Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e36 325 m50 GO+upravy
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Ganp píše:nadšenec sem ale stima prachama je to horši!asi tam necham toho 2,5l udelam svody a vyfuk necham si přebrousit vačky a možna chip.potřebuju nějakej vykon navic abych mohl jezdit drifty !a na M3 momentalne nemam! spiš až časem!
tag si pockej nema to cenu...jinak z tou e36 s 3.6 z M5...motorem to jenom zacina to je pravda...na regionale v brne jak byl roman s e30 336i to pravidlo pouze potvrzuje..on to ma uvedeny v dokonalost a cena uprav je primo zavratna...kup radeji tu M3 a na tohle se vyseeer

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 102
- Registrován: pát 06.06.2008 00:00
- Bydliště: Praha
Ganp píše:nadšenec sem ale stima prachama je to horši!asi tam necham toho 2,5l udelam svody a vyfuk necham si přebrousit vačky a možna chip.potřebuju nějakej vykon navic abych mohl jezdit drifty !a na M3 momentalne nemam! spiš až časem!
Jestli to chceš na drifty tak začni tim, že zkrátiš diferák a hlavně to co nejvíc odlehči... Prostě všechno nepotřebný ven... Jo taky je velice velice důležitej podvozek... Čim tvrdší tim lepčí... Aby si to nehodil pak na boudu...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 34
- Registrován: pát 04.01.2008 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mam tam podvozek od H&R předek snižen o 6cm a zadek o 4cm!v aute mam pouze 2 sedačky zatim puvodni -shanim skořepinu od sparco!!diferak tam mam z 1.8 IS nejkratši dif co je! akorat shanim s samosvorem!šel jsem z vahou hodne dolu vyndal sem i topeni a odpojil vohřev škrtici klapky ,odlehčil palubku a budu vyřezavat rezervu.misto ni přijde jen plech!i vyko kufru se bude vyřezavat! kde přesne je ta M3 -zbořena?
Ganp píše:Mam tam podvozek od H&R předek snižen o 6cm a zadek o 4cm!v aute mam pouze 2 sedačky zatim puvodni -shanim skořepinu od sparco!!diferak tam mam z 1.8 IS nejkratši dif co je! akorat shanim s samosvorem!šel jsem z vahou hodne dolu vyndal sem i topeni a odpojil vohřev škrtici klapky ,odlehčil palubku a budu vyřezavat rezervu.misto ni přijde jen plech!i vyko kufru se bude vyřezavat! kde přesne je ta M3 -zbořena?
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=54462
Ohřev klapky je celkem důležitá věc, protože když je studená, tak TI na ní zůstávají kapičky benzínu a motor když je studený může pokuckávat.
Daleko lepší je odpojit přisávání olejových par od vaček, které vede před klapku.
Každopádně s tou 2,5 za málo peněz nic nenahoníš a za hodně peněz to nebude mít stejně víc jak 250koní a malej krouťák.
Jediný dvě řešení jsou buď to celé překopat na Mpower včetně náprav, pohonu, brzd nebo to celý hodit ze skály pořešit už silnější auto v základu.
Daleko lepší je odpojit přisávání olejových par od vaček, které vede před klapku.
Každopádně s tou 2,5 za málo peněz nic nenahoníš a za hodně peněz to nebude mít stejně víc jak 250koní a malej krouťák.
Jediný dvě řešení jsou buď to celé překopat na Mpower včetně náprav, pohonu, brzd nebo to celý hodit ze skály pořešit už silnější auto v základu.
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Kontaktovat uživatele:
Já bych se toho nebál a jdi do toho, v BMW neni jen M power. Viděl jsem jezdit solidní drifty i s E30 IS, ne sice nějaký dlouhý zatáčky, ale technický tratě si dávala moc pěkně, tak nevim proč by 325 trošku poladěná se nedokázala sklouznout. Každej nemá hned prachy na plnohodnotnou výbavu a já fandim všem, kteří se snáží i za cenu, že to nebude uplně pecka, takže šup do toho. Možná by nebylo zlý u 325 jít cestou kompresoru, kterej by nevyšel tak draho a získal bys spodek, já ti fandim, pak ukaž výsledky 


E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Uz ma tiez tie reci, ze "predaj to a kup si M-power, 540i..." moc nebavia, netvrdim ze to mozno vo finale nie je vyhodnejsia volba (cena/vykon), ale niekoho to aj upravovat bavi, rad sa s tym hra... Pre mna je to take lego, tiez davam do 535i vela penazi do upravy motora a podvozku , ze sa menej by som mohol predat a kupit 540i a vo vysledku by to asi islo lepsie alebo prinajhorsom rovnako, ale to ja nechcem - mam proste rad R6tky, ich zvuk, to ze ma auto znacne (cca 100kg) nizssiu hmotnost ako 540i, radost z toho ze si to odladim a zlozim sam, ze si motor pekne vynovim... Proste predat a kupit silenjsi model pre mna nie je riesenie, neprinieslo by mi to radost, kupit a jazdit... Ja sa v tom potrebujem vrtat
.

Ne každý je ochotný se v tom vrtat za 2x tolik peněz, než kdyby koupil hotový produkt, ale proč ne
Každopádně na drifty to není jen o motoru, ale hlavně o podovzku a o tréninku. Nicméně proč se trápit s něčím slabým a být tím znechucen, když může mít člověk radost s něčím, co opravud bude umět podat nějaký dobrý výsledek? 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 34
- Registrován: pát 04.01.2008 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
upřimě si myslim že ta 325 ma slušny potencial a driftovat se stim da .samozdřejmě se na tom budou delat nejake upravy určite komplet vyfuk a odlehčenej setrvak a řemenice ,ožna chip!!!nějaky to kilo se ješte na autě najde ktery pujde dolu!a hlavne toho času a tich penez co jsem dotoho dal to mi za to nikdo neda !!ale stejne přemejšlim že časem budu pořizovat M3