Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
úprava BMW 540 s kompresory ???
Zdaran, máte někdo zkušenosti s kompresory v BMW540 e34?nebo alespoň nějáké řešení po stránce úpravy výkonu a krou?áku?
Mám seriovou 540iA a chci lepší svezení než co nabýzí-je to slabé.Zvažuji i výměnu motoru za např. BMW 3,5biturbu,...
Nejvíce záleží na kompromisu z hlediska výkonu,krou?áku a celkové ceny úpravy.U automatu asi nezůtanu,ten by to ani nepřežil a s manuálem je více srandy při řádění.Díky za rady.
Mám seriovou 540iA a chci lepší svezení než co nabýzí-je to slabé.Zvažuji i výměnu motoru za např. BMW 3,5biturbu,...
Nejvíce záleží na kompromisu z hlediska výkonu,krou?áku a celkové ceny úpravy.U automatu asi nezůtanu,ten by to ani nepřežil a s manuálem je více srandy při řádění.Díky za rady.
Jestli očekáváš od auta spolehlivost, tak si nemyslím, že je to správné řešení.
Chceš-li koně a nevadí ti se v tom čas od času vrtat. Tak prosím do toho.
Nicméně je to opravdu trochu komplexnější. Není to jen o tom tam namontovat ty kompresory
Spíš se sám sebe zeptej kolik chceš koní a podle toho hledej řešení.
A to tvrzení automat/manuál... dovolil bych si oponovat sériový automat určitě vydrží déle než sériový manuál
Nicméně realita je, že stavím li něco takového, tak to chci mít plně pod kontrolou a krmit to dle vlastních představ atd.... takže manuál 
Chceš-li koně a nevadí ti se v tom čas od času vrtat. Tak prosím do toho.
Nicméně je to opravdu trochu komplexnější. Není to jen o tom tam namontovat ty kompresory

Spíš se sám sebe zeptej kolik chceš koní a podle toho hledej řešení.
A to tvrzení automat/manuál... dovolil bych si oponovat sériový automat určitě vydrží déle než sériový manuál


Je mě jasné že nepůjde o pouhé kompresory,že to budou věci i stím spojené-motor,převodovka,spojka,řj,podvozek,především také dobré brzdy,atd.Pokud znáte tedy někoho kdo to vlastní rád bych uvítal nějáké spojení na něj,abych se mohl ohledně té úpravy inormovat jak na cenu úpravy, tak na roční údržbu,atd.Navíc nemám 4.4ale 4.0 je to rok výroby konec 93
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 571
- Registrován: sob 15.02.2003 01:00
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
alp píše:Mad Max píše:Nebylo by levnější tam jen dát motor E39 M5? V8 5,0l - 400 komí.
no to si nejsem jistej, ten motor je temer nesehnatelne zbozi ...
srsen: projdi si polsky stranky o bmw ... cca pred dvema lety jsem o tomhle pocinu tam nasel i stranku, ale uz je to moc davno co jsem to nasel, tak ti nepovim kde to bylo ...
Máš-li hodně tučné konto tak seženeš i nesehnatelné.
Popřípadě koupíš celou E39 M5 a naláduješ vhodné díly do E34.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
alp píše:Mad Max píše:Nebylo by levnější tam jen dát motor E39 M5? V8 5,0l - 400 komí.
no to si nejsem jistej, ten motor je temer nesehnatelne zbozi ...
srsen: projdi si polsky stranky o bmw ... cca pred dvema lety jsem o tomhle pocinu tam nasel i stranku, ale uz je to moc davno co jsem to nasel, tak ti nepovim kde to bylo ...
M5 3,8 jsem mel nabidku 70 000 nakonec bude to co tam patri.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Srsen píše:hoši doufám že se mi zadaří nějáká úprava,každopádně už teď se poohlížím po nějáké kočeně co dělá na benzince,kdyby se zadařilo a vlastnila pár benzinek bylo by to super,nevíte o nějáké![]()
Fakt si myslíte že motor z M5 pojede lépe HMMMMM ?
Neni to opravdu tak snadne, kluci y BMWPOWER maji Alpinu B10 biturbo, v zakladu to ma 362 koni, ale ten motor M30 turbo se da naladit na 500koni, oni to tak chvili meli, motor to daval, ale kdyz mi vypocital ze spojka vydrzela 1000km, srouby na poloosach se prestrihly po 200km a dalsi a dalsi...zkratka nakonec to vratili na 362...u turba jde hlavne o ten narust tociveho momentu.