Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

upgrade

upravené vozy :)
Zpráva
Autor
Kot3l
Registrovaný
Příspěvky: 300
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Kot3l »

Cest,
jakej motor nacpat do e36 325 (krom 2,5l :lol: ). mam na mysli, jakej tam de nacpat nesilnejsi, a co se musi menit, a jakej optimalni, pac se tam moc toho menit nemusi (doufam, ze neco takovyho by mohl byt :?: ). nejsem nijakej machr v tomto tady :oops: , tak prosim detailne. diik
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od patras Čestný člen »

Kot3l píše:Cest,
jakej motor nacpat do e36 325 (krom 2,5l :lol: ). mam na mysli, jakej tam de nacpat nesilnejsi, a co se musi menit, a jakej optimalni, pac se tam moc toho menit nemusi (doufam, ze neco takovyho by mohl byt :?: ). nejsem nijakej machr v tomto tady :oops: , tak prosim detailne. diik


M52 vanos 2.8l :D asi nejlepsi volba mimo S52
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Zave »

alp píše:nejjednodussi a nejucelnejsi je tam nacpat M-kovej motor ... pokud te zajima jen vykon, tak k nemu pridat turbo, ale je to opruz to vyladit ....


A jeste plyn... :lol: :lol: :lol:

Ja myslim ze je nejlepsi tam dat 2,8 teda kdyz vezmes pomer vykon/porizovaci cena... :wink:
Kot3l
Registrovaný
Příspěvky: 300
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Kot3l »

S52 je z M3ka, tam by se zadny special upravy delat nemusely? a tenhle motorek je k mani za kolik? aby potom, az nastartuju mi neodjel nekam motor a auto nezustalo stat bez motoru s dirou v masce :lol:
to by potom mozna chtel i nejakou 6st prevodovku.... :?:
Kot3l
Registrovaný
Příspěvky: 300
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Kot3l »

ehm, sem zapomnel, se zeptat, co ten "nejnabusenejsi" motorek, to uz je jako ciste ze zvedavosti, ne ze bych se do toho pustil, stejne bych to nedal :D
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Kot3l píše:ehm, sem zapomnel, se zeptat, co ten "nejnabusenejsi" motorek, to uz je jako ciste ze zvedavosti, ne ze bych se do toho pustil, stejne bych to nedal :D

Dej tam motor z E39 M5 a nezapomeň přitom překopat celý auto. Pak přidej kompresor a budeš mít nejrychlejíš E36 na světě :lol:
Ne vážně, S52 stojí přes 100k + přeovodvka a další pikačoviny.
Takže jediná rozumná varianta je M52 2,8. Ale i tak toho budeš hodně předělávat..
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#7 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

u M52 nebude predelavat vubec nic, jen vynda motor a da jinej + kabelovej svazek s PC... nejsem si jistej prevodovkou, ale to uz je to nejmensi, prohodit to rovnou cely... kazdopadne na kompletni zanovni M52 2,8 s prevodovkou si priprav klidne 50k+
“Ability is what you're capable of doing.”
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Zave »

alp píše:
Zave_M50 píše:
alp píše:nejjednodussi a nejucelnejsi je tam nacpat M-kovej motor ... pokud te zajima jen vykon, tak k nemu pridat turbo, ale je to opruz to vyladit ....


A jeste plyn... :lol: :lol: :lol:

Ja myslim ze je nejlepsi tam dat 2,8 teda kdyz vezmes pomer vykon/porizovaci cena... :wink:



plyn ani nahodou. Plyn do bramboraka nepatri :) a do Skovejch motoru je to vazne hrich ...


Voe, to byla prdel... :lol: Si nedokazu predstavit kdo by mohl nacpat do bawora plyn... 8) :lol:
Kot3l
Registrovaný
Příspěvky: 300
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Kot3l »

vyborny rady :)))
ale zmena planu, ponecham si to co mam, poradne se s tim naucim jezdit, a az pak m3, ale komplet, ne jen motor :wink:
to bude vikendovy auto :twisted:
a na normalni jizdu 330d, to abych neco usetril na PHM :lol:
a snad se tady nikoho nedotknu, kdyz na teren nepouziju zadny Xko, ale hummika :roll:

no a deset megacu bude v prdeli :huh:
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od George_D »

Proč plyn ne?? Vícebodový vstřikování už předčí benzín a zvedne výkon. Doba jednobodových vstřiků a výbuchů už odeznívá :wink:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od patras Čestný člen »

George_D píše:Proč plyn ne?? Vícebodový vstřikování už předčí benzín a zvedne výkon. Doba jednobodových vstřiků a výbuchů už odeznívá :wink:


protoze je to hnus :)
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Zave »

George_D píše:Proč plyn ne?? Vícebodový vstřikování už předčí benzín a zvedne výkon. Doba jednobodových vstřiků a výbuchů už odeznívá :wink:


Jo ja sem taky pro... Kdyz si vemu ze plyn stoji 12,90kc a benal 27korun tak se mi chce blut... :? To s tim ze nechapu jaksi muze nekdo nacpat plyn do auta byla jen hloupa poznamka k panu plynari jmenem ALP... :wink: To je machr pres plyn... On asi delal v koncentraku.. 8)
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#13 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Hanz píše:u M52 nebude predelavat vubec nic, jen vynda motor a da jinej + kabelovej svazek s PC... nejsem si jistej prevodovkou, ale to uz je to nejmensi, prohodit to rovnou cely... kazdopadne na kompletni zanovni M52 2,8 s prevodovkou si priprav klidne 50k+

Ok, asi jo.
koppik
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 11.11.2004 01:00
Bydliště: Praha

#14 Příspěvek od koppik »

Já mám plyn ve 525 (m20) a docela pohoda... provoz směšně levnej, ale to zrychlení z 0 .... no nevim, bez plynu sem jel jen ve 325 (190ps) s automatem a myslim že to bylo stejný... abych se přiznal prozatim žádný auto mě nedostalo svym zrychlenim..... ani xedos 2.5 ani rover 2.0TI ani ocavia TDIIIII ani superb ten nejsilnější benzín.... asi sem nějakej vadnej... :roll:
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od bpytlik »

koppik píše:Já mám plyn ve 525 (m20) a docela pohoda... provoz směšně levnej, ale to zrychlení z 0 .... no nevim, bez plynu sem jel jen ve 325 (190ps) s automatem a myslim že to bylo stejný... abych se přiznal prozatim žádný auto mě nedostalo svym zrychlenim..... ani xedos 2.5 ani rover 2.0TI ani ocavia TDIIIII ani superb ten nejsilnější benzín.... asi sem nějakej vadnej... :roll:


musis se svezt v poradnem aute a ne v naftoivych nakupnich autech nebo bawo s motorem pro socky :))))
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Zave »

plyn je krutej! cena provozu je pod pulku co benzinu... a to je dost co rict :)
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Marty_ »

alp píše:
George_D píše:Proč plyn ne?? Vícebodový vstřikování už předčí benzín a zvedne výkon. Doba jednobodových vstřiků a výbuchů už odeznívá :wink:



To s tim plynem byla prdel, sam na nej jezdim ... :) ... uz v nekolikatem aute ... a koneckoncu hodne lidi tady to o me vi, ze jsem zastancem "prdu :)".

Ale ted vazne. Normalni motor a plyn, kvalitne provedenej v dnesni dobe primej vstrik, no problemo. Ale do S-kovyho motoru ani nahodou. Ten je natolik vyladenej, ze zadnej sebevetsi machr k tomu ten plyn poradne nedoladi a je to hrich do tak spickovyho motoru cpat "prdy"

Jj souhlas, dneska je to rozumne - davat porad tem vyderacum 27kc je fakt hnus:( A kdyz vidim co dnes stoji E39 540:o) Co tak stoji primej vstrik do takoveho motoru? Tak 40tis urco, co?
dave

#18 Příspěvek od dave »

Jel jsem v Subaru Forester 2.0 turbo na plyn, a v nízkej otáčkách to kuckalo. Ve městě je plyn v tomto autě nepohodlný, ale na dálky OK.
dave

#19 Příspěvek od dave »

V Subaru je to od fabriky v plynu.
Tatros
Registrovaný
Příspěvky: 149
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
Bydliště: Praha

#20 Příspěvek od Tatros »

:x Já bych si nikdy do auta plyn nedal , radši budu jezdit v ropákovi :D
Odpovědět