



no...Micra má 1076 kg, tohle BMW 116i má cca 1300 kg. Ale je divné, že se mi zdá mezi nimi rozdíl, protože...dle papírů mají obě auta stejné zrychlení z 0-100 za 9,8 s a navíc....BMW má o 30 N.M. větší krouták. Tak mě to právě překvapuje. Ale možná to bylo při testu tou zaplou klimoškou . S autem toho hodně najezdím, denně do práce, často na výlety, takže na autě si nechávám hodně záležet. Akorát to 120i sehnat ojeté je velký problém, v jedničce jsou ojetý jen 116-ky. A 120i nový stojí skoro 700 tiscí :/
PalecE81
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: pát 03.09.2010 00:00

#7 Příspěvek od PalecE81 »

sám tohle auto mám a když ho pujčím někomu a má řidit tak řekne že mu přijde že to jede méně než když řídím já. Chce se to s tím naučit jezdit a pak je to docela dobrý svezení ale pořád je to slabej motor s vysokou spotřebou.... sehnal bych spíš 120i to je rozdíl hodně velkej.
rikin
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: čtv 26.03.2009 01:00

#8 Příspěvek od rikin »

Klidne te svezu v me jednicce. :) To se neda popsat, to se musi zazit. :)
Tom_120i
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 20.12.2009 01:00

#9 Příspěvek od Tom_120i »

Záleží kde s tím chceš jezdit, vzhledem k velikosti auta předpokládám převážně město, potom si myslím že 116i 2.0l je ideální. Jestli chceš jezdit i na okruh, tak bych bral 130i.
rikin
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: čtv 26.03.2009 01:00

#10 Příspěvek od rikin »

Tom_120i píše:Záleží kde s tím chceš jezdit, vzhledem k velikosti auta předpokládám převážně město, potom si myslím že 116i 2.0l je ideální. Jestli chceš jezdit i na okruh, tak bych bral 130i.


Jednicka je dobra i jinde nez do mesta. Nejvetsim prekvapenim je pro me na dalnici, kde je neuveritelne stabilni. I presto, ze se nemuze rovnat treba A6 v pohodli, tak ve 263 GPS se pri projeti 1 m od kamionu ani nehne, coz je mimo moje chapani na auto teto velikosti a vahy. Ja jsem s ni absolvoval mnoho delsich cest, jednou jsem za 5 dni najel asi 5 tis km a uplne v pohode, ani me z ni neboli zada. Auto bych nevymenil za zadne jine. Na sve jsem najel zatim nejakych 90-95 tis. km.

Je ale treba rict, ze vzadu moc mista neni, pokud jsou vpredu sedici vyssi (180+ cm), tak vzadu to bude pohodlne pro lidi max 160 cm, spis deti.
Meda123
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: úte 09.08.2011 00:00

#11 Příspěvek od Meda123 »

Ty to máš chipnutý nebo jen vypnutej omezovač? :) Mně to ve 228 visí na nějakejch 3500ot. na omezovači 8O
rikin
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: čtv 26.03.2009 01:00

#12 Příspěvek od rikin »

Meda123 píše:Ty to máš chipnutý nebo jen vypnutej omezovač? :) Mně to ve 228 visí na nějakejch 3500ot. na omezovači 8O


Nemam, pokud se nepletu, tak Pavel, ktery psal recenzi mluvil o realnem omezovaci 259, ale kamarad ktery se mnou jel do Nemecka v e46 330i (bez uprav) nam nameril 263 GPS, coz je pomerne fascinujici cislo na 330ku.

Jinak 130ky samy o sobe maji ruzne softwary primo od BMW, update se myslim dela tak mesicne, ja sam sem si nechal prehrat orig. soft updatem a omezovac se mi posunul z 7300 na 7600 ot.
Martas99
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: úte 17.03.2009 01:00
Bydliště: Praha

#13 Příspěvek od Martas99 »

PalecE81 píše:sám tohle auto mám a když ho pujčím někomu a má řidit tak řekne že mu přijde že to jede méně než když řídím já. Chce se to s tím naučit jezdit a pak je to docela dobrý svezení ale pořád je to slabej motor s vysokou spotřebou.... sehnal bych spíš 120i to je rozdíl hodně velkej.



Jo ,to je přesně ono, jak se s ní člověk zžije tak je to perfektní.
K tomu motoru- slabej motor s vysokou spotřebou mi přijde jak když novinář řekne o VW že má kvalitní plasty a slícování a přitom to auto ani neviděl.

Mrozzik mluvil o 116i s 2.0 motorem a tam je asi rozdíl oproti 120i jen v softu, a určitě nejde o slabej motor s vysokou spotřebou. Ani stará 1.6 nebyla moc žravá pokud s tím člověk umí jezdit a nemá to nalítáno 250tis km
PalecE81
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: pát 03.09.2010 00:00

#14 Příspěvek od PalecE81 »

já to auto mám takže vím kolik to žere a jak to jede. Auto má najeto 60tis takže odjeté není a prostě na to jak to jede tak se mi zdá že to jede hodně.
Martas99
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: úte 17.03.2009 01:00
Bydliště: Praha

#15 Příspěvek od Martas99 »

Ja ho mám taky, facelift model s 6kvaltem a zda se mi ta spotřeba v pohodě. ted mám pruměr 8,1ldíky tomu že jezdím hodně po praze a jezdím hodně svižně.dřív jsem měl 7,2 na dálky. samozřejmě je to 1.6l takže to není tak pružné jako třeba 2.0,ale když se to rozjede tak třeba akcelerace ze 140 na 180 je docela zajímavá(pořád se bavíme v poměru k obsahu) čistá jízda po praze do 9l svižně. S podobnou spotřebou jsem jezdil se služebním superbem 2.0tdi. Díky tomu 6kvaltu se dá jet fakt rychle při rozumné spotřebě, a např ten superb má stejnou maximálku a jen o trochu lepší zrychlení na 2 a 3
arthur
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: sob 05.02.2011 01:00

#16 Příspěvek od arthur »

Ta sestka si myslim ze na dalnici asi dost pomuze. Chybi mi. Tocim uz pri 140 tacho (131 GPS) pres 4000
Odpovědět