Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Příprava motoru na turbodmychadlo...

upravené vozy :)
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
DC Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 2298
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od DC Výkonná rada »

k pochopení týhle problematiky doporučuju taky tenhle článek http://www.e30.cz/technika/turbo.html
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
BMWPower
Registrovaný
Příspěvky: 2339
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Zbýšov u Brna
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od BMWPower »

JJ. Chlapy díky moc. Díky Vám začínám polehoučku přicházet na tuto problematiku. Vyhrabal jsem i nějaké články na netu ohledně této problematiky. DC - díky za vložení odkazu ohledně turba.
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od matal Moderátor »

Kamarád přemýšlí nad tímto,ale já mu radím 330ku prodat a koupit M3..

http://www.koperformance.com/BMW/turbo_ ... nd_330.htm
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
kollda
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: pon 03.12.2007 01:00
Bydliště: Sepekov/ Písek

#24 Příspěvek od kollda »

To se motáte kolem motoru. A kde je podvozek kde sou brzdy :?: :) A osobně si myslim že je jednoduší možná i levnější koupit neco silnějšího :)
honza_strnad
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pon 02.04.2007 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od honza_strnad »

tihle asi neco budou umet, ale to je jenom muj odjem z webu: http://www.bmwtuning.cz/

jinak supercharger, neboli kompresor je taky zajimava varianta :)
Pejta-7er
Registrovaný
Příspěvky: 97
Registrován: úte 06.11.2007 01:00
Bydliště: Liberec

#26 Příspěvek od Pejta-7er »

Jo, ten chlapík, co driftuje s tou e 24, jak dodal honza_strnad, je taky machr na motory, bydlí v Praze kousek za Kobylisama, a je to maniak, v pravým slova smyslu, mám na něj kontakt, ale dovolat se mu je problém, lepší je tam zajet.
koudy318i
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od koudy318i »

jednu chvíli jsem taky přemejšlel o přeplňování,ale pak jsem se na to vykašlal,z důvodu financí a náročnosti téhle úpravy,radši si koupit něco silnějšího a nezapoměli jste třeba i na to, že pokud se zvedne výkon a krouťák třeba o 70% a výš že k tomu je potřeba jiná spojka,převodovka,difec??
papyk
Registrovaný
Příspěvky: 977
Registrován: stř 13.07.2005 00:00
Bydliště: Valašské Království

#28 Příspěvek od papyk »

Taky jsem o tom ted v poslední době hodně polemizoval, konkrétně na moji 325i, prolezl jsem co se dalo a přečet mrťos diskuzí, fór apod., ale nevím, začínám o tom pochybovat. Jako nemám problém do toho ty prachy nacpat, to ne, ale spíš jestli to má za ty prostředky a práci vůbec smysl, a co z toho pak vznikne - auto který už bude nepoužitelný do normálního provozu a o životnosti dalších komponent ani nemluvě, mno nevím, jako názorů jsem četl hodně, ale dost se liší, tak nevím čemu (komu) věřit :roll:

Nerad bych totiž do auta narval např. 60k s tím, že se s tím pak ani normálně nerozjedu, motor mi klekne po 1000km, rozsype se almara, difec atd. Takže babo raď :roll:
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#29 Příspěvek od Fugo »

papyk píše:Taky jsem o tom ted v poslední době hodně polemizoval, konkrétně na moji 325i, prolezl jsem co se dalo a přečet mrťos diskuzí, fór apod., ale nevím, začínám o tom pochybovat. Jako nemám problém do toho ty prachy nacpat, to ne, ale spíš jestli to má za ty prostředky a práci vůbec smysl, a co z toho pak vznikne - auto který už bude nepoužitelný do normálního provozu a o životnosti dalších komponent ani nemluvě, mno nevím, jako názorů jsem četl hodně, ale dost se liší, tak nevím čemu (komu) věřit :roll:

Nerad bych totiž do auta narval např. 60k s tím, že se s tím pak ani normálně nerozjedu, motor mi klekne po 1000km, rozsype se almara, difec atd. Takže babo raď :roll:


Vše je o tom jak to uděláš, jak jezdíš a na co to chceš. Není problém jezdit v normálním provozu bez plnícího tlaku nebo jen s velmi malým tlakem a na svezení si to přepnout (APEXi AVCR) nebo manuálně nastavit pomocí MBC. A pokud jedeš piánko (je na to dostatečnej obsah) tak jedeš taky bez plnícího tlaku a když tomu naložíš tak to začne plnit, tak je to u mě, samozřejmostí je rozjíždět se normálně pomalu (automat) a né tomu hned dát (neříkám že to občas nelze).
andilek
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: čtv 29.05.2008 00:00

#30 Příspěvek od andilek »

komprese u preplnovane M50B25 je optimalni 8.5:1 nejlepe pouzit bez vanosovej motor (ma kratsi a pevnejsi ojnice) dale pevnejsi srouby na stahnuti hlavy a vyzsi tesneni pod ni. tlacit max O.6bar a melo by to nejaky patek najet (kliku bych neresil... 7x ulozena mi prijde ok. pouze nechat vyvazit...
fafejta

#31 Příspěvek od fafejta »

Fugo píše:Pokud nejde o extremní výkon je celkem plítvání financí kovaný ojnice a písty. Písty jiný jen pro snížení kompresního poměru. Kupříkladu můj M70 je co se týče vnitřností seriový, a ten člověk co to má v americe má změřený výkon na ZADNÍCH kolech 444PS a 709Nm při plnícím tlaku 0.32bar, výkon na motoru bude ještě vyšší. Mimochodem většina produkčních turbomotorů používá stejné ojnice jako jejich N/A verze a kompresní poměr je řešen jiným pístem. Samozřejmě se nebavíme a dalších věcech jako např. výfuk kde u turbomotoru je nejlepší pokud možno bez tlumičů, a také vačky turbomotoru jsou otevřenější, ale to jsou věci které by měl člověk znát než začne přemýšlet o přeplňování.





Turbomotory dle mě,nemají vačky otevřenější (vícestupnové)ve srovnání s atmosfericky plněnými motory,tedy s větším překrytím v horní úvrati,ale většinou mají větší zdvih ventilu.
Uživatelský avatar
Storm
Registrovaný
Příspěvky: 3601
Registrován: úte 29.08.2006 00:00
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#32 Příspěvek od Storm »

Omlouvám se chlapi, že vá tady do toho vstupuju, ale chtěl jsem jenom říct, že mně docela zajímá jak vyřešíš své dilema, pokud přetrvá tvůj citový vztah k 525i a koupíš si kompresor kit ( oproti turbo kitu je větší pravděpodobnost, že ho seženeš ), za který dáš cca 130 tisíc, nebo tam dáš 4,0i a budeš na tom výkonostně líp. Navíc budeš mít otevřenou cestu k dalšímu zvýšení výkonu u té 4,0i, opět díky kompresor kitu. Tímto problémem jsem se na jaře taky zabýval a díky Fugovi, který se mnou mněl velkou trpělivost a do detailu mi všechno co souvísí s přeplňováním vysvětlil teď vím, že to není zase tak jednoduché, teda pro nezkušeného, jako jsem já. Fugo DÍK !
Odpovědět