zdravím, mám jeden velikej dotaz, protože s karbcema nemám veliký zkušenosti, potřeboval bych poradit, na motoru byl původně karburátor s vývodem podtlaku do rozdělovače, chci měnit za dvojté solex, ale nevím jestli jde potom nějak oblbnout ten rozdělovač, i když těžko za draho se dá sehnat rozdělovač pro daný motor který podtlak nepotřebuje, ale chtěl bych to poladit s tímto rozdělovačem, prosím o každou informaci či pomoc, díky
jedná se o motor M10 pro BMW 1502 rv. 1974
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
výměna karburátoru za dvojté solex, jak s rozdělovačem ?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Podtlaková korekce předstihu v rozdělovači má malý rozsah, když nebude zapojená tak se až tak moc nestane. Beztak už budeš mít "unavené" pružiny v odstředivé regulaci předstihu, takže bude předstih narůstat s otáčkami rychleji než bylo původně plánováno. Výměnou seriového karburátoru za dva dvojité natolik změníš charakteristiku motoru že se s absencí podtlakové regulace nemusíš trápit.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition