Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Vanos

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Zpráva
Autor
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#21 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Je na to speciální přípravek,patrně ho někdo chtěl sundat kladivem :D
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#22 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

M3maniac píše:
Speedy píše:
M3maniac píše:[quote="LOPOLO"][quote="M3maniac"]
30K? stojí kolem 50k plus práce (je potřeba speciálních přípravků bmw)v bmw ctěli 10k :D ono jich taky bude dost jezdit s ne uplně 100% funkčním vanosem.Někdy loni jsem jednu kámošovi prodával a měla origo 130tkm a už byl načnutej :wink:


Ja dal za opravu par tisic korun a beha krasne ...


myslím si že konkrétně na vanos z tvého motoru jsem speedemu dával díl,kterej měl v pí.. a koupit nešel,ale možná se pletu už je to dávno.... samože existijí i opravárenské sady za cca 11k...ale už taky přesně nevím


JJ, ten díl fakt koupit nešel, nicméně ta závada nebyla opotřebením, ale buď špatnou montáží nebo nějakým jiným neodbrorným zacházením nebo třeba ránou od bouračky.[/quote]

Je na to speciální přípravek,patrně ho někdo chtěl sundat kladivem :D[/quote]

Je to možný, někde mám ještě fotku. Mr. Kabátník se sám divil, že to ještě nidky neviděl a já jsem rád, že jsi mi to prodal :-)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#23 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

třeba v Brně u Pařízka Vanos opravují výměnou těsnících gumiček, včetně seřízení vůlí je to kolem 5tis, vydrží to kratší dobu, ale dá se to opět opravit... dávat 50k je trochu mimo cenovou relaci toho auta...
“Ability is what you're capable of doing.”
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Fatal Design »

Shodou okolností jsem dneska našel na internetu toto : http://www.modifiedm3.co.uk/Vanos1.htm
Návštěvník

#25 Příspěvek od Návštěvník »

Je to zajimaví koupil jsem M 3,2 a měla najeto 130tis tak jsem sni jel hned na diagnostiku a vanos OK a ted mám najeto přez 160tis a byl jsem na diagnostice a vynos pořád OK. minulost motoru neznám jesti ho někdo opravoval . . . .
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#26 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

já jedu na repas znova, hučí to jak ďas, vydrželo to 4měsíce :-(
Návštěvník

#27 Příspěvek od Návštěvník »

Speedy píše:já jedu na repas znova, hučí to jak ďas, vydrželo to 4měsíce :-(

Mě to teda vrčí celou dobu ,nevím jestli to vrčí od vanosu nebo napínák řetězu, ale zatím fo funguje,tak do toho nechcu zasahovat :roll:
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#28 Příspěvek od radokrno »

zdravim taky by mne zajímalo jak se pozná načnutej vanos ,,podle poslechu,poslechově ho hledat kde nejlíp přímo u něj a poku je zavřená kapota dá se to poslechnout i nějak jinak,,,??já jen že vrčení u 320 I coupé mi jde přo uavřené kapotě od kola spolujezdce...svody ok...nikde to neprdí ,,je to takové pravidelné vrnění,stálé cvrčkový nijak hlučný...autí tahne stále dobře...po přidání plynu a postupném navzšování výkonu je to malilinko slyšet i od spolujezdcových nohou????vanos to nebude,,,svody to nejsou těsnění u nich taky ne, ?? nějaký návrh..je to normalní zvuk...pokud ano budu rád,,jsem trochu perfectionista...někdy mě to sere.vadí i ipoškrábaná spz :roll: E-36,320 i
Toydolls
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 30.09.2004 00:00

#29 Příspěvek od Toydolls »

Prirovnal bych to asi jako kdyz mas spatnou Vahu - poznas to hned, ze treba funguje na 85% bez diag? No pochybuji, tam uz je to spis subjektivni.
Totez je Vanos, pokud chces videt,jak to jede,kdyz je nefunkcni tak ho proste odpoj - auto spatne startuje, nejde do otacek, ve vyssich to neni ono a spotreba de dost razantne nahoru
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Fatal Design »

radokrno píše:zdravim taky by mne zajímalo jak se pozná načnutej vanos ,,podle poslechu,poslechově ho hledat kde nejlíp přímo u něj a poku je zavřená kapota dá se to poslechnout i nějak jinak,,,??já jen že vrčení u 320 I coupé mi jde přo uavřené kapotě od kola spolujezdce...svody ok...nikde to neprdí ,,je to takové pravidelné vrnění,stálé cvrčkový nijak hlučný...autí tahne stále dobře...po přidání plynu a postupném navzšování výkonu je to malilinko slyšet i od spolujezdcových nohou????vanos to nebude,,,svody to nejsou těsnění u nich taky ne, ?? nějaký návrh..je to normalní zvuk...pokud ano budu rád,,jsem trochu perfectionista...někdy mě to sere.vadí i ipoškrábaná spz :roll: E-36,320 i


Zní to jako příklepová vrtačka, nebo diesel.
Video na prd, ale ten zvuk jde slyšet dobře : http://www.youtube.com/watch?v=C16rhjl2lJI
Nevra
Registrovaný
Příspěvky: 121
Registrován: ned 06.04.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Nevra »

http://www.youtube.com/watch?v=4KEpNe171ac&NR=1

tady je krásnej rozdíl...před výměnou vanosu a po výměně :wink:
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#32 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Tak jsem nalil nový olej a je po rachotu :-)
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#33 Příspěvek od radokrno »

no tak vanos mam v cajku ,ale je dobry to slyšet,,,hustej klepot
bobor
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 14.02.2008 01:00

#34 Příspěvek od bobor »

Ked tu je uz zlozena tema tak nebudem zakladat : na e36 3.0l ,vanos pri nastartovani zavrci cca na 2-3sec.Potom uz nieje hlucny a nespravy to stale.Je to taky zvuk ako keby pri nastartovani na nom nebol olej ale ako vravim len pri nastartovani a na 2sec.Ak vas nieco napada tak diky za radu.
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#35 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Tak mám trochu info ohledně toho rachtání. Dělá to výfukový vanos a oprava není možná, protože je to opotřebením "olejového náhonu" bo tak něco. Musel by se vyměnit ten domeček-tedy v podstatě celý Vanos :-(
bobor
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 14.02.2008 01:00

#36 Příspěvek od bobor »

Speedy píše:Tak mám trochu info ohledně toho rachtání. Dělá to výfukový vanos a oprava není možná, protože je to opotřebením "olejového náhonu" bo tak něco. Musel by se vyměnit ten domeček-tedy v podstatě celý Vanos Sad

Sorry,tato odpoved je k mojej otazke?
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Fatal Design »

bobor píše:Tak mám trochu info ohledně toho rachtání. Dělá to výfukový vanos a oprava není možná, protože je to opotřebením "olejového náhonu" bo tak něco. Musel by se vyměnit ten domeček-tedy v podstatě celý Vanos Sad
Sorry,tato odpoved je k mojej otazke?


Podle té odpovědi bych řekl, že ano.
bobor
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 14.02.2008 01:00

#38 Příspěvek od bobor »

No prave ze mne sa to nezda, lebo 3.0l nema vanos na vykovej vacke len na sacej.3,2l ma "dvojity vanos" cize aj na sani aj na vyfuk.Ale uz asi viem co to je a je to dost logice.Hydraulicky napinak "piestik" si uz vzhladom na vek a km auta nedrzi taky tlak ako by mal a pri nastartovnani aby napol retaz tak mu to trva dlhsie kym retaz naspanuje,vek auta.Cize nic tragicke,cize neriesim.Horsie by bolo keby to robilo aj pocas chodu motora.
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#39 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

ne, ta odpoved byla vseobecna. 3litr nema vyfukovy vanos.
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#40 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

bobor píše:No prave ze mne sa to nezda, lebo 3.0l nema vanos na vykovej vacke len na sacej.3,2l ma "dvojity vanos" cize aj na sani aj na vyfuk.Ale uz asi viem co to je a je to dost logice.Hydraulicky napinak "piestik" si uz vzhladom na vek a km auta nedrzi taky tlak ako by mal a pri nastartovnani aby napol retaz tak mu to trva dlhsie kym retaz naspanuje,vek auta.Cize nic tragicke,cize neriesim.Horsie by bolo keby to robilo aj pocas chodu motora.


Ten napínák stojí asi litr, tak bych ho vyměnil.
Odpovědět