Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW motor

vše o E81/E82, E87/E88, F20/F21/F22/F23, F40
Odpovědět
Zpráva
Autor
mrozzzik
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 14.08.2011 00:00

#1 Příspěvek od mrozzzik »

Ahoj, rád bych si asi pořídil BMW 116i z roku 2008 , ale je to 1,6ka s 90kW.
Doporučujete nebo je lepší už ten dvoulitr, co se dělal, jak jsem četl, od roku 2009 také s 90kW? já jen zda je nějaký rozdíl ve výkonu 1,6-ky s 90kW a 2.0 také s 90kW.
A pak bych měl dotázek, zda je nějaký dobrý servis na BMW neorigo ...Praha, Plzen a tak.....slyšel jsem, že origo servisy si berou i jen za výměnu oleje 8tisíc včetně práce, takže raději nějaký neorigo. Na druhou stranu, raději se ptám na nějaké dobré reference, dneska obecně servisům člověk moc důvěřovat nemůže. Jistota, že mi v cizím servisu vymění mimo co jsem chtěl dobrou součástku za opotřebovanější je celkem možná.
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Fatal Design »

116i měly tuším trable s přeskakováním rozvoďáku jestli se nepletu ...
mrozzzik
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 14.08.2011 00:00

#3 Příspěvek od mrozzzik »

Fatal Design píše:116i měly tuším trable s přeskakováním rozvoďáku jestli se nepletu ...


aháá, díky moc za příspěvek
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Fatal Design »

Myslím, že N45 byl ten problémový motor ...
jazet
Registrovaný
Příspěvky: 552
Registrován: stř 31.12.2008 01:00
Bydliště: Praha city

#5 Příspěvek od jazet »

Fatal Design píše:116i měly tuším trable s přeskakováním rozvoďáku jestli se nepletu ...


Taky si myslim,ze 116i nebrat-problemovej motor,lepsi bude 118i,nebo 120i
mrozzzik
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 14.08.2011 00:00

#6 Příspěvek od mrozzzik »

jazet píše:
Fatal Design píše:116i měly tuším trable s přeskakováním rozvoďáku jestli se nepletu ...


Taky si myslim,ze 116i nebrat-problemovej motor,lepsi bude 118i,nebo 120i



takhle, myslíš ani 116i s 1,6 , ani 116i s 2.0 ? mě šlo jen o tyhle dva motory :) pokud vím dobře, tak 116i 2.0 je naprosto stejnej motor jako 118i a 120i, akorát "trochu" upravený na vyšší výkony .
jazet
Registrovaný
Příspěvky: 552
Registrován: stř 31.12.2008 01:00
Bydliště: Praha city

#7 Příspěvek od jazet »

jasne :) ,myslel jsem obsah 1.6 nebrat.
arthur
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: sob 05.02.2011 01:00

#8 Příspěvek od arthur »

je to uz davno opravene, byla dilenska akce na napinak retezu a novy SW motoru

sam ho jezdim a bez problemu
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#9 Příspěvek od xyron »

co se tyce servisu, podivej se do sekce "zkusenosti se servisy a prodejci" .. mas tam toho mraky, jak v Praze tak v Plzni.... menit olej za 8 tisic v BMW na 1,6 je opravdu píčovina... mě ted stála výměna oleje + filtru na Z4 2,5i a stalo me to asi 1500 czk (vse koupeno na netu, vymena v Bestdrive)
Uživatelský avatar
janbrasna
Registrovaný
Příspěvky: 544
Registrován: sob 25.02.2012 01:00
Bydliště: PRG-NYC-SFO

#10 Příspěvek od janbrasna »

xyron píše:co se tyce servisu, podivej se do sekce "zkusenosti se servisy a prodejci"


Souhlas. V Praze jich i pár patří tady klubákům, takže toho bych se držel… V Plzni popravdě nevím, prolez jsem to fórum horem dolem a doporučení na nikoho (mimo E3x modely) jsem nenašel, tam by mě případné tipy taky zajímaly.
Odpovědět