Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

M3 E36 Z USA jak zvýšit výkon

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Zpráva
Autor
martinko
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: stř 16.01.2008 01:00
Bydliště: Ústí nad Labem

#1 Příspěvek od martinko »

Zdravim ,namá někdo z vás info. jak zvýšit výkon u m3 e36 motory 3,0 nebo 3,2 v serii v usa mají cca 240koní,zajímalo by mě jestli je motor uškrcenej jen počítačem či je potřeba větší zásah do motoru díky
PET77
Registrovaný
Příspěvky: 146
Registrován: ned 26.09.2004 00:00

#2 Příspěvek od PET77 »

vzhledem k tomu, ze z 3.2 potazmo 3.0 zustal pro USA jen blok, zatimco hlava a sani je z M50B25, tak je toho docela hodne, co bys pripadne musel menit...
martinko
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: stř 16.01.2008 01:00
Bydliště: Ústí nad Labem

#3 Příspěvek od martinko »

To jsi mě nepotěšil,zřejmě ta změna hlavy atd. je nutná pro plnění emisí v usa,dík za info uvažoval jsem že jsi m3 e36ku přivezu z usa ale těch 240koní se mě zdá málo,jak je to s m3e46 z us náhodou nevíš? vím že je taky mírně uškrcená na výkonu.díky
Leveler
Registrovaný
Příspěvky: 6239
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Leveler »

Na USA se vyprdni.Zaplatíš kurveský CLO+DPH.Kontejner není levnej..Mrkni rači do D nebo ŠVAJCU.Dost lidí tu vozí auta takže myslím že není problém.Otázkou sou jen peníze.
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od dsvatos »

Leveler píše:Na USA se vyprdni.Zaplatíš kurveský CLO+DPH.Kontejner není levnej..Mrkni rači do D nebo ŠVAJCU.Dost lidí tu vozí auta takže myslím že není problém.Otázkou sou jen peníze.


Já už párkrát viděl nabízet tu US vezi i u nás.. Sice nižší výkon oproti evropské, ale cena byla taky nižší. Takže to nemusí bejt špatnej kauf :wink:
martinko
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: stř 16.01.2008 01:00
Bydliště: Ústí nad Labem

#6 Příspěvek od martinko »

no právě víš jak to je s prachama nikdy není dost, ale když mluvíš o tom nemecku nebo sui tak to je katastrofa s cenama připadá mě s nadsázkou že ceny snad lezou nahoru,a výběr vhodný karky nic moc všechno dost olítaný to me byla usa ve výběru simpatičtější,no mas pravdu že dovozem aclem to vyleze nahoru,vyplatila by se spíš z us dovézt m346ka, ted mam 330ci 46 ale chtel jsem neco na blbnutí absence samosvoru a cca 100koní mě už trošku prudí no budu vymejšlet dál uprava 330ky by asi vyšla na kotel takže nevim dik za pokec
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#7 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

kamos ma 3,2US a neni to nejaky svalovec to auto, ale spotreba prej pod 10litru :-)
Leveler
Registrovaný
Příspěvky: 6239
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Leveler »

Zas mě ta USA verze nepříde tak špatná vůči 3,2 klasice.
Klasika 3,2 321Hp má z 0-100 za 5,5s a USA verze která má jen 243Hp to má za 5,8 takže i tak dobrý.A je teda o 73Kg těšší:)
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od castro »

M3 USA 3.0i ma hlavu z M50B25 a M3 USA 3,2i ma hlavu z M52B28. výměna sání na 3,2i za M50 možná něco dá...

jinak je fakt s tou spotřebou, u 3,2I MĚL kámoš cestou do chorvatska a zpět nějakých 7,2litru 8O :wink:
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od matal Moderátor »

Docela dobré zvýšení výkonu je si koupit vozidlo v Evropě,nárůst cca 100PS.. :wink:
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
papyk
Registrovaný
Příspěvky: 977
Registrován: stř 13.07.2005 00:00
Bydliště: Valašské Království

#11 Příspěvek od papyk »

Tak když už to tu je tak se taky přidám, má ta USA ještě něco jinak než klasika? Myslím třeba podvozek, brzdy apod., nebo jen ten motor? Docela vážně totiž nad Mkem uvažuju a co jsem viděl na netu u nás, tak ty USA verze jsou za celkem slušnej peníz, v good stavu a v plné kuli :wink:
martinko
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: stř 16.01.2008 01:00
Bydliště: Ústí nad Labem

#12 Příspěvek od martinko »

Cena je v americe fakt pěkná když jsem to jen tak sčítnul tak se da koupit v usa paradně,ted jsem našel na ebay com jednu lehoučce na př.kolečko cca 5t v dolarech,kontejner přes polaky cca 17tkč přidáš dvě motorky a seš na svym samozřejmě ja vim,jsou stim spojeny i další vydaje clo atd ale chce si to spočítat a najít typka co to už vez když vozej jiný z usa tak proč ne.a navíc z californie bez koroze.
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od patras Čestný člen »

to je kravina ... ma to jinou hlavu, vacky, sani, svody ... :) proste to prestavet na normal M3 je blbost :)
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#14 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

USA verze ma smysl jen pokud bys tam chtel davat turbo-kit, protoze na ten motor jich je podstatne vice nez na Euro a za zcela jiny penize... bohuzel je ten motor jen obycejna Vanos m50 ci 52 s vetsim objemem, nic vic, nic min... navic humus budiky (mph + kmh), mekci pruziny a tlumice, svitici blinkry a pod chujoviny...
“Ability is what you're capable of doing.”
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#15 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

cink cink-otevřený dveře, cink, cink-pásy, cink cink atd.
navíc to je jen 5ti kvalt. A to zrychlení je taky vtipný, jel jsem sprint proti M3 3,2 US a na 400metrech jsem mu dal několik dýlek aut :-)

Kupovat to s tím, že tam budu nějak řešit výkon je blbost. Leda tam dát turbo kit, jak psal Hanz. Pak si ale EU verze může jít hrát na pískoviště ;-)
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od castro »

Hanz píše: ...a podobný chujoviny...


třeba jako nápisy: "toto je zrcátko" "toto je clonítko" "bezolovnatý benzín only" "dveře" "klika" "okno" "volant" :lol:
papyk
Registrovaný
Příspěvky: 977
Registrován: stř 13.07.2005 00:00
Bydliště: Valašské Království

#17 Příspěvek od papyk »

Ještě k tomu turbokitu, je to udělaný stylem - namašlím to na motor, nebo musím i upravit motor? Mám na mysli jen nějaké to ,,základní,, navýšení výkonu, ne třeba 500HP, to je mi jasný :wink:
martinko
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: stř 16.01.2008 01:00
Bydliště: Ústí nad Labem

#18 Příspěvek od martinko »

máte recht srát na to ikdyž stim turbem by to nemuseko bejt marný ikdyž asi jenom na sprinty kvůli jojo efektu turba to do zatáček moc nebude a to mě s bmw baví lepší jsou rychlý zatáčky né?
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od patras Čestný člen »

seriovka by se stejne s turbem za chvili rozpadla :) ... asi to neni jen turbo ale bude to obsahovat i motorovy casti :)
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#20 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

z motoru jako takového se mění jen těsnění a šrouby hlavy za štefty (kity kolem 400rwhp)... se serie ma problem pri tomto vykonu jen spojka... nejvetsim omylem je predstava, ze kompresor zatezuje motor mene... neni to pravda ze 2 duvodu: aby dosahl motor stejneho ykonu, musi vyrobit extra vykon pro pohon kompresoru, zatimco turbo vyuziva jiz vyprodukovany "odpad"... z duvodu zakopanych v termodynamice a kinetice je nejvetsi namahani ojnice v horni uvrati pri vyfuku, kde "turbo" vytvari urcity tlak pusobici proti tomuto zrychleni... argumenty o turbo dire nebo podobnych hlaskach jsou nesmyslne a zalozene na zkusenostech s nevhodne navrzenyma turbomotorama... nekdy juknete na odezvu plynu turbomotoru pouzivanych na driftech... atmosfericky motor nema citelnou "prodlevu"... on ji totiz ma od nastartovani az po omezovac (trvaly podtlak v sani)... u turbo motoru je prodleva a PAK prijde PRETLAK :wink:
“Ability is what you're capable of doing.”
Odpovědět