tak na základě několika poptávek a dále špatných zkušeností s předešlou lakovnou (express lakovna), píši aktuální zkušenost s Autolakovnou Hanák, která dle mého zvládá nejnáročnější klienty.
Pan Hanák mě oslovil, neb se má negaitivní reference s express lakovnou rozšířila všude možně, tak mu to nedalo a nabídl mě řešení, které mě prý zaručeně uspokojí.
Potřeboval jsem opravit nárazník, kde se loupal lak asi po 3ech týdnech od provedené práce express lakovny, rovnou jsem při té příležitosti nechal opravit i první, který také stříkala express a také jsem nechal opravit zničenou kapotu, pak jsem si řekl, že teda udělám rovnou kompletní repas laku na nestříkaných dílech, to měl na starosti pan Všetička (Praha), který spolupracuje s panem Hanákem (Brno). Takže jsme se dohodli, že předám auto, a zpátky jej dostanu jako nové.
Pan Hanák sebejiste mě přesvědčil o tom, že lak bude lepší jak z fabriky a že auto nepoznám. Musím říci, že mě neuváděl v omyl, výsledek ohromil mě i okolí, jak precizní a kvalitní práce to byla. Posuďte sami:
Video: http://www.youtube.com/watch?v=WDZWuLRSpKQ
Foto:







Nalevo pan Hanák (lak, montáž, leštění světlometů), napravo Radek Všetička (leštění nelakovaných dílů a vosk na 100% auta)
Důležitý je fakt, že pánové tomu dávají trochu více, není to jen práce, je to i srdcová záležitost, koníček, mají rádi hezká auta ve 100% stavu. Každá věc, každý zásah se pečlivě konzultoval, skorem denně telefonát(y), téměř obden upload obrázků na web, kde jsem si prohlížel postupy.
Faktem je, že čekací lhůta byla trochu nad čas. plán, ale dával jsem pánům dost prostor a vlastně z počátku dělal, že mě to vůbec nevadí, tak se to táhlo skoro dva měsíce bez 8mi dnů. Tohle je ale myslim si o komunikaci, byl jsem nervózní až poslední týden, ale dalo se to nakonec do kupy.
Postup práce: http://www.lakovnahanak.cz/fotogalerie-2/fotogalerie/bmw-750/
Dále to, co bude asi zajímat každého, ceny, sepsáno autolakovnou Hanák:
[code:1]
Kapota 12 000 Kč
- mnohočetná poškození ( dírky po kamínkách viz foto 18 )
- odstranění všech nedostatků s korekcí 98%
- kvalitní samonivelační základ( Nexa Autocolor )
- plnič MIPA 2x( zalití nedostatků – po kitování kamínků a důlků )
- Metalíza ( báze ) značky MIPA ( Německo ) spotřebováno 1,4 litru
- vrchní lak PPG ( 5 vrstev ) spotřebováno cca 1,6 litru
- ruční broušení – eliminace klasických chyb v lakovnách ( nevytváří kruhové obrazce – čéčka
Nárazník - přední 8 000 Kč
- mnohočetná poškození ( dírky po kamínkách, hluboké odřeniny, nevytužený lak po express lakovně )
- odstranění všech nedostatků s korekcí 95%
- plnič MIPA 3x ( zalití nedostatků – po kitování kamínků, odřenin )
- Metalíza ( báze ) značky MIPA ( Německo ) spotřebováno 0,6 litru
- vrchní lak PPG ( 3 vrstvy ) spotřebováno cca 0,7 litru
- ruční broušení – eliminace klasických chyb v lakovnách ( nevytváří kruhové obrazce – čéčka
Nárazník - zadní 10 000 Kč
- mnohočetná poškození ( dírky po kamínkách,deformace plastu, hluboké odřeniny,nevytužený lak po express lakovně na díle vice jak 50% )
- odstranění všech nedostatků s korekcí 97%
- plnič MIPA 3x ( zalití nedostatků – po kitování kamínků, odřenin )
- Metalíza ( báze ) značky MIPA ( Německo ) spotřebováno 0,8 litru
- vrchní lak PPG ( 3 vrstvy ) spotřebováno cca 0,9 litru
- ruční broušení – eliminace klasických chyb v lakovnách ( nevytváří kruhové obrazce – čéčka
Zadní levé dveře, lem 2 000 Kč
- hluboké škrábance, vysoká pravděpodobnost probroušení ( proleštění )
- opraveno s korekcí 85% ( z běžného pohledu není k nalezení )
Zrcátka 2ks 2 000 Kč
-lakování 2ks zrcátek ( nový originální díl )
Leštění světlometů 2ks 2 000 Kč
- po zmatnění v express lakovně nastoupilo rozleštění.
- obrousit světla ( chyby po excentrické brusce – CÉČKA )
- více stupňové leštění ( 4 stupně broušení, 7 stupňů brousících a leštících past + vosk
Oprava prasklého podběhu:
- prasklina zřejmě po nájezdu na obrubník. Plast svařen zevnitř.
Nákup BMW
2x kryt zrcátka 2 000 Kč
chromové lišty 2 200 Kč
zadní střed. lišta 1 000 Kč
Držáky nárazníků 1 000 Kč
Mlhovky přední 2ks 2 600 Kč
Originální díly BMW, které byly nutností, protože svým věkem neodpovídaly dohodě ( dopasování dílů, celkový dojem, nekvalita plastových dílů ( popraskané držáky, zkřehlé úchyty zrcátek atd.
Leštění automobilu:
- ruční mytí
- ruční osušení vody
- ruční vyčištění laku CLEAN CLAY
- ruční zabroušení hlubokých škrábanců
- 4 stupňové leštění
- zavoskování kvalitním voskem ( politurou ) Waxoyl 100+ roční ochrana laku.
- impregnace motorového prostoru AutoGlym
- Celková doba renovace cca 25 hodin ( staré nelakované díly bylo problém zbavit škrábanců díky měkkému laku, který nešel snadno leštit..
Již od předání automobilu byl kladen velký důraz na kvalitu. Auto nesloužilo k osobním prožitkům ( nejezdilo se s ním )
Všechny nedostatky byly odstraněny, spasování dílů je na takové úrovni, že není možné poznat sundané díly.
Odstín nových dílů plně zapadá mezi staré nelakované díly.
Automobil se předával čistý, navoskovaný v denních hodinách za asistence přímého slunečního záření. Na voze se vyměnily také emblémy ( přední, zadní ) ..
Veškeré měněné díly byly předloženy ke kontrole.
Na lakované díly se vztahuje záruka 24měsíců od předání vozidla majiteli. ( 6.8.2012 – 6.8. 2014 ) Vozidlo nabylo dojmu ročního vozu.
[/code:1]
Tímto chci pánum za perfektní práci poděkovat a nadále se budu v budoucnu těšit na další spolupráci. Pan Všetička je z Prahy, takže na pravidelné čištění, voskování a pod. určitě budu chodit.