Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

úprava BMW 540 s kompresory ???

upravené vozy :)
Zpráva
Autor
Srsen
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: úte 25.01.2005 01:00

#1 Příspěvek od Srsen »

Zdaran, máte někdo zkušenosti s kompresory v BMW540 e34?nebo alespoň nějáké řešení po stránce úpravy výkonu a krou?áku?
Mám seriovou 540iA a chci lepší svezení než co nabýzí-je to slabé.Zvažuji i výměnu motoru za např. BMW 3,5biturbu,...
Nejvíce záleží na kompromisu z hlediska výkonu,krou?áku a celkové ceny úpravy.U automatu asi nezůtanu,ten by to ani nepřežil a s manuálem je více srandy při řádění.Díky za rady.
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od bpytlik »

nejlevnejsi bude prodat to co mas a koupit m5 :)
Srsen
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: úte 25.01.2005 01:00

#3 Příspěvek od Srsen »

Hmmm a to jsem si myslel že se dá 540 tunit lépe.
Srsen
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: úte 25.01.2005 01:00

#4 Příspěvek od Srsen »

kamoš jel s 540 proti M5 a nad 200, M5 přestávala zvládat-netuším tedy v jakém byla stavu.
ondra_m
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#5 Příspěvek od ondra_m »

Jestli očekáváš od auta spolehlivost, tak si nemyslím, že je to správné řešení.

Chceš-li koně a nevadí ti se v tom čas od času vrtat. Tak prosím do toho.
Nicméně je to opravdu trochu komplexnější. Není to jen o tom tam namontovat ty kompresory :)
Spíš se sám sebe zeptej kolik chceš koní a podle toho hledej řešení.


A to tvrzení automat/manuál... dovolil bych si oponovat sériový automat určitě vydrží déle než sériový manuál :) Nicméně realita je, že stavím li něco takového, tak to chci mít plně pod kontrolou a krmit to dle vlastních představ atd.... takže manuál :)
Srsen
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: úte 25.01.2005 01:00

#6 Příspěvek od Srsen »

Je mě jasné že nepůjde o pouhé kompresory,že to budou věci i stím spojené-motor,převodovka,spojka,řj,podvozek,především také dobré brzdy,atd.Pokud znáte tedy někoho kdo to vlastní rád bych uvítal nějáké spojení na něj,abych se mohl ohledně té úpravy inormovat jak na cenu úpravy, tak na roční údržbu,atd.Navíc nemám 4.4ale 4.0 je to rok výroby konec 93
Mad Max
Registrovaný
Příspěvky: 571
Registrován: sob 15.02.2003 01:00
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Mad Max »

Nebylo by levnější tam jen dát motor E39 M5? V8 5,0l - 400 komí.
Mad Max
Registrovaný
Příspěvky: 571
Registrován: sob 15.02.2003 01:00
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Mad Max »

bpytlik píše:nejlevnejsi bude prodat to co mas a koupit m5 :)


Také je to řešení. E34 M5 3,8l rv95 bych také bral. :-) (Jako druhé auto) :-)
Mad Max
Registrovaný
Příspěvky: 571
Registrován: sob 15.02.2003 01:00
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Mad Max »

alp píše:
Mad Max píše:Nebylo by levnější tam jen dát motor E39 M5? V8 5,0l - 400 komí.


no to si nejsem jistej, ten motor je temer nesehnatelne zbozi ...


srsen: projdi si polsky stranky o bmw ... cca pred dvema lety jsem o tomhle pocinu tam nasel i stranku, ale uz je to moc davno co jsem to nasel, tak ti nepovim kde to bylo ...


Máš-li hodně tučné konto tak seženeš i nesehnatelné.
Popřípadě koupíš celou E39 M5 a naláduješ vhodné díly do E34.
Mad Max
Registrovaný
Příspěvky: 571
Registrován: sob 15.02.2003 01:00
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Mad Max »

alp píše:
Mad Max píše:Popřípadě koupíš celou E39 M5 a naláduješ vhodné díly do E34.


Tak to je good idea :))))


Mám i jinou. :-)

Koupit E34 M5, 3,8l a novou E60 M5 V10 5,0l a naládovat motor, brzdy převodovku atd... do E34. :-))))
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od psena »

alp píše:
Mad Max píše:Nebylo by levnější tam jen dát motor E39 M5? V8 5,0l - 400 komí.


no to si nejsem jistej, ten motor je temer nesehnatelne zbozi ...


srsen: projdi si polsky stranky o bmw ... cca pred dvema lety jsem o tomhle pocinu tam nasel i stranku, ale uz je to moc davno co jsem to nasel, tak ti nepovim kde to bylo ...


M5 3,8 jsem mel nabidku 70 000 nakonec bude to co tam patri.
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od psena »

aha myslel jsem ze se bavite od 3,8 ne o 5,0 tak nic....ten 5,0 je nekde hrube jinde samozrejme.
krakatit
Registrovaný
Příspěvky: 812
Registrován: ned 16.01.2005 01:00

#13 Příspěvek od krakatit »

se v tech karach pak chcete pozabijet ne :roll:
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od bpytlik »

Mad Max píše:
bpytlik píše:nejlevnejsi bude prodat to co mas a koupit m5 :)


Také je to řešení. E34 M5 3,8l rv95 bych také bral. :-) (Jako druhé auto) :-)


jojo v kombajnu a 6ti kvaltu...ale kde toho pul melouna najit?? teda krome lidlu za 4,90 :)
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#15 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

To by mne zajimalo, kdo to bude živit :-)
Srsen
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: úte 25.01.2005 01:00

#16 Příspěvek od Srsen »

hoši doufám že se mi zadaří nějáká úprava,každopádně už teď se poohlížím po nějáké kočeně co dělá na benzince,kdyby se zadařilo a vlastnila pár benzinek bylo by to super,nevíte o nějáké :wink:
Fakt si myslíte že motor z M5 pojede lépe HMMMMM ?
Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Hitman »

u e34 bych neresil zadny upgrade, ciste prodat a vymenit, u tebe to ale asi bude tezsi jelikoz ti nestaci 540i, myslim si ze to bude v tom automatu, kdyby jsi mel manual tak jsi spokojenej..
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od psena »

Srsen píše:hoši doufám že se mi zadaří nějáká úprava,každopádně už teď se poohlížím po nějáké kočeně co dělá na benzince,kdyby se zadařilo a vlastnila pár benzinek bylo by to super,nevíte o nějáké :wink:
Fakt si myslíte že motor z M5 pojede lépe HMMMMM ?


Neni to opravdu tak snadne, kluci y BMWPOWER maji Alpinu B10 biturbo, v zakladu to ma 362 koni, ale ten motor M30 turbo se da naladit na 500koni, oni to tak chvili meli, motor to daval, ale kdyz mi vypocital ze spojka vydrzela 1000km, srouby na poloosach se prestrihly po 200km a dalsi a dalsi...zkratka nakonec to vratili na 362...u turba jde hlavne o ten narust tociveho momentu.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#19 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

taky mu umrela obe turba, ale to ti uz asi nerikal...
“Ability is what you're capable of doing.”
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od darmon »

[quote="Srsen"]hoši doufám že se mi zadaří nějáká úprava,každopádně už teď se poohlížím po nějáké kočeně co dělá na benzince,kdyby se zadařilo a vlastnila pár benzinek bylo by to super,nevíte o nějáké :wink:
[\quote]znam dceru majitele papoilu, ale je "takova divna"
Odpovědět