Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e36 325 m50 GO+upravy

upravené vozy :)
Zpráva
Autor
Ganp
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Ganp »

čus chlapy
Mam 325 e36 cupe r.v.93 M50
A chystam se na Go motoru kroužky atd a nejaky upravy ,jako třeba vačky,motany svody + vyfuk ,chip,lešteni kanalu.a když to sečtu tak jsem na 100 000kč a nikdo mi přesne nedokaže řict kolik koni bude narust a jestli to ma cenu!? jo a motor ma najeto 275 000km
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka

#2 Příspěvek od Rendis »

Já bych řekl tak 20-40 koní.
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

#3 Příspěvek od kosh »

prodat a koupit M3. To je ta nejrozumnější cesta. Dostane lepší brzdy, podvozek, převodovku a hlavně motor, který funguje
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Spajky »

ser na to... :)
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#5 Příspěvek od JIP »

To by mě zajímalo, co by potom na to řekla spojka, převodovka, kardan, difer, poloosy atd., když to auto má na krku 300 000km... 8O
Ganp
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Ganp »

Do auta byl davanej pouze motor s novou skřini vše ostatni ma najeto 200 000km mam možnost sehnat motor z M5 e34?
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Spajky »

Ganp píše:Do auta byl davanej pouze motor s novou skřini vše ostatni ma najeto 200 000km mam možnost sehnat motor z M5 e34?


neřikej že ho chceš rvát do 36tky :) pochop, že výměnou motoru to vše jen začíná. Pokud nejseš fakt nadšenec co má neomezenej rozpočet, tak nevidim význam
Ganp
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Ganp »

nadšenec sem ale stima prachama je to horši!asi tam necham toho 2,5l udelam svody a vyfuk necham si přebrousit vačky a možna chip.potřebuju nějakej vykon navic abych mohl jezdit drifty !a na M3 momentalne nemam! spiš až časem!
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Ganp píše:nadšenec sem ale stima prachama je to horši!asi tam necham toho 2,5l udelam svody a vyfuk necham si přebrousit vačky a možna chip.potřebuju nějakej vykon navic abych mohl jezdit drifty !a na M3 momentalne nemam! spiš až časem!


tag si pockej nema to cenu...jinak z tou e36 s 3.6 z M5...motorem to jenom zacina to je pravda...na regionale v brne jak byl roman s e30 336i to pravidlo pouze potvrzuje..on to ma uvedeny v dokonalost a cena uprav je primo zavratna...kup radeji tu M3 a na tohle se vyseeer :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Ganp
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Ganp »

asi mate pravdu! :lol: kolik stoji takova M3 jde mi jen o motor a přislušenstvy!?
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#11 Příspěvek od JIP »

Ganp píše:asi mate pravdu! :lol: kolik stoji takova M3 jde mi jen o motor a přislušenstvy!?

Jedna bouchlá je v inzerci... ta by se dala využít na díly...
Mikrovlnka
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: pát 06.06.2008 00:00
Bydliště: Praha

#12 Příspěvek od Mikrovlnka »

Ganp píše:nadšenec sem ale stima prachama je to horši!asi tam necham toho 2,5l udelam svody a vyfuk necham si přebrousit vačky a možna chip.potřebuju nějakej vykon navic abych mohl jezdit drifty !a na M3 momentalne nemam! spiš až časem!


Jestli to chceš na drifty tak začni tim, že zkrátiš diferák a hlavně to co nejvíc odlehči... Prostě všechno nepotřebný ven... Jo taky je velice velice důležitej podvozek... Čim tvrdší tim lepčí... Aby si to nehodil pak na boudu...
Ganp
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Ganp »

Mam tam podvozek od H&R předek snižen o 6cm a zadek o 4cm!v aute mam pouze 2 sedačky zatim puvodni -shanim skořepinu od sparco!!diferak tam mam z 1.8 IS nejkratši dif co je! akorat shanim s samosvorem!šel jsem z vahou hodne dolu vyndal sem i topeni a odpojil vohřev škrtici klapky ,odlehčil palubku a budu vyřezavat rezervu.misto ni přijde jen plech!i vyko kufru se bude vyřezavat! kde přesne je ta M3 -zbořena?
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#14 Příspěvek od JIP »

Ganp píše:Mam tam podvozek od H&R předek snižen o 6cm a zadek o 4cm!v aute mam pouze 2 sedačky zatim puvodni -shanim skořepinu od sparco!!diferak tam mam z 1.8 IS nejkratši dif co je! akorat shanim s samosvorem!šel jsem z vahou hodne dolu vyndal sem i topeni a odpojil vohřev škrtici klapky ,odlehčil palubku a budu vyřezavat rezervu.misto ni přijde jen plech!i vyko kufru se bude vyřezavat! kde přesne je ta M3 -zbořena?

http://bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=54462
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#15 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Ohřev klapky je celkem důležitá věc, protože když je studená, tak TI na ní zůstávají kapičky benzínu a motor když je studený může pokuckávat.
Daleko lepší je odpojit přisávání olejových par od vaček, které vede před klapku.

Každopádně s tou 2,5 za málo peněz nic nenahoníš a za hodně peněz to nebude mít stejně víc jak 250koní a malej krouťák.

Jediný dvě řešení jsou buď to celé překopat na Mpower včetně náprav, pohonu, brzd nebo to celý hodit ze skály pořešit už silnější auto v základu.
Ganp
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Ganp »

odsavani sem odpojil!a motor za studena necuka!a když to tam necham tak mi pujde do motoru teplej vzduch kerej meně stlačitelnej než studenej.samozdřejme tam mam K&N filtr a naporovy sani!
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od George_D »

Já bych se toho nebál a jdi do toho, v BMW neni jen M power. Viděl jsem jezdit solidní drifty i s E30 IS, ne sice nějaký dlouhý zatáčky, ale technický tratě si dávala moc pěkně, tak nevim proč by 325 trošku poladěná se nedokázala sklouznout. Každej nemá hned prachy na plnohodnotnou výbavu a já fandim všem, kteří se snáží i za cenu, že to nebude uplně pecka, takže šup do toho. Možná by nebylo zlý u 325 jít cestou kompresoru, kterej by nevyšel tak draho a získal bys spodek, já ti fandim, pak ukaž výsledky :wink:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#18 Příspěvek od Helldiver »

Uz ma tiez tie reci, ze "predaj to a kup si M-power, 540i..." moc nebavia, netvrdim ze to mozno vo finale nie je vyhodnejsia volba (cena/vykon), ale niekoho to aj upravovat bavi, rad sa s tym hra... Pre mna je to take lego, tiez davam do 535i vela penazi do upravy motora a podvozku , ze sa menej by som mohol predat a kupit 540i a vo vysledku by to asi islo lepsie alebo prinajhorsom rovnako, ale to ja nechcem - mam proste rad R6tky, ich zvuk, to ze ma auto znacne (cca 100kg) nizssiu hmotnost ako 540i, radost z toho ze si to odladim a zlozim sam, ze si motor pekne vynovim... Proste predat a kupit silenjsi model pre mna nie je riesenie, neprinieslo by mi to radost, kupit a jazdit... Ja sa v tom potrebujem vrtat :D .
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#19 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Ne každý je ochotný se v tom vrtat za 2x tolik peněz, než kdyby koupil hotový produkt, ale proč ne :-) Každopádně na drifty to není jen o motoru, ale hlavně o podovzku a o tréninku. Nicméně proč se trápit s něčím slabým a být tím znechucen, když může mít člověk radost s něčím, co opravud bude umět podat nějaký dobrý výsledek? ;-)
Ganp
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Ganp »

upřimě si myslim že ta 325 ma slušny potencial a driftovat se stim da .samozdřejmě se na tom budou delat nejake upravy určite komplet vyfuk a odlehčenej setrvak a řemenice ,ožna chip!!!nějaky to kilo se ješte na autě najde ktery pujde dolu!a hlavne toho času a tich penez co jsem dotoho dal to mi za to nikdo neda !!ale stejne přemejšlim že časem budu pořizovat M3
Odpovědět