
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vanos
M3maniac píše:Speedy píše:M3maniac píše:[quote="LOPOLO"][quote="M3maniac"]
30K? stojí kolem 50k plus práce (je potřeba speciálních přípravků bmw)v bmw ctěli 10kono jich taky bude dost jezdit s ne uplně 100% funkčním vanosem.Někdy loni jsem jednu kámošovi prodával a měla origo 130tkm a už byl načnutej
Ja dal za opravu par tisic korun a beha krasne ...
myslím si že konkrétně na vanos z tvého motoru jsem speedemu dával díl,kterej měl v pí.. a koupit nešel,ale možná se pletu už je to dávno.... samože existijí i opravárenské sady za cca 11k...ale už taky přesně nevím
JJ, ten díl fakt koupit nešel, nicméně ta závada nebyla opotřebením, ale buď špatnou montáží nebo nějakým jiným neodbrorným zacházením nebo třeba ránou od bouračky.[/quote]
Je na to speciální přípravek,patrně ho někdo chtěl sundat kladivem

Je to možný, někde mám ještě fotku. Mr. Kabátník se sám divil, že to ještě nidky neviděl a já jsem rád, že jsi mi to prodal

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Shodou okolností jsem dneska našel na internetu toto : http://www.modifiedm3.co.uk/Vanos1.htm
zdravim taky by mne zajímalo jak se pozná načnutej vanos ,,podle poslechu,poslechově ho hledat kde nejlíp přímo u něj a poku je zavřená kapota dá se to poslechnout i nějak jinak,,,??já jen že vrčení u 320 I coupé mi jde přo uavřené kapotě od kola spolujezdce...svody ok...nikde to neprdí ,,je to takové pravidelné vrnění,stálé cvrčkový nijak hlučný...autí tahne stále dobře...po přidání plynu a postupném navzšování výkonu je to malilinko slyšet i od spolujezdcových nohou????vanos to nebude,,,svody to nejsou těsnění u nich taky ne, ?? nějaký návrh..je to normalní zvuk...pokud ano budu rád,,jsem trochu perfectionista...někdy mě to sere.vadí i ipoškrábaná spz
E-36,320 i

Prirovnal bych to asi jako kdyz mas spatnou Vahu - poznas to hned, ze treba funguje na 85% bez diag? No pochybuji, tam uz je to spis subjektivni.
Totez je Vanos, pokud chces videt,jak to jede,kdyz je nefunkcni tak ho proste odpoj - auto spatne startuje, nejde do otacek, ve vyssich to neni ono a spotreba de dost razantne nahoru
Totez je Vanos, pokud chces videt,jak to jede,kdyz je nefunkcni tak ho proste odpoj - auto spatne startuje, nejde do otacek, ve vyssich to neni ono a spotreba de dost razantne nahoru
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
radokrno píše:zdravim taky by mne zajímalo jak se pozná načnutej vanos ,,podle poslechu,poslechově ho hledat kde nejlíp přímo u něj a poku je zavřená kapota dá se to poslechnout i nějak jinak,,,??já jen že vrčení u 320 I coupé mi jde přo uavřené kapotě od kola spolujezdce...svody ok...nikde to neprdí ,,je to takové pravidelné vrnění,stálé cvrčkový nijak hlučný...autí tahne stále dobře...po přidání plynu a postupném navzšování výkonu je to malilinko slyšet i od spolujezdcových nohou????vanos to nebude,,,svody to nejsou těsnění u nich taky ne, ?? nějaký návrh..je to normalní zvuk...pokud ano budu rád,,jsem trochu perfectionista...někdy mě to sere.vadí i ipoškrábaná spzE-36,320 i
Zní to jako příklepová vrtačka, nebo diesel.
Video na prd, ale ten zvuk jde slyšet dobře : http://www.youtube.com/watch?v=C16rhjl2lJI
http://www.youtube.com/watch?v=4KEpNe171ac&NR=1
tady je krásnej rozdíl...před výměnou vanosu a po výměně
tady je krásnej rozdíl...před výměnou vanosu a po výměně

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
No prave ze mne sa to nezda, lebo 3.0l nema vanos na vykovej vacke len na sacej.3,2l ma "dvojity vanos" cize aj na sani aj na vyfuk.Ale uz asi viem co to je a je to dost logice.Hydraulicky napinak "piestik" si uz vzhladom na vek a km auta nedrzi taky tlak ako by mal a pri nastartovnani aby napol retaz tak mu to trva dlhsie kym retaz naspanuje,vek auta.Cize nic tragicke,cize neriesim.Horsie by bolo keby to robilo aj pocas chodu motora.
bobor píše:No prave ze mne sa to nezda, lebo 3.0l nema vanos na vykovej vacke len na sacej.3,2l ma "dvojity vanos" cize aj na sani aj na vyfuk.Ale uz asi viem co to je a je to dost logice.Hydraulicky napinak "piestik" si uz vzhladom na vek a km auta nedrzi taky tlak ako by mal a pri nastartovnani aby napol retaz tak mu to trva dlhsie kym retaz naspanuje,vek auta.Cize nic tragicke,cize neriesim.Horsie by bolo keby to robilo aj pocas chodu motora.
Ten napínák stojí asi litr, tak bych ho vyměnil.