Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Autolakovna Hanák + Radek Všetička (leštění)

Black/white list
OT bude moderovano
Odpovědět
Zpráva
Autor
jacob
Registrovaný
Příspěvky: 622
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od jacob »

Zdravím klubaře,

tak na základě několika poptávek a dále špatných zkušeností s předešlou lakovnou (express lakovna), píši aktuální zkušenost s Autolakovnou Hanák, která dle mého zvládá nejnáročnější klienty.

Pan Hanák mě oslovil, neb se má negaitivní reference s express lakovnou rozšířila všude možně, tak mu to nedalo a nabídl mě řešení, které mě prý zaručeně uspokojí.

Potřeboval jsem opravit nárazník, kde se loupal lak asi po 3ech týdnech od provedené práce express lakovny, rovnou jsem při té příležitosti nechal opravit i první, který také stříkala express a také jsem nechal opravit zničenou kapotu, pak jsem si řekl, že teda udělám rovnou kompletní repas laku na nestříkaných dílech, to měl na starosti pan Všetička (Praha), který spolupracuje s panem Hanákem (Brno). Takže jsme se dohodli, že předám auto, a zpátky jej dostanu jako nové.

Pan Hanák sebejiste mě přesvědčil o tom, že lak bude lepší jak z fabriky a že auto nepoznám. Musím říci, že mě neuváděl v omyl, výsledek ohromil mě i okolí, jak precizní a kvalitní práce to byla. Posuďte sami:

Video: http://www.youtube.com/watch?v=WDZWuLRSpKQ

Foto:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Nalevo pan Hanák (lak, montáž, leštění světlometů), napravo Radek Všetička (leštění nelakovaných dílů a vosk na 100% auta)

Důležitý je fakt, že pánové tomu dávají trochu více, není to jen práce, je to i srdcová záležitost, koníček, mají rádi hezká auta ve 100% stavu. Každá věc, každý zásah se pečlivě konzultoval, skorem denně telefonát(y), téměř obden upload obrázků na web, kde jsem si prohlížel postupy.

Faktem je, že čekací lhůta byla trochu nad čas. plán, ale dával jsem pánům dost prostor a vlastně z počátku dělal, že mě to vůbec nevadí, tak se to táhlo skoro dva měsíce bez 8mi dnů. Tohle je ale myslim si o komunikaci, byl jsem nervózní až poslední týden, ale dalo se to nakonec do kupy.

Postup práce: http://www.lakovnahanak.cz/fotogalerie-2/fotogalerie/bmw-750/

Dále to, co bude asi zajímat každého, ceny, sepsáno autolakovnou Hanák:

[code:1]

Kapota 12 000 Kč

- mnohočetná poškození ( dírky po kamínkách viz foto 18 )
- odstranění všech nedostatků s korekcí 98%
- kvalitní samonivelační základ( Nexa Autocolor )
- plnič MIPA 2x( zalití nedostatků – po kitování kamínků a důlků )
- Metalíza ( báze ) značky MIPA ( Německo ) spotřebováno 1,4 litru
- vrchní lak PPG ( 5 vrstev ) spotřebováno cca 1,6 litru
- ruční broušení – eliminace klasických chyb v lakovnách ( nevytváří kruhové obrazce – čéčka



Nárazník - přední 8 000 Kč

- mnohočetná poškození ( dírky po kamínkách, hluboké odřeniny, nevytužený lak po express lakovně )
- odstranění všech nedostatků s korekcí 95%
- plnič MIPA 3x ( zalití nedostatků – po kitování kamínků, odřenin )
- Metalíza ( báze ) značky MIPA ( Německo ) spotřebováno 0,6 litru
- vrchní lak PPG ( 3 vrstvy ) spotřebováno cca 0,7 litru
- ruční broušení – eliminace klasických chyb v lakovnách ( nevytváří kruhové obrazce – čéčka



Nárazník - zadní 10 000 Kč

- mnohočetná poškození ( dírky po kamínkách,deformace plastu, hluboké odřeniny,nevytužený lak po express lakovně na díle vice jak 50% )
- odstranění všech nedostatků s korekcí 97%
- plnič MIPA 3x ( zalití nedostatků – po kitování kamínků, odřenin )
- Metalíza ( báze ) značky MIPA ( Německo ) spotřebováno 0,8 litru
- vrchní lak PPG ( 3 vrstvy ) spotřebováno cca 0,9 litru
- ruční broušení – eliminace klasických chyb v lakovnách ( nevytváří kruhové obrazce – čéčka


Zadní levé dveře, lem 2 000 Kč

- hluboké škrábance, vysoká pravděpodobnost probroušení ( proleštění )
- opraveno s korekcí 85% ( z běžného pohledu není k nalezení )



Zrcátka 2ks 2 000 Kč

-lakování 2ks zrcátek ( nový originální díl )

Leštění světlometů 2ks 2 000 Kč

- po zmatnění v express lakovně nastoupilo rozleštění.
- obrousit světla ( chyby po excentrické brusce – CÉČKA )
- více stupňové leštění ( 4 stupně broušení, 7 stupňů brousících a leštících past + vosk

Oprava prasklého podběhu:

- prasklina zřejmě po nájezdu na obrubník. Plast svařen zevnitř.


Nákup BMW

2x kryt zrcátka 2 000 Kč
chromové lišty 2 200 Kč
zadní střed. lišta 1 000 Kč
Držáky nárazníků 1 000 Kč
Mlhovky přední 2ks 2 600 Kč

Originální díly BMW, které byly nutností, protože svým věkem neodpovídaly dohodě ( dopasování dílů, celkový dojem, nekvalita plastových dílů ( popraskané držáky, zkřehlé úchyty zrcátek atd.

Leštění automobilu:
- ruční mytí
- ruční osušení vody
- ruční vyčištění laku CLEAN CLAY
- ruční zabroušení hlubokých škrábanců
- 4 stupňové leštění
- zavoskování kvalitním voskem ( politurou ) Waxoyl 100+ roční ochrana laku.
- impregnace motorového prostoru AutoGlym
- Celková doba renovace cca 25 hodin ( staré nelakované díly bylo problém zbavit škrábanců díky měkkému laku, který nešel snadno leštit..


Již od předání automobilu byl kladen velký důraz na kvalitu. Auto nesloužilo k osobním prožitkům ( nejezdilo se s ním )
Všechny nedostatky byly odstraněny, spasování dílů je na takové úrovni, že není možné poznat sundané díly.
Odstín nových dílů plně zapadá mezi staré nelakované díly.
Automobil se předával čistý, navoskovaný v denních hodinách za asistence přímého slunečního záření. Na voze se vyměnily také emblémy ( přední, zadní ) ..
Veškeré měněné díly byly předloženy ke kontrole.
Na lakované díly se vztahuje záruka 24měsíců od předání vozidla majiteli. ( 6.8.2012 – 6.8. 2014 ) Vozidlo nabylo dojmu ročního vozu.

[/code:1]

Tímto chci pánum za perfektní práci poděkovat a nadále se budu v budoucnu těšit na další spolupráci. Pan Všetička je z Prahy, takže na pravidelné čištění, voskování a pod. určitě budu chodit.
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

#2 Příspěvek od PRAHAV8 »

Lakovnu hanák rozhodně nemůžu doporučit!

1, nedokázaly mi odpovědět na maily + telefony (stále dokola jen výmluvy že je moc práce)

2, někdo od nich chtěl poslat fotky dílu které potřebuji nalakovat aby mě mohly říci cenu. Poslal jsem 2 fotky různých dilu ale 14dnů nikdo neodpověděl než jsem se ozval sám! A jejich výmluva byla že jim to nedorazilo! Poslal jsem tedy mail znovu a zase se nikdo po týdnu neozval tak tam volám a odpověď byla že to z fotky nedokážou nacenit i když prý takové díly už lakovaly!

3, když už bych se rozhodnul nechat si u nich něco lakovat trvalo by to 14 až 30dnů!
MoravianCarServices
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: ned 26.02.2012 01:00
Bydliště: Olbramovice
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od MoravianCarServices »

Není možné uspokojit všechny požadavky. Práce máme celoročně nad hlavu ( i přes svátky ) a tak se na něco mohlo zapomenout.
A pokud se jednalo o krytku zadního nárazníku ( pro tažné oko ) a lištu nárazníku tak pokud vím, mělo se to předat v Praze. Bohužel jsme pak místo na Praze 6 zrušili a tím pádem by nebylo ekonomicky rozumné se pro tyto 2 malé díly hnat do Prahy.
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Zave »

Ty jo, spotrebovat 1,6l baze na kapotu, celkem hard :-)
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

#5 Příspěvek od PRAHAV8 »

Koukám že sundaly z webu i odkazy na "reference" které odkazovaly na tohle téma :D Asi nemůžou skousnout kritiku :roll:
geforce
Registrovaný
Příspěvky: 156
Registrován: úte 03.04.2012 00:00
Bydliště: Praha/slaný

#6 Příspěvek od geforce »

Předně se omlouvám,že vytahuju tak starej topic,ale vzhledem k tomu,že jsem z oboru,tak mi to nedá,abych nereagoval
Když pominu ceny,který jsou naprosto OUT,tak rozpis prací,je víc než úsměvný...
zaprvé "samonivelační základ" pominu-li,že nexa není zrovna TOP značka,tak používat samonivelační základ na starší,opravovaný díl (navíc kytovaný) je lehce řečeno kontraproduktivní...samonivelační základ se používá na díly nové,NEOPRAVOVANÉ a to z důvodu,že daný díl není před lakováním nutno brousit,čímž se ušetří čas...
Za druhé "2 krát plnič" na to lze jen říct :lol: a navíc MIPA což je takový lakýrnický "underground" :lol: ..sakra,proč dvakrát plnič???
1,4 litru báze je opravdu úlet,když pominu,že MIPA je sračka,tak i kdyby se kapota lakovala oboustranně v BC,tak půl litru by muselo bohatě stačit i kdyby byl díl z obou stran nastříkán tím nejsvětlejším plničem...
"vrchní lak PPG 5 vrstev"...jediný lak od PPG,který snese takové vrstvy,je D800,jelikož je to ještě staré dobré MS..všechny HS a UHS by byly vypěněný,až by to nebylo hezký...a 1,6 litru? s takovým množstvím laku dělám celý předek na ferrari,kde je maximalní požadavek na kvalitu a výsledný efekt...
"ruční broušení" neexistuje jediná věc,která by na této technologii byla lepší,než které dosáhnu s jemným excentrem a za 1\10 času....

Takže v součtu..podle fotek pánové odvedly velmi kvalitní práci,to nezpochybňuji..nicméně vzhledem k ceně opravy a použitým materiálům,bych byl na cca poloviční ceně za použití nejlepších materiálů (striktně požívám jen PPG a 3M) a výsledek by byl minimálně totožný...

Tímto se v žádném případě nechci nikoho dotknout,ani se nejedná o nějaký "konkurenční boj" (protože tady ani nikde jinde na netu nemám reklamu) ale tyhle vyloženě nesmysly mystifikují lidi neznalé věci a navozují dojem,že "špičková" kvalita je průměrným člověkem nezaplatitelná a spokojí se s kompromisy
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ

#7 Příspěvek od caknakis »

geforce píše:"ruční broušení" neexistuje jediná věc,která by na této technologii byla lepší,než které dosáhnu s jemným excentrem a za 1\10 času....


Tak s tímto naprosto nemůžu souhlasit, protože u leštění světlometů neexistuje excentr, který by nezanechal drobné céčka..... Pokud to zákazník chce opravdu 100%, musíš ručně.
geforce
Registrovaný
Příspěvky: 156
Registrován: úte 03.04.2012 00:00
Bydliště: Praha/slaný

#8 Příspěvek od geforce »

nemohu s Tebou souhlasit..na světla používám "buldoka" od 3M a výsledek je perfektní...hodně záleží na brusivu.Je pravda,že během procesu leštění vystřídám víc hrubostí,než při ručním postupu (zejména kvůli eliminaci "céček" které zmiňuješ)...brusivo opět 3M začínám 400,potom 800 a pak už Trizact 1500,3000,6000...pouze 400 na sucho,zbytek mokrou cestou
Odpovědět