jakej motor nacpat do e36 325 (krom 2,5l



Kot3l píše:Cest,
jakej motor nacpat do e36 325 (krom 2,5l). mam na mysli, jakej tam de nacpat nesilnejsi, a co se musi menit, a jakej optimalni, pac se tam moc toho menit nemusi (doufam, ze neco takovyho by mohl byt
). nejsem nijakej machr v tomto tady
, tak prosim detailne. diik
Kot3l píše:ehm, sem zapomnel, se zeptat, co ten "nejnabusenejsi" motorek, to uz je jako ciste ze zvedavosti, ne ze bych se do toho pustil, stejne bych to nedal
alp píše:Zave_M50 píše:alp píše:nejjednodussi a nejucelnejsi je tam nacpat M-kovej motor ... pokud te zajima jen vykon, tak k nemu pridat turbo, ale je to opruz to vyladit ....
A jeste plyn...![]()
![]()
![]()
Ja myslim ze je nejlepsi tam dat 2,8 teda kdyz vezmes pomer vykon/porizovaci cena...
plyn ani nahodou. Plyn do bramboraka nepatria do Skovejch motoru je to vazne hrich ...
George_D píše:Proč plyn ne?? Vícebodový vstřikování už předčí benzín a zvedne výkon. Doba jednobodových vstřiků a výbuchů už odeznívá
koppik píše:Já mám plyn ve 525 (m20) a docela pohoda... provoz směšně levnej, ale to zrychlení z 0 .... no nevim, bez plynu sem jel jen ve 325 (190ps) s automatem a myslim že to bylo stejný... abych se přiznal prozatim žádný auto mě nedostalo svym zrychlenim..... ani xedos 2.5 ani rover 2.0TI ani ocavia TDIIIII ani superb ten nejsilnější benzín.... asi sem nějakej vadnej...
alp píše:George_D píše:Proč plyn ne?? Vícebodový vstřikování už předčí benzín a zvedne výkon. Doba jednobodových vstřiků a výbuchů už odeznívá
To s tim plynem byla prdel, sam na nej jezdim ...... uz v nekolikatem aute ... a koneckoncu hodne lidi tady to o me vi, ze jsem zastancem "prdu
".
Ale ted vazne. Normalni motor a plyn, kvalitne provedenej v dnesni dobe primej vstrik, no problemo. Ale do S-kovyho motoru ani nahodou. Ten je natolik vyladenej, ze zadnej sebevetsi machr k tomu ten plyn poradne nedoladi a je to hrich do tak spickovyho motoru cpat "prdy"