Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
katy ven ano či ne?
tak na M50B25 to vykuchnuti katu skutecne funguje, soused je vyrval i se stredovejma tlumicema,dal misto toho trubky a jede to dle jeho slov daleko lip.Auto je tissi na spodku a ve votackach ma typickej rezavej zvuk.Je pres auta a performance docela blazen, kterej jezdil zavody,snad i nakou amaterskou rallye ci co a fakt pozna,kdyby to nejelo.Tohle jde lepe za plynem,ma hezci zvuk.........tak jen na oziveni tematu
dneska vyhozeny katy i se strednima tlumicema a vse nahrazeny rourou.Zvuk je za pritomnosti replik SS svodu a koncaku od Eisenmanna famozni......hutnej,vostrej,rezavej,proste z nej mam husi kuzi.Co se tyce vykonu,pokud je to studeny, tak ma motor na spodku horsi tah co dokroutaku.Jinac, pokud se to dostatecne prohreje tj tak 20km svizne,tak to jede jako krava a rekl bych ze od spodu ohodne lepe nez serie.Treba na jednicku do mirneho kopecka to zahrabalo na mokru bez spojky, jen na plnej kneedl.Jak rikam, vykon ten je relativni ,ale zvuk je daleko lepsi, navykovej
.Za me jedine doporuceni pro ty, kteri stale laboruji

Přečetl jsem toho tunu o vykuchání katu na dieselu a vlastně jsem se nic nedozvěděl. Jeden říká to a druhej zase ono, jak to teda vlastně je? vlastní někdo graf z brzdy s katem a nasledne po vykuchání? Jediný co sem ze vseho poskládal je toto- starej zamarasenej kat je horší než vykuchanej kat, nicméně průchodnej kat je lepší než vykuchanej
je to tak? případně jak zjistit, že kat je zasranej natolik, že je lepší ho kuchnout?

ucopanej kat je jednoduchy poznat, auto se vetsinou dusi spatne jde do otacek, pokud je to diesel s turbem ny vykon a prubeh aje lepsi kat ven , vsehno co stoji turbu v ceste je prekazkou pokud bys to upravoval , druha vec ze ti to bude vice hulit a pokud nechas vse serie a jen chces vyndat katy tak to nedelej, spis to jen profoukni kopresorem opane zezadu a vrat to zpet...........
tak v dieselu hlavne kat vůbec neni je tam http://www.chiptuning.cz/clanek-odstran ... castic.php
Kiran píše:tak v dieselu hlavne kat vůbec neni je tam http://www.chiptuning.cz/clanek-odstran ... castic.php
sorry ale to je jasny, beru to obrazne kazdy tomu rika kat
tak predevsim jde o typ automobilu a stari , jak sel vyvoj sracek do vyfuku pribyvalo, takze kazde auto to nebude mit stejne.....lidi nectete proboha kraviny, kazda brzda je prekazkou a brzdi odvod spalin pokud nejde o vylozene urceny tlumic....
logicky ten motor stim katem pocita, v tovarne to taky vymysleli - hluk vykon, kroutak ,spotreba...... tim ze katik vyndas si nepomuzes , kup si vetsi motor
kdyz mas turbo je lepsi udelat celej vyfuk jinej , kdyz nemas kasli na to, nebo zase cely vyfuk,ale je to nakladny sranda
logicky ten motor stim katem pocita, v tovarne to taky vymysleli - hluk vykon, kroutak ,spotreba...... tim ze katik vyndas si nepomuzes , kup si vetsi motor
kdyz mas turbo je lepsi udelat celej vyfuk jinej , kdyz nemas kasli na to, nebo zase cely vyfuk,ale je to nakladny sranda
nevim, jakej je problem s tim vyseknout katy.Pokud si to vemu, co treba dela SS, tak ten normal ma racingovej stred jen s trubkama.........A proc budu davat x tisic za 2 roury od SS, kdyz si to na koleni zavarim take.Jako svody pouziju repliky SS, ktere se na eBay vali tuna a dozadu dam nakej ladacek ......... treba Bastuck nekde kolem 15 000.A to kdyz srovnam s tim, co nabizi SS,tak to je nebe a dudy.
jen dily SS (svody,stred,koncak) vyjdou na 45000 bez dopravy
v replice das za svody 4500, za vyriznuti katu dejme tomu litr, za koncak 15000, katy prodas za 4000 a jsi na 17 000......za 1/3 ceny mas stejnej vysledek......sorrac za drobet OT
modifikace pro M50B25
jen dily SS (svody,stred,koncak) vyjdou na 45000 bez dopravy
v replice das za svody 4500, za vyriznuti katu dejme tomu litr, za koncak 15000, katy prodas za 4000 a jsi na 17 000......za 1/3 ceny mas stejnej vysledek......sorrac za drobet OT
modifikace pro M50B25
tak ja garatuju, ze tohle co mam, jsou kopie SS..........nemam s tim sebemensi problem.Auto jede lip, ma lepsi zvuk a lip vypada po otevreni kapoty.Jak rikam, ja opravdu koupil repliky SS.Nebo myslis, ze ti "tchajwanci" to orvou jen na design a neni to funkcni?Tak blby nejsou, kdyz uz to musej naohybat a zavarit tak to udelaj dle radiusu origo svodu.Vis, s tema Emkama jsem prave vedl diskusi s typkem, ktery si je na auto dal a jak rikal, nic mu to nedalo.......tak jsem volil tohle za polovicni cenu.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
blesk666 píše:Pavo: moc nesuhlasim hlavne s tou kopiou zvodov - podobne neni to iste. Za daleko rozumnejsie riesenie ako kopiu SS povazujem origo M3 zvody
když se na ty emkový svody podíváš tak moc štastně je vymyšlený nemají , konkrétně ten 6tej valec ten maji namotanej šíleně , taková alpina , to je jiná

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance