Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
snížení hlavy
Ahoj tak to vypadá, že budu dávat hlavu dolů, protože se mi z motoru ozývá nějaký rachotivý zvuk při deceleraci na neutrál. Chci se zeptat, o kolik se tak rozumně snižuje hlava, aby to bylo ok. Popřípadě jestli je tam nějaká ryska. Také když už to budu mít dole, kde by eventuelně mohla praskat hlava, abych to zkouknul jestli je to ok. Bojuji totiž pořád s přehříváním motoru. Je to 2,8 vanos předem díky
1.co treba praskla hlava, prave ten problem resim taky 2.8
bude nejspis praskla mezi sedlama,typuju 4nebo 5 spalovak:) vyndej svicky a podivej se jak vypadaji, jestli nema nejaka znich rezave puchejrky
2.jinak hlavu nesnizuj zbytecne pokud neni potreba, jo a to znaceni tam je kam az muzes zajit ,jsou tam takove kulate plosky kdyz mas nesnizovanou hlavu je tam tusim cca max 2mm ale tobych urcite nedelal, vetsinou ti ji srovnaj tak 3desetiny mm...mimochodem cim vice snizujes tak se dava silnejsi tesneni abys zachoval seriove tlaky, nebo se ti taky muze stat ze budes mit vytahany rozvody a urzis nebo ohnes ventil, nepocitej ze poznas zmenu ve vykonu a akorat ti ta hlava rupne znova drive

2.jinak hlavu nesnizuj zbytecne pokud neni potreba, jo a to znaceni tam je kam az muzes zajit ,jsou tam takove kulate plosky kdyz mas nesnizovanou hlavu je tam tusim cca max 2mm ale tobych urcite nedelal, vetsinou ti ji srovnaj tak 3desetiny mm...mimochodem cim vice snizujes tak se dava silnejsi tesneni abys zachoval seriove tlaky, nebo se ti taky muze stat ze budes mit vytahany rozvody a urzis nebo ohnes ventil, nepocitej ze poznas zmenu ve vykonu a akorat ti ta hlava rupne znova drive
Jsou nové.
Slyšel už někdo z Vás, že na emisích se dá zjistit, jestli je v háji těsnění pod hlavou?
Jeden mechanik to tady u nás takhle řeší. Pokud motor bere vodu, projeví se to prý na emisích s vetším podílem vody ve spalinách.
Otázkou je jestli při drobném uniku je to znát.
Jinak na počítaci to ukazuje teplotu od 90 - 103 stupňů celsia.
Je tedy pravda, že ještě jsem neslyšel že by mi bublal motor. Tak už fakt nevím.
Slyšel už někdo z Vás, že na emisích se dá zjistit, jestli je v háji těsnění pod hlavou?
Jeden mechanik to tady u nás takhle řeší. Pokud motor bere vodu, projeví se to prý na emisích s vetším podílem vody ve spalinách.
Otázkou je jestli při drobném uniku je to znát.
Jinak na počítaci to ukazuje teplotu od 90 - 103 stupňů celsia.
Je tedy pravda, že ještě jsem neslyšel že by mi bublal motor. Tak už fakt nevím.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: čtv 01.06.2006 00:00
- Bydliště: Brno
mirda2 píše:
2.jinak hlavu nesnizuj zbytecne pokud neni potreba, jo a to znaceni tam je kam az muzes zajit ,jsou tam takove kulate plosky kdyz mas nesnizovanou hlavu je tam tusim cca max 2mm ale tobych urcite nedelal, vetsinou ti ji srovnaj tak 3desetiny mm...mimochodem cim vice snizujes tak se dava silnejsi tesneni abys zachoval seriove tlaky, nebo se ti taky muze stat ze budes mit vytahany rozvody a urzis nebo ohnes ventil, nepocitej ze poznas zmenu ve vykonu a akorat ti ta hlava rupne znova drive
Je pravda, že snížení hlavy má samozřejmě vliv na celkovou životnost motoru, ale chlapi, tyhle šestihrnky jsou při správné údržbě skoro nesmrtelný, takže jestli ti vydrží 500 000, nebo 400 000 je skoro jedno. Do tý doby budeš mít stejně jiný.


fx-nuclear píše:mirda2 píše:
2.jinak hlavu nesnizuj zbytecne pokud neni potreba, jo a to znaceni tam je kam az muzes zajit ,jsou tam takove kulate plosky kdyz mas nesnizovanou hlavu je tam tusim cca max 2mm ale tobych urcite nedelal, vetsinou ti ji srovnaj tak 3desetiny mm...mimochodem cim vice snizujes tak se dava silnejsi tesneni abys zachoval seriove tlaky, nebo se ti taky muze stat ze budes mit vytahany rozvody a urzis nebo ohnes ventil, nepocitej ze poznas zmenu ve vykonu a akorat ti ta hlava rupne znova drive
Je pravda, že snížení hlavy má samozřejmě vliv na celkovou životnost motoru, ale chlapi, tyhle šestihrnky jsou při správné údržbě skoro nesmrtelný, takže jestli ti vydrží 500 000, nebo 400 000 je skoro jedno. Do tý doby budeš mít stejně jiný.A že nepoznáš nárůst výkonu? Proboha, říká to něco fyzika? Stačí sjet hlavu o milimetr (víc ee) a to byste koukali, co to dělá za divy. Motor to zvládne. I větší tlaky. Ale nedoporučoval bych to u čtyřválce, tam už je takovej zásah propustka na motorovej hřbitov. Šestihrnky mají delší klikovku, vačice, síly jsou rozloženy na větší délce, čímž dochází k menší zátěži, přirozeně... U čtyřhrnku by se po snížení hlavy motor namáhal a opotřebovával daleko rychleji. Ale jak už jsem psal, v případě šestihrnku bych se nebál.
Prověřeno praxí
jak myslis

mezi nama to vydrzi nesmysl, ale nechci byt ten o kom pak rek nou:" to mi poradil on

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: čtv 01.06.2006 00:00
- Bydliště: Brno
Tak jsem od té doby trochu pokročil, a potřebuji snížit tu hlavu. Nejde mi o to že se zvýší tlak. Naopak spalovací prostory budou prepracované, a tím že je trochu "vydlabu", budu potřebovat tu hlavu trochu slíznout, abych se dostal alespoň na seriový kompresní poměr. Jde mi o to kdo z vás prodělal nějaké rapidní snížení hlavy a motor maká. Myšleno kolik mužu jít dolů aby se nepotkali písty s ventily. Ono když to snížím tako 1 mm, tak bude dosedačka hlavy pomalu s hranou sedla.
Díky
Díky
jednoduchy, na hlave mas plosku zapustenou zespoda kde je srovnana je to tusim kolecko a to ti udava max snizeni....vic bych to nedelal...
mimochodem ikdyz vykuchas spalovaky tak ti akorat praskne, ono vseho s mirou, jinak vacka se ti nepohne tudis ventil nezapustis
porad bude niz v otevrenem stavu... na to nezapomen, taky se to da poresit tesnenim, vzakladu se de prodavaji 3 ruzne tloustky...
mimochodem ikdyz vykuchas spalovaky tak ti akorat praskne, ono vseho s mirou, jinak vacka se ti nepohne tudis ventil nezapustis
