
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E87 116i 2,0 koupě, doporučili byste?
Ahoj. Rád bych poprvé vstoupil do světa BMW a sice začal s BMW 116i , r.v. 2010 , 90kW , jde už o dvoulitr. Doporučili byste tento typ? Musím přiznat, že teď mám Nissana Micru 1,6 s 81kW a když jsem se ted projel zkušebně v tom BMW , tak mi přišla Micra teda čilejší . Ale při jíždě v BMW byla zaplá klimoška, což mi mohlo zkreslit pocit. Navíc Micra má 150 N.M., tohle BMW myslím 185 N.M. Jaké je to auto? doporučujete tohle BMW? Kdyžtak poprosím o klady, zápory, děkuji
váhám, zda pořídit či ne a hlavně, zda to nebude pro mě slabší .

Ten rozdíl oproti Micře může být způsoben váhovým rozdílem, jednička váží kolem tuny a půl, Micru bych tipla rozhodně na míň ...
Nepíšeš na jaký účely a jako často budeš auto používat a co od něj čekáš, to je nejdůležitější při doporučení
Obecně jednička je docela príma auto, ale bojím se, že výkon ti stačit nebude, ale jak říkám, nevím jaký máš očekávání ...
Nepíšeš na jaký účely a jako často budeš auto používat a co od něj čekáš, to je nejdůležitější při doporučení

E87 120dA & E36 325iC & G07 xDrive40d
ex E36 316iCompact
ex E36 316iCompact
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 149
- Registrován: pon 29.11.2010 01:00
Je to tak, jak pise Misa - rozdil ve vaze Micry a e87 bude minimalne 250 kg.. Takze v mrstnosti muze byt Micra lepsi, ale v maximalce ji 1er ujede..
Jinak 90 KW vykonu - samozrejme, ze to zadnej velkej trhac asfaltu neni, ale kdyz se clovek nauci "trefovat ty spravny kvalty" (jako u kazdy benzinovy atmosfery), tak bude spokojeny
Jinak 90 KW vykonu - samozrejme, ze to zadnej velkej trhac asfaltu neni, ale kdyz se clovek nauci "trefovat ty spravny kvalty" (jako u kazdy benzinovy atmosfery), tak bude spokojeny

Myslím že ten 2.0 uplně stačí, ono to subjektivně nevypadá tak mrštně, ale až se s tím trochu sžiješ tak budeš nadčenej. Největší rozdíl bude ve stabilitě a pocitu z jízdy, protože bmw jede jak po kolejích i v hodně vysokých rychlostech, a taky pocit s toho auta je úplně někde jinde.(sám jsem ted zažil kdy jsem jezdil s peugeotem 207 hdi).Navíc je tam 6kvalt, takže ta jízda je v pohodě a i rychlé svezení neznamená vysokou spotřebu a ten 2.0. 90kw je stejný jako ten silnější 2.0, takže by to asi šlo v budoucnu trochu poladit.
Misa píše:Ten rozdíl oproti Micře může být způsoben váhovým rozdílem, jednička váží kolem tuny a půl, Micru bych tipla rozhodně na míň ...
Nepíšeš na jaký účely a jako často budeš auto používat a co od něj čekáš, to je nejdůležitější při doporučeníObecně jednička je docela príma auto, ale bojím se, že výkon ti stačit nebude, ale jak říkám, nevím jaký máš očekávání ...
no...Micra má 1076 kg, tohle BMW 116i má cca 1300 kg. Ale je divné, že se mi zdá mezi nimi rozdíl, protože...dle papírů mají obě auta stejné zrychlení z 0-100 za 9,8 s a navíc....BMW má o 30 N.M. větší krouták. Tak mě to právě překvapuje. Ale možná to bylo při testu tou zaplou klimoškou . S autem toho hodně najezdím, denně do práce, často na výlety, takže na autě si nechávám hodně záležet. Akorát to 120i sehnat ojeté je velký problém, v jedničce jsou ojetý jen 116-ky. A 120i nový stojí skoro 700 tiscí :/
Tom_120i píše:Záleží kde s tím chceš jezdit, vzhledem k velikosti auta předpokládám převážně město, potom si myslím že 116i 2.0l je ideální. Jestli chceš jezdit i na okruh, tak bych bral 130i.
Jednicka je dobra i jinde nez do mesta. Nejvetsim prekvapenim je pro me na dalnici, kde je neuveritelne stabilni. I presto, ze se nemuze rovnat treba A6 v pohodli, tak ve 263 GPS se pri projeti 1 m od kamionu ani nehne, coz je mimo moje chapani na auto teto velikosti a vahy. Ja jsem s ni absolvoval mnoho delsich cest, jednou jsem za 5 dni najel asi 5 tis km a uplne v pohode, ani me z ni neboli zada. Auto bych nevymenil za zadne jine. Na sve jsem najel zatim nejakych 90-95 tis. km.
Je ale treba rict, ze vzadu moc mista neni, pokud jsou vpredu sedici vyssi (180+ cm), tak vzadu to bude pohodlne pro lidi max 160 cm, spis deti.
Meda123 píše:Ty to máš chipnutý nebo jen vypnutej omezovač?Mně to ve 228 visí na nějakejch 3500ot. na omezovači
Nemam, pokud se nepletu, tak Pavel, ktery psal recenzi mluvil o realnem omezovaci 259, ale kamarad ktery se mnou jel do Nemecka v e46 330i (bez uprav) nam nameril 263 GPS, coz je pomerne fascinujici cislo na 330ku.
Jinak 130ky samy o sobe maji ruzne softwary primo od BMW, update se myslim dela tak mesicne, ja sam sem si nechal prehrat orig. soft updatem a omezovac se mi posunul z 7300 na 7600 ot.
PalecE81 píše:sám tohle auto mám a když ho pujčím někomu a má řidit tak řekne že mu přijde že to jede méně než když řídím já. Chce se to s tím naučit jezdit a pak je to docela dobrý svezení ale pořád je to slabej motor s vysokou spotřebou.... sehnal bych spíš 120i to je rozdíl hodně velkej.
Jo ,to je přesně ono, jak se s ní člověk zžije tak je to perfektní.
K tomu motoru- slabej motor s vysokou spotřebou mi přijde jak když novinář řekne o VW že má kvalitní plasty a slícování a přitom to auto ani neviděl.
Mrozzik mluvil o 116i s 2.0 motorem a tam je asi rozdíl oproti 120i jen v softu, a určitě nejde o slabej motor s vysokou spotřebou. Ani stará 1.6 nebyla moc žravá pokud s tím člověk umí jezdit a nemá to nalítáno 250tis km
Ja ho mám taky, facelift model s 6kvaltem a zda se mi ta spotřeba v pohodě. ted mám pruměr 8,1ldíky tomu že jezdím hodně po praze a jezdím hodně svižně.dřív jsem měl 7,2 na dálky. samozřejmě je to 1.6l takže to není tak pružné jako třeba 2.0,ale když se to rozjede tak třeba akcelerace ze 140 na 180 je docela zajímavá(pořád se bavíme v poměru k obsahu) čistá jízda po praze do 9l svižně. S podobnou spotřebou jsem jezdil se služebním superbem 2.0tdi. Díky tomu 6kvaltu se dá jet fakt rychle při rozumné spotřebě, a např ten superb má stejnou maximálku a jen o trochu lepší zrychlení na 2 a 3