Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

KOOPERATIVA.

Black/white list
OT bude moderovano
Zpráva
Autor
Trhyy
Registrovaný
Příspěvky: 892
Registrován: ned 18.09.2005 00:00
Bydliště: Barrandov Hills

#21 Příspěvek od Trhyy »

surfis píše:
Trhyy píše:
surfis píše:Tak ono je logické, že se pojišťovny brání a chtějí smluvní servisy radši, než nějaký garážisty. Ostatně pojišťvny si vybíraji který servis to pro ně bude dělat. Já si nechal na Passatu měnit sklo v autorizáku a cena 15500 za obyč sklo s dešťákem je celkem rána. Taky jim to pojišťovna vrátila, ale to mě nezajímalo.



To já na jednu stranu taky chápu že chtějí smluvní servisy protlačovat a pak je "vydírat" že pokud nesnížej ceny o xy procent tak s nima neprodloužej smlouvu a nebudou moc měnit okna na tu danou pojištovnu, jako se běžně děje už dnes. Já spíš nechápu že výběrové řízení pro smluvní servisy znamenalo jen nabídnout co nejmenší cenu....kterou si právě mohli dovolit ty garážisti který to dělaj možná i jako přivýdělek a udělaj to brutálně pod cenou. Nikoho nezajímalo v jakym prostředí se okna měněj, kdo jaký nabízí služby, jaký dodává okna, jak dlouho je na trhu apod., NE, jenom cena. Takže tímdle spíš ty garážisty podporujou, páč pojištovně je jedno jaký bude mít zákazník na autě okno, hlavně že je to co nejlevnější logicky.


Nemáš pravdu. Aspoň u nás se úroveň servisů docela řeší. Garážista to nedostane ani omylem. Ale nemůžu posoudit jiné pojišťovny :)


Zapoměl jsem dodat že todle se týkalo Koop/ČPP ( jeden majitel )
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od surfis »

Já jsem zaměstnanec VIG :)
Trhyy
Registrovaný
Příspěvky: 892
Registrován: ned 18.09.2005 00:00
Bydliště: Barrandov Hills

#23 Příspěvek od Trhyy »

surfis píše:Já jsem zaměstnanec VIG :)


Tak ti klidně ten mail můžu přeposlat s těma podmínkama, jediná podmínka byla cena :lol: Bylo to od ČPP což je VIG :D
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od surfis »

Což podmínky můžou být takové, aby byla cena co nejnižší. Ale určitě neberem garážisti. Do servisů se jezdí a musí mít nějakou úroveň :)
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ

#25 Příspěvek od caknakis »

podle mě si za to autoskla můžou samy... daváte k autosklu peníze, dalniční známky, poukázky na ropu.... co se pak divíte, že vám krouhají ceny?

kdyby jste nepodlízali jeden druhého a drželi nějáké obecné ceny a podmínky ( jako třeba opravci převodovek) tak se vám tohle neděje.
Trhyy
Registrovaný
Příspěvky: 892
Registrován: ned 18.09.2005 00:00
Bydliště: Barrandov Hills

#26 Příspěvek od Trhyy »

A jéje další chytrej co o tom ví prd :D

To že se dávaj bonusy k oknům vymyslel někdo asi před 10ti lety a pojištovny začínaj dělat dusno až teď ? Nesmysl. Hlavně v Praze je to standart něco lidem dávat k oknům, hold to někdo tak kdysi dávno nastavil, tak to tak je. Nehledě na to že cca 50% těch jejich smluvních servisů taky dává bonusy a hodně mateřskejch firem různejch pojištoven ( např. firma Autoglass je "mateřská" firma Allianzu ) za tebe zaplatí spoluúčast když si uděláš okno u nich. Takže timdle to určitě neni i když si to hodně lidí myslí.

Pojištovna tu není od toho aby určovala ceny, ale od toho aby plnila plnění v obvyklejch cenách a to jestli zákazníkovi nedáš nic, dáš bonus, nebo klidně celej tvůj výdělek je jenom a jenom tvoje věc, to pojištovnu vůbec nemusí zajímat.
V Čechách se používá nejvíc jeden systém kde jsou obecný ceny autoskel a to Audaglass, pojištovny se snažej tě natlačit do toho aby jsi fakturoval třeba 20-25% pod cenou Audaglassu, proboha proč ??

Za snižování cen a plnění od pojištoven můžou idioti co maj dvojí ceny ( jedna cena na pojištovnu a druhá, menší pro zákazníka co platí hotově )
A co víc, tak ty ceny vystavujou na svejch stránkách, takže např. jedničková oktávka co se fakturuje okolo 5700kč ( záleží jaký okno ) tak oni za hotový udělaj za 3900kč např a pak tudle cenu vystavujou na internetu, nebo lepící sadu na nákladák vystavujou za 1490kč a na pojištovnu fakturujou okolo 5ti tis apod., todle je ta příčina.
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk

#27 Příspěvek od jurasis »

Tome, ale posledním odstavcem jsi potvrdil caknakisova slova... Samo by tam bylo asi potřeba doplnit "někteří"...
Ono, tohle je ve všech oborech, a všude se tomu říká "KURVIČI CEN"...
A pro zákazníky vysvětlení: nejde primárně o ojeb zákazníka, ale o neadekvátní snížení ceny až pod úroveň nákladů (lidově řečeno "jen aby byla práce"...) některých zoufalců. Což je samozřejmě neudržitelné, tedy Vás takový superpodnikatel buď odrbe na kvalitě, nebo ho za půl roku už nenajdete (nebo obojí, u reklamace pěkný smolík)...

Nicméně, vše mají v rukou sami zákazníci. Pokud jsou krátkozrací a hledí jen na cenu, dobře jim tak za šmejdy (obecně)...

PS: tím nechci v žádném případě říct, že podle ceny poznáš kvalitu...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Hypno
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: ned 21.08.2011 00:00
Bydliště: Praha

#28 Příspěvek od Hypno »

Trhyy píše:Pojištovna tu není od toho aby určovala ceny, ale od toho aby plnila plnění v obvyklejch cenách a to jestli zákazníkovi nedáš nic, dáš bonus, nebo klidně celej tvůj výdělek je jenom a jenom tvoje věc, to pojištovnu vůbec nemusí zajímat.
V Čechách se používá nejvíc jeden systém kde jsou obecný ceny autoskel a to Audaglass, pojištovny se snažej tě natlačit do toho aby jsi fakturoval třeba 20-25% pod cenou Audaglassu, proboha proč ??


Správně, pojišťovna by měla hradit v obvyklejch cenách. Otázka je, co se na trhu považuje za cenu obvyklou. Na našem trhu tu orientaci "obvyklosti cen" čelních skel suplují ceníky AVNskla a Audaglass. Můj názor jako likvidátora a zároveň člověka, co zná pořizovací náklady skel je, že bez nějakýho snižování jsou takto uznávané ceny pro autoskla velmi štědré.

Ad to snižování(tlak na cenu dolu) - pokud nejsi smluvním servisem pojišťovny a není to předmětem Vaší smlouvy, jak tě mohou nutit do snižování obvyklé ceny výměny skla ? Proč se nebráníš soudně ?

Když to vemu z druhé strany - to, že si pojišťovna najde smluvní Autosklo, které je schopné oproti ostatním udělat slevu výměnou za množství klientů, na tom přece není nic špatného ? To je normální soutěž/konkurence na trhu. Taky ty sám si přece budeš hledat dodavele, kterej ti nabídne kromě kvality nejlepší cenu a nebudeš přeplácet ;) Pokud se ti to nelíbí, tak musíš hledat způsob, jak zlepšit svoji konkurenceschopnost.
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#29 Příspěvek od ajfel »

mam prosbu,

byl jsem nabourany, vinik je u kooperativy

auto bylo opraveno, mel jsem nahradni auto.
vsechny podklady jsem poslal, ale ted mi prislo, ze krati plneni ..

z faktury 103 059Kc plni 96 150Kc
pujcovne z 26tkc plati 20tkc, ze to je doba, ktera odpovida oprave ...

(ceny bez dane) ... to mam doplacet na nezavinenou bouracku 13tkc ze sveho??? :( :( :(

co s tim muzu delat??

auto bylo normlane v autorizovanem servise ...
nejde o bmw :)

MOC DIKY
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od surfis »

Nech si doložit co bylo na faktuře kráceno a z jakého důvodu. Mě například autorizovaný servis účtoval za výměnu skla karosářskou hodinovku, místo mechanické a pojišťovna jim to hodila na hlavu (Volkswagen - Česká Pojišťovna)

Co se týče náhradního vozidla, tak ti vždy odečtou tzv. "Pevné náklady" které činí 3,70Kč/km. To je dané zákonem a s tím nic neuděláš. Nebo pokud bylo vozidlo v servisu moc dlouho a přesáhli dost razantně dobu opravy. To by sis měl ovšem taky vyřídit se servisem.
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#31 Příspěvek od ajfel »

moc dik za tipy ..
pevne naklady jsem nemel - pujcoval jsme presne podle jejich pozadavku - tak, aby tam bylo jen pujcovne na den ...

trvalo to normlane dlouho, nejriv to bylo u karosare, pak v lakovne, pak prestrojovali cely zadek ...

do servisu to slo ve ctrvrtek rano, teprve v pondeli prijel likvidator ... v patek se konecne zjistilo, kde je vinik pojisteny (odvezla ho zachranka)

koncilo se v pondeli odpoledne, takze 2 vikendy "navic" ... bohuzel to jinak nevyslo ..
pravidelne jsem to zjistoval, v jakem stavu to vsechno je ... nikdo nic neprodluzoval ..
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od surfis »

Pevné náklady na ujetý kilometr ti strhnou vždy. Každá pojišťovna.
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#33 Příspěvek od ajfel »

v cene pujceni nejsou pevne naklady za km ...
mel jsem pujcene auto z cenu na den bez ohledu na pocet najetych km...

predem jsem se informoval na infolince, ze musim vyuzit jejich nejakou schvalenou pujcovnu, jinak mi neproplati naklady na pevny km...

pak jsem zjistil, ze maji vyborne pokryte cechy, ale ze do mosnova se mi pro auto nechce ... a pak ho tam vracet, tak jsem si nasel pujceni za pevnou cenu za den .... (v servise, kde to delali mi po domluve pujcili auto) ..

zaroven chci napsat, ze zcela jiste opravu kvuli tohohle neprodluzovali .. jezdim tam dlouhodobe a jsem s nima maximlane spokojeny ...

zatim jsem dal k reklamaci proplaceni faktury - na infolince nevedeli nic, proc je to kracene, z likvidatora nevypadl jediny argument, ktery bych mu nevyvratil, takze to dal k prosetreni znova jejich technikovi ...

.. s tim pujcenim mi tvrdil, ze tak dlouho oprava trvat nemohla ... to jsem si na nej vzal cislo a bude volat technik ze servisu, kde to delali ...
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

#34 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

normálně to zkoušej...nedej se a bojuj...držim palce
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od surfis »

ajfel píše:.. s tim pujcenim mi tvrdil, ze tak dlouho oprava trvat nemohla ... to jsem si na nej vzal cislo a bude volat technik ze servisu, kde to delali ...


Pojišťovny mají programy, které znají technologické postupy a normohodiny oprav aut. Do toho se započítává i objednání náhradních dílů. Věř, že k tomu přičítají zhruba dva, až tři dny navíc. Takže tam musí být neúměrná doba navíc a proto to krátí. Pokud však servis doloží, že na některý díl čekal u výrobce několik dní, je možné o tu dobu opravu prodloužit. Ale to si pojišťovna ověřuje u dovozce.

Mě taky vlastní zaměstnavatel pojebal při bouračce, ale suď se s chlebodárcem :D
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#36 Příspěvek od ajfel »

tam byl podle me problem v tom, ze se zacinalo vikendem, koncilo prodlouzenym vikendem .. to mas hned par dni navic :( .... tohle s nima resi servis ... ja reklamuju fakturu, uvidime ...
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#37 Příspěvek od ajfel »

tak uz uznali delku opravy auta, penize poslali (aspon to potvrdili dopisem) ..
cekam na vyjadreni ohledne kraceni ceny za opravu.
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od surfis »

ajfel píše:tam byl podle me problem v tom, ze se zacinalo vikendem, koncilo prodlouzenym vikendem .. to mas hned par dni navic :( .... tohle s nima resi servis ... ja reklamuju fakturu, uvidime ...


Víkendy a svátky ti musí proplatit...
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#39 Příspěvek od ajfel »

ja to myslel tak, ze vlastne na zacatku byly 2 dny vikendu, na konci 3 dny vikendu ... tim to skocilo na temer 26 misto tech 20 ....
.. ale tohle uz je vyresene .. schvalili k proplaceni ... stacilo, kdyz servis poslal harmonogram praci ... :)

ted jeste doplatit faktutu a je to :)
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#40 Příspěvek od ajfel »

stav: Odeslána předžalobní upomínka
jsem zvedav, kdy se to zlomi - jestli ted, nebo az u soudu ...
Odpovědět