Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
turbo-tlak
hele lidi,
chiptuning na dieselu nezasahuje do chodu turba. tam to funguje tak ze se upravuje casovani a mnozstvi nafty ale turbo ne. zvysit tlak turba u dieselu by znamenaliö preprogramovat ridici jednotku ale hlavne by to vedlo k odepsani turbiny jelikoz je to konstrukce pracujici pri vysokych otackach a jakekoliv zasahy do jeji funkce znamenaji zkraceni jeji zivotnosti.
ono je otazka zda by se vubec podarilo udelat tu upravu tak aby vse fungovalo i zza cenu zniceni turbiny.
kdyz uz tak novou lepsi turbinu treba od garreta.
do dvojiteho garreta jdu ja az mi vyprsi zaruka!!! vytahnu ze sveho 3litra +-400koni a 850 Nm!!! Hahaha
chiptuning na dieselu nezasahuje do chodu turba. tam to funguje tak ze se upravuje casovani a mnozstvi nafty ale turbo ne. zvysit tlak turba u dieselu by znamenaliö preprogramovat ridici jednotku ale hlavne by to vedlo k odepsani turbiny jelikoz je to konstrukce pracujici pri vysokych otackach a jakekoliv zasahy do jeji funkce znamenaji zkraceni jeji zivotnosti.
ono je otazka zda by se vubec podarilo udelat tu upravu tak aby vse fungovalo i zza cenu zniceni turbiny.
kdyz uz tak novou lepsi turbinu treba od garreta.
do dvojiteho garreta jdu ja az mi vyprsi zaruka!!! vytahnu ze sveho 3litra +-400koni a 850 Nm!!! Hahaha
srle píše:hele lidi,
chiptuning na dieselu nezasahuje do chodu turba. tam to funguje tak ze se upravuje casovani a mnozstvi nafty ale turbo ne. zvysit tlak turba u dieselu by znamenaliö preprogramovat ridici jednotku ale hlavne by to vedlo k odepsani turbiny jelikoz je to konstrukce pracujici pri vysokych otackach a jakekoliv zasahy do jeji funkce znamenaji zkraceni jeji zivotnosti.
ono je otazka zda by se vubec podarilo udelat tu upravu tak aby vse fungovalo i zza cenu zniceni turbiny.
kdyz uz tak novou lepsi turbinu treba od garreta.
do dvojiteho garreta jdu ja az mi vyprsi zaruka!!! vytahnu ze sveho 3litra +-400koni a 850 Nm!!! Hahaha


mel by jsi si problematiku radne nastudovat
ovladani turbiny, tlaku vzduchu apodobny veci
srle píše:hele lidi,
chiptuning na dieselu nezasahuje do chodu turba. tam to funguje tak ze se upravuje casovani a mnozstvi nafty ale turbo ne. zvysit tlak turba u dieselu by znamenaliö preprogramovat ridici jednotku ale hlavne by to vedlo k odepsani turbiny jelikoz je to konstrukce pracujici pri vysokych otackach a jakekoliv zasahy do jeji funkce znamenaji zkraceni jeji zivotnosti.
ono je otazka zda by se vubec podarilo udelat tu upravu tak aby vse fungovalo i zza cenu zniceni turbiny.
kdyz uz tak novou lepsi turbinu treba od garreta.
do dvojiteho garreta jdu ja az mi vyprsi zaruka!!! vytahnu ze sveho 3litra +-400koni a 850 Nm!!! Hahaha




Martinéz píše:srle píše:hele lidi,
chiptuning na dieselu nezasahuje do chodu turba. tam to funguje tak ze se upravuje casovani a mnozstvi nafty ale turbo ne. zvysit tlak turba u dieselu by znamenaliö preprogramovat ridici jednotku ale hlavne by to vedlo k odepsani turbiny jelikoz je to konstrukce pracujici pri vysokych otackach a jakekoliv zasahy do jeji funkce znamenaji zkraceni jeji zivotnosti.
ono je otazka zda by se vubec podarilo udelat tu upravu tak aby vse fungovalo i zza cenu zniceni turbiny.
kdyz uz tak novou lepsi turbinu treba od garreta.
do dvojiteho garreta jdu ja az mi vyprsi zaruka!!! vytahnu ze sveho 3litra +-400koni a 850 Nm!!! Hahaha
![]()
![]()
hahaha, a to predpokladam, ze to bude 3.0d, ne?
kdyz to ctu podruhe, mam pocit, ze podle dotycneho je chip tuning takovej ten powerbox pro TDI motory

http://obd.ec.cz/PowerBox/