Po úpravě softwaru mi naměřili 183.1 kW na kolech (249 whp), navýšení o 49.4 kW a o 36.5 Nm! I spotřeba šla dolu, po 500 km na dálnici a 200 km po hornatých cestách ostré jízdy jsem měl 9.2 l/100 km.

to sice jo , ale zase k tomu potrebujes software , bez kteryho je to zase priskrceny... takže to je prast jako uhodmatal píše:Nechci Ti to nijak hanit, ale za ty lowe bych tam spíš dal ostré vačky a laděný svody..
DS Motorsport mají Bosch dyno. Rozhodl jsem se pro ně na doporučení z E90 fora. Upravují BMW již 25 let a ví co dělají. Já celkem také vím co dělám, mám FIA licenci na okruhy od roku 1968 a sám jsem uprovoval auta v Kanadě (RS Racing).blesk666 píše:kazdy sa nejak zivi, verim ze DS Motorsport vie co robi. Daj si to zmerat este u nas na nejakej standardnej brzde ako napr LPS 3000 od Maha. ked to je na kolach tak na motore by to u zadokolky tohto vykonu malo byt este o cca 35hp viac cize by to muzelo mat cca cez 210kw na motore (vykon 160kW je u serie udavany ako vykon na motore nie whp). Pisal si ze len remap, so sanim vyfukom by to hp mohlo byt ale whp tazko).
Spotrebu nachajme tak
Naměřený výkon na Bosch dyno byl 249 whp, což odpovídá přibližně 286 bhp.blesk666 píše:BudVlad: potom klobuk dole. Co ale ten moj dotaz k odmeranemu vykonu na kolach? (teda ze by potom este vykon na motore musel byt est easpon o +-35hp vyssi co by bol narast cca 85hp len softom, saniom a vyfukom)
Dělám to pro zábavu, ale chci to také vyzkoušet na nějakém okruhu. Závodil jsem se sportovními auty, s formulí a s tovární Toyotou jsem jezdil rally. Závodní auta jsem si stavěl sám.Filozof píše:Fandím ti chlape![]()
Děláš to jen pro svoji zábavu a zálibu jako BMW fanda nebo to bude sloužit někde na závodech ...
Grafy vypadají perfektně.
Ten zvuk a dravost musí bejt parádní a spotřeba 9,2 mi přijde užasná u skoro 300koní silného auta.
Proč jsi nešel do 335i kde je vyšší potenciál ladění až na uroven BMW M3 ?
měl bys dneska o cca 70 -130 koní více.
Držím palce a doufám že nás budeš zásobovat novejma informacema o autě.
aj je rozdiel medzi tymi motormi len v sani, softe vyfuku a zvodoch a mal si aj tak v plane menit vyfuk tak potom tomu uz uplne rozumiem a beriem spat moje pochybnosti - kedze som trochu alergicky na marketingove reci "chiptunerov" (trochu mam o tom tiez nejeka zbezne info:-) ktorymi mi prvy prispevok trochu zavanal, ale vidim ze sme niekde uplne inde. Budem velmi zvedavy na dalsi update.BudVlad píše:Jediný rozdíl (kromě softwaru) mezi N53B30U0 a N53B30O0 je 3stupňové sání. Seriový 330i má 272 bhp. Já 3stupňové sání mám, takže jde v podstatě o navýšení 14 bhp oproti sériovému nastavení, které není optimální pro idividuální motor. DS Motorsport neinstaluje jenom modifikovaný software, ale upravuje ho na brzdě k idividuálnímu motoru. Ta úprava také netrvala pár hodin, ale byl jsem tam skoro celý den.