Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

turbo-tlak

upravené vozy :)
Zpráva
Autor
jahy
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: pát 06.05.2005 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od jahy »

kolik vám jede tlak turba.mě na 525 td cca 08,bar.je to málo nebo to je lepšíí radši zvýšit.
fornax
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
Bydliště: Třinec

#2 Příspěvek od fornax »

To je optimální tlak. Když jej zvýšíš, tak bys potřeboval i přeprogramovat ŘJ
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#3 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Jj presne tak 0,8 ma TD a 0,85 TDS ja mel s cipem 1,6 a jak to frcelo... :)
N54 PWR
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)

#4 Příspěvek od Marek-is »

A od kdy ma chip vliv na tlaceni turba?
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#5 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Marek-is píše:A od kdy ma chip vliv na tlaceni turba?


Od te doby co si tlak hlida ridici jednotka... :)
N54 PWR
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#6 Příspěvek od Petr_1 »

Člověče, tlak 1,6 to už bych se asi bál. Co tomu motor řikal?
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#7 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Petr píše:Člověče, tlak 1,6 to už bych se asi bál. Co tomu motor řikal?


konecne se mu lip dychalo :)
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#8 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Petr píše:Člověče, tlak 1,6 to už bych se asi bál. Co tomu motor řikal?


Nic sevelil... :D cipoval jsem to pri 130tis a prodal ho kdyz mel 215tis a za celou dobu zadnej problem... :wink:
N54 PWR
margos
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: sob 05.06.2004 00:00
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od margos »

ja byl dnes na diagnostice, tlak ma byt 1,16 a mam 2,18, tak me ceka repase turba, resp. regulace tlaku :?
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#10 Příspěvek od skautik Čestný člen »

margos píše:ja byl dnes na diagnostice, tlak ma byt 1,16 a mam 2,18, tak me ceka repase turba, resp. regulace tlaku :?


to je dobre ze to ma vic, ne? :)
margos
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: sob 05.06.2004 00:00
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od margos »

skautik píše:
margos píše:ja byl dnes na diagnostice, tlak ma byt 1,16 a mam 2,18, tak me ceka repase turba, resp. regulace tlaku :?


to je dobre ze to ma vic, ne? :)

:D jasne, krome toho ze to nedrzi volnobeh, zere 10,5 nafty a nejde do otacek, tak je to asi dobre ze vic tlaci, nez ma
jahy
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: pát 06.05.2005 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od jahy »

a má to význam si nechat zvýšit tlak turba?no ta oprava turba ¨není levná záležitos.ale na tom TD to není ani cítit že sepne turbo
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#13 Příspěvek od skautik Čestný člen »

jahy píše:a má to význam si nechat zvýšit tlak turba?no ta oprava turba ¨není levná záležitos.ale na tom TD to není ani cítit že sepne turbo


to je dobre ze to nejde citit ne ? :)

prvne to nachipuj nez zacnes sahat do turba
jahy
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: pát 06.05.2005 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od jahy »

jo jo.už jsem psal na diesel technik.jak budu mít cestu tak jedu.
srle
Registrovaný
Příspěvky: 921
Registrován: ned 01.05.2005 00:00

#15 Příspěvek od srle »

hele lidi,
chiptuning na dieselu nezasahuje do chodu turba. tam to funguje tak ze se upravuje casovani a mnozstvi nafty ale turbo ne. zvysit tlak turba u dieselu by znamenaliö preprogramovat ridici jednotku ale hlavne by to vedlo k odepsani turbiny jelikoz je to konstrukce pracujici pri vysokych otackach a jakekoliv zasahy do jeji funkce znamenaji zkraceni jeji zivotnosti.
ono je otazka zda by se vubec podarilo udelat tu upravu tak aby vse fungovalo i zza cenu zniceni turbiny.

kdyz uz tak novou lepsi turbinu treba od garreta.
do dvojiteho garreta jdu ja az mi vyprsi zaruka!!! vytahnu ze sveho 3litra +-400koni a 850 Nm!!! Hahaha
jahy
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: pát 06.05.2005 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od jahy »

no na turbo nechci sahat.jen bych uupravil řídící jednotku.diesel-technik.
no snad to zvládne motor :lol:
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#17 Příspěvek od skautik Čestný člen »

srle píše:hele lidi,
chiptuning na dieselu nezasahuje do chodu turba. tam to funguje tak ze se upravuje casovani a mnozstvi nafty ale turbo ne. zvysit tlak turba u dieselu by znamenaliö preprogramovat ridici jednotku ale hlavne by to vedlo k odepsani turbiny jelikoz je to konstrukce pracujici pri vysokych otackach a jakekoliv zasahy do jeji funkce znamenaji zkraceni jeji zivotnosti.
ono je otazka zda by se vubec podarilo udelat tu upravu tak aby vse fungovalo i zza cenu zniceni turbiny.

kdyz uz tak novou lepsi turbinu treba od garreta.
do dvojiteho garreta jdu ja az mi vyprsi zaruka!!! vytahnu ze sveho 3litra +-400koni a 850 Nm!!! Hahaha


:roll: :roll:

mel by jsi si problematiku radne nastudovat

ovladani turbiny, tlaku vzduchu apodobny veci
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#18 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Asi tak Srle, Skaut má tak trochu pravdu :wink:
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#19 Příspěvek od Martinéz »

srle píše:hele lidi,
chiptuning na dieselu nezasahuje do chodu turba. tam to funguje tak ze se upravuje casovani a mnozstvi nafty ale turbo ne. zvysit tlak turba u dieselu by znamenaliö preprogramovat ridici jednotku ale hlavne by to vedlo k odepsani turbiny jelikoz je to konstrukce pracujici pri vysokych otackach a jakekoliv zasahy do jeji funkce znamenaji zkraceni jeji zivotnosti.
ono je otazka zda by se vubec podarilo udelat tu upravu tak aby vse fungovalo i zza cenu zniceni turbiny.

kdyz uz tak novou lepsi turbinu treba od garreta.
do dvojiteho garreta jdu ja az mi vyprsi zaruka!!! vytahnu ze sveho 3litra +-400koni a 850 Nm!!! Hahaha


:lol: :lol: :lol: hahaha, a to predpokladam, ze to bude 3.0d, ne? :lol:
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#20 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Martinéz píše:
srle píše:hele lidi,
chiptuning na dieselu nezasahuje do chodu turba. tam to funguje tak ze se upravuje casovani a mnozstvi nafty ale turbo ne. zvysit tlak turba u dieselu by znamenaliö preprogramovat ridici jednotku ale hlavne by to vedlo k odepsani turbiny jelikoz je to konstrukce pracujici pri vysokych otackach a jakekoliv zasahy do jeji funkce znamenaji zkraceni jeji zivotnosti.
ono je otazka zda by se vubec podarilo udelat tu upravu tak aby vse fungovalo i zza cenu zniceni turbiny.

kdyz uz tak novou lepsi turbinu treba od garreta.
do dvojiteho garreta jdu ja az mi vyprsi zaruka!!! vytahnu ze sveho 3litra +-400koni a 850 Nm!!! Hahaha


:lol: :lol: :lol: hahaha, a to predpokladam, ze to bude 3.0d, ne? :lol:


kdyz to ctu podruhe, mam pocit, ze podle dotycneho je chip tuning takovej ten powerbox pro TDI motory :))

http://obd.ec.cz/PowerBox/
Odpovědět