Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Příprava motoru na turbodmychadlo...
-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 12993
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Kontaktovat uživatele:
Kamarád přemýšlí nad tímto,ale já mu radím 330ku prodat a koupit M3..
http://www.koperformance.com/BMW/turbo_ ... nd_330.htm
http://www.koperformance.com/BMW/turbo_ ... nd_330.htm
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 02.04.2007 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
tihle asi neco budou umet, ale to je jenom muj odjem z webu: http://www.bmwtuning.cz/
jinak supercharger, neboli kompresor je taky zajimava varianta
jinak supercharger, neboli kompresor je taky zajimava varianta

Taky jsem o tom ted v poslední době hodně polemizoval, konkrétně na moji 325i, prolezl jsem co se dalo a přečet mrťos diskuzí, fór apod., ale nevím, začínám o tom pochybovat. Jako nemám problém do toho ty prachy nacpat, to ne, ale spíš jestli to má za ty prostředky a práci vůbec smysl, a co z toho pak vznikne - auto který už bude nepoužitelný do normálního provozu a o životnosti dalších komponent ani nemluvě, mno nevím, jako názorů jsem četl hodně, ale dost se liší, tak nevím čemu (komu) věřit
Nerad bych totiž do auta narval např. 60k s tím, že se s tím pak ani normálně nerozjedu, motor mi klekne po 1000km, rozsype se almara, difec atd. Takže babo raď

Nerad bych totiž do auta narval např. 60k s tím, že se s tím pak ani normálně nerozjedu, motor mi klekne po 1000km, rozsype se almara, difec atd. Takže babo raď

papyk píše:Taky jsem o tom ted v poslední době hodně polemizoval, konkrétně na moji 325i, prolezl jsem co se dalo a přečet mrťos diskuzí, fór apod., ale nevím, začínám o tom pochybovat. Jako nemám problém do toho ty prachy nacpat, to ne, ale spíš jestli to má za ty prostředky a práci vůbec smysl, a co z toho pak vznikne - auto který už bude nepoužitelný do normálního provozu a o životnosti dalších komponent ani nemluvě, mno nevím, jako názorů jsem četl hodně, ale dost se liší, tak nevím čemu (komu) věřit![]()
Nerad bych totiž do auta narval např. 60k s tím, že se s tím pak ani normálně nerozjedu, motor mi klekne po 1000km, rozsype se almara, difec atd. Takže babo raď
Vše je o tom jak to uděláš, jak jezdíš a na co to chceš. Není problém jezdit v normálním provozu bez plnícího tlaku nebo jen s velmi malým tlakem a na svezení si to přepnout (APEXi AVCR) nebo manuálně nastavit pomocí MBC. A pokud jedeš piánko (je na to dostatečnej obsah) tak jedeš taky bez plnícího tlaku a když tomu naložíš tak to začne plnit, tak je to u mě, samozřejmostí je rozjíždět se normálně pomalu (automat) a né tomu hned dát (neříkám že to občas nelze).
Fugo píše:Pokud nejde o extremní výkon je celkem plítvání financí kovaný ojnice a písty. Písty jiný jen pro snížení kompresního poměru. Kupříkladu můj M70 je co se týče vnitřností seriový, a ten člověk co to má v americe má změřený výkon na ZADNÍCH kolech 444PS a 709Nm při plnícím tlaku 0.32bar, výkon na motoru bude ještě vyšší. Mimochodem většina produkčních turbomotorů používá stejné ojnice jako jejich N/A verze a kompresní poměr je řešen jiným pístem. Samozřejmě se nebavíme a dalších věcech jako např. výfuk kde u turbomotoru je nejlepší pokud možno bez tlumičů, a také vačky turbomotoru jsou otevřenější, ale to jsou věci které by měl člověk znát než začne přemýšlet o přeplňování.
Turbomotory dle mě,nemají vačky otevřenější (vícestupnové)ve srovnání s atmosfericky plněnými motory,tedy s větším překrytím v horní úvrati,ale většinou mají větší zdvih ventilu.
- Storm
- Registrovaný
- Příspěvky: 3601
- Registrován: úte 29.08.2006 00:00
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Omlouvám se chlapi, že vá tady do toho vstupuju, ale chtěl jsem jenom říct, že mně docela zajímá jak vyřešíš své dilema, pokud přetrvá tvůj citový vztah k 525i a koupíš si kompresor kit ( oproti turbo kitu je větší pravděpodobnost, že ho seženeš ), za který dáš cca 130 tisíc, nebo tam dáš 4,0i a budeš na tom výkonostně líp. Navíc budeš mít otevřenou cestu k dalšímu zvýšení výkonu u té 4,0i, opět díky kompresor kitu. Tímto problémem jsem se na jaře taky zabýval a díky Fugovi, který se mnou mněl velkou trpělivost a do detailu mi všechno co souvísí s přeplňováním vysvětlil teď vím, že to není zase tak jednoduché, teda pro nezkušeného, jako jsem já. Fugo DÍK !