Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

výměna karburátoru za dvojté solex, jak s rozdělovačem ?

upravené vozy :)
Odpovědět
Zpráva
Autor
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Klakson »

zdravím, mám jeden velikej dotaz, protože s karbcema nemám veliký zkušenosti, potřeboval bych poradit, na motoru byl původně karburátor s vývodem podtlaku do rozdělovače, chci měnit za dvojté solex, ale nevím jestli jde potom nějak oblbnout ten rozdělovač, i když těžko za draho se dá sehnat rozdělovač pro daný motor který podtlak nepotřebuje, ale chtěl bych to poladit s tímto rozdělovačem, prosím o každou informaci či pomoc, díky
jedná se o motor M10 pro BMW 1502 rv. 1974
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Podtlaková korekce předstihu v rozdělovači má malý rozsah, když nebude zapojená tak se až tak moc nestane. Beztak už budeš mít "unavené" pružiny v odstředivé regulaci předstihu, takže bude předstih narůstat s otáčkami rychleji než bylo původně plánováno. Výměnou seriového karburátoru za dva dvojité natolik změníš charakteristiku motoru že se s absencí podtlakové regulace nemusíš trápit.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Klakson »

:lol: :wink: dík
Odpovědět