Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

katy ven ano či ne?

upravené vozy :)
Zpráva
Autor
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#41 Příspěvek od Paavo »

to MattyX: "ze skály" tak to mi ho vyndej........
Matthes
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: čtv 12.02.2009 01:00
Bydliště: Havířov

#42 Příspěvek od Matthes »

Radší performance kat jeden mám jestli by měl někdo zájem... :twisted:
jinak splňuje to emisní normy je to plnohodnotná náhrada za obyč kat akorát s mnohem lepší průchodností :wink:
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#43 Příspěvek od Paavo »

tak na M50B25 to vykuchnuti katu skutecne funguje, soused je vyrval i se stredovejma tlumicema,dal misto toho trubky a jede to dle jeho slov daleko lip.Auto je tissi na spodku a ve votackach ma typickej rezavej zvuk.Je pres auta a performance docela blazen, kterej jezdil zavody,snad i nakou amaterskou rallye ci co a fakt pozna,kdyby to nejelo.Tohle jde lepe za plynem,ma hezci zvuk.........tak jen na oziveni tematu
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#44 Příspěvek od Paavo »

dneska vyhozeny katy i se strednima tlumicema a vse nahrazeny rourou.Zvuk je za pritomnosti replik SS svodu a koncaku od Eisenmanna famozni......hutnej,vostrej,rezavej,proste z nej mam husi kuzi.Co se tyce vykonu,pokud je to studeny, tak ma motor na spodku horsi tah co dokroutaku.Jinac, pokud se to dostatecne prohreje tj tak 20km svizne,tak to jede jako krava a rekl bych ze od spodu ohodne lepe nez serie.Treba na jednicku do mirneho kopecka to zahrabalo na mokru bez spojky, jen na plnej kneedl.Jak rikam, vykon ten je relativni ,ale zvuk je daleko lepsi, navykovej :P .Za me jedine doporuceni pro ty, kteri stale laboruji
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#45 Příspěvek od BudVlad »

Delší dobu mám připravenou nerezovou rouru. Můžeš někoho doporučit?
Obrázek
serpis
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: ned 12.09.2010 00:00

#46 Příspěvek od serpis »

Jak to ted bude u Diesela, 2.5L, když se vejfuk vykuchá?

BTW: neví někdo, kde vypočítat ten optimální průměr výfukového potrubí? Na našem 535, jsme od svodu dali rouru až dozadu, Lišáci lítaj řádně ale nevíme, jestli to ubralo výkon nebo ne... :twisted:
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#47 Příspěvek od shade741 »

Přečetl jsem toho tunu o vykuchání katu na dieselu a vlastně jsem se nic nedozvěděl. Jeden říká to a druhej zase ono, jak to teda vlastně je? vlastní někdo graf z brzdy s katem a nasledne po vykuchání? Jediný co sem ze vseho poskládal je toto- starej zamarasenej kat je horší než vykuchanej kat, nicméně průchodnej kat je lepší než vykuchanej :lol: je to tak? případně jak zjistit, že kat je zasranej natolik, že je lepší ho kuchnout?
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#48 Příspěvek od Mirda328 »

ucopanej kat je jednoduchy poznat, auto se vetsinou dusi spatne jde do otacek, pokud je to diesel s turbem ny vykon a prubeh aje lepsi kat ven , vsehno co stoji turbu v ceste je prekazkou pokud bys to upravoval , druha vec ze ti to bude vice hulit a pokud nechas vse serie a jen chces vyndat katy tak to nedelej, spis to jen profoukni kopresorem opane zezadu a vrat to zpet...........
Kiran
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: pát 28.05.2010 00:00

#49 Příspěvek od Kiran »

tak v dieselu hlavne kat vůbec neni je tam http://www.chiptuning.cz/clanek-odstran ... castic.php
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#50 Příspěvek od Mirda328 »

Kiran píše:tak v dieselu hlavne kat vůbec neni je tam http://www.chiptuning.cz/clanek-odstran ... castic.php


sorry ale to je jasny, beru to obrazne kazdy tomu rika kat
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#51 Příspěvek od shade741 »

Hm pokud jsem si vědom tak katalyzátor u diesela je takzvaný Oxidační katalyzátor a může být doplněn filtrem pevných částic :wink: takže hovořit o tom, že v dieselu vlastně kat není je hloupost :)
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#52 Příspěvek od Mirda328 »

tak predevsim jde o typ automobilu a stari , jak sel vyvoj sracek do vyfuku pribyvalo, takze kazde auto to nebude mit stejne.....lidi nectete proboha kraviny, kazda brzda je prekazkou a brzdi odvod spalin pokud nejde o vylozene urceny tlumic....


logicky ten motor stim katem pocita, v tovarne to taky vymysleli - hluk vykon, kroutak ,spotreba...... tim ze katik vyndas si nepomuzes , kup si vetsi motor

kdyz mas turbo je lepsi udelat celej vyfuk jinej , kdyz nemas kasli na to, nebo zase cely vyfuk,ale je to nakladny sranda
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#53 Příspěvek od Paavo »

nevim, jakej je problem s tim vyseknout katy.Pokud si to vemu, co treba dela SS, tak ten normal ma racingovej stred jen s trubkama.........A proc budu davat x tisic za 2 roury od SS, kdyz si to na koleni zavarim take.Jako svody pouziju repliky SS, ktere se na eBay vali tuna a dozadu dam nakej ladacek ......... treba Bastuck nekde kolem 15 000.A to kdyz srovnam s tim, co nabizi SS,tak to je nebe a dudy.

jen dily SS (svody,stred,koncak) vyjdou na 45000 bez dopravy
v replice das za svody 4500, za vyriznuti katu dejme tomu litr, za koncak 15000, katy prodas za 4000 a jsi na 17 000......za 1/3 ceny mas stejnej vysledek......sorrac za drobet OT

modifikace pro M50B25
blesk666
Registrovaný
Příspěvky: 305
Registrován: sob 17.07.2010 00:00

#54 Příspěvek od blesk666 »

Pavo: moc nesuhlasim hlavne s tou kopiou zvodov - podobne neni to iste. Za daleko rozumnejsie riesenie ako kopiu SS povazujem origo M3 zvody
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#55 Příspěvek od Paavo »

tak ja garatuju, ze tohle co mam, jsou kopie SS..........nemam s tim sebemensi problem.Auto jede lip, ma lepsi zvuk a lip vypada po otevreni kapoty.Jak rikam, ja opravdu koupil repliky SS.Nebo myslis, ze ti "tchajwanci" to orvou jen na design a neni to funkcni?Tak blby nejsou, kdyz uz to musej naohybat a zavarit tak to udelaj dle radiusu origo svodu.Vis, s tema Emkama jsem prave vedl diskusi s typkem, ktery si je na auto dal a jak rikal, nic mu to nedalo.......tak jsem volil tohle za polovicni cenu.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#56 Příspěvek od MattyX Moderátor »

blesk666 píše:Pavo: moc nesuhlasim hlavne s tou kopiou zvodov - podobne neni to iste. Za daleko rozumnejsie riesenie ako kopiu SS povazujem origo M3 zvody


když se na ty emkový svody podíváš tak moc štastně je vymyšlený nemají , konkrétně ten 6tej valec ten maji namotanej šíleně , taková alpina , to je jiná :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#57 Příspěvek od zverbo »

E36 Coupe 325i 141kw
PipeRezonatory miesto katalizatora a stredoveho tlmica + vlnovce.
Přílohy
DSC02119.JPG
DSC02119.JPG (133.54 KiB) Zobrazeno 4006 x
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#58 Příspěvek od MattyX Moderátor »

proc ten vlnovec ?
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#59 Příspěvek od zverbo »

ani nevim, aby nic nerezonovalo.
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#60 Příspěvek od radokrno »

8O
Odpovědět