Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
M3 E46 SMG II s najetymi 130 000 km
mam zalusk na jednu M3 E46 SMG II, ale ma nalitano 130 000 km. co si o tom myslite? je to na M3 uz moc kilaku? nekde sem cet takovy zvesti, ze emkovej motor vydrzi max 100 000 km, pak ze se to zacina podelavat. tak nevim. navic to SMG ... jestli ta prevodovka nebude uplne hotova. diky za kazdej nazor.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
Nevím, co je to za rok výroby, ale tuším, že 2001 se dělaly někdy v r. 2005 na svolávačku.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 12993
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Kontaktovat uživatele:
Dobře si rozmysli jestli tu SGM,kamarád ji má v 330i a není to vono,nedá se s tím moc blbnout,v podstatě si to přeřazuje samo před omezovačem si přeřadí na další kvalt..taky se s tím nedá sprintovat,na rozjezdu to nepodržíš v otáčkách,ale rozjíždíš se v podstatě z nějakých 600-100ot/min,což je na sprint špatný.. Ale na normální jízdu to jde.. 

Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
matal píše:Dobře si rozmysli jestli tu SGM,kamarád ji má v 330i a není to vono,nedá se s tím moc blbnout,v podstatě si to přeřazuje samo před omezovačem si přeřadí na další kvalt..taky se s tím nedá sprintovat,na rozjezdu to nepodržíš v otáčkách,ale rozjíždíš se v podstatě z nějakých 600-100ot/min,což je na sprint špatný.. Ale na normální jízdu to jde..
V M3 E46 ta SMG pracuje dobře. Tam bych se toho nebál
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
matal píše:Dobře si rozmysli jestli tu SGM,kamarád ji má v 330i a není to vono,nedá se s tím moc blbnout,v podstatě si to přeřazuje samo před omezovačem si přeřadí na další kvalt..taky se s tím nedá sprintovat,na rozjezdu to nepodržíš v otáčkách,ale rozjíždíš se v podstatě z nějakých 600-100ot/min,což je na sprint špatný.. Ale na normální jízdu to jde..
Vim ze uz se to tu jednou resilo ale nepamatuju si vysledek - SMG v 3,0i jo? Nema tam nahodou steptronic?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Martyn píše:matal píše:Dobře si rozmysli jestli tu SGM,kamarád ji má v 330i a není to vono,nedá se s tím moc blbnout,v podstatě si to přeřazuje samo před omezovačem si přeřadí na další kvalt..taky se s tím nedá sprintovat,na rozjezdu to nepodržíš v otáčkách,ale rozjíždíš se v podstatě z nějakých 600-100ot/min,což je na sprint špatný.. Ale na normální jízdu to jde..
Vim ze uz se to tu jednou resilo ale nepamatuju si vysledek - SMG v 3,0i jo? Nema tam nahodou steptronic?resp to co popisujes by tomu odpovidalo.. a SMG a steptronic je uplne o necem jinem (robotizovany manual vs. skoro klasika automat..)
Huh fakt ze jo

http://www.automotorasport.cz/index.asp ... &KatId=100
-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 12993
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Kontaktovat uživatele:
Martyn píše:Martyn píše:matal píše:Dobře si rozmysli jestli tu SGM,kamarád ji má v 330i a není to vono,nedá se s tím moc blbnout,v podstatě si to přeřazuje samo před omezovačem si přeřadí na další kvalt..taky se s tím nedá sprintovat,na rozjezdu to nepodržíš v otáčkách,ale rozjíždíš se v podstatě z nějakých 600-100ot/min,což je na sprint špatný.. Ale na normální jízdu to jde..
Vim ze uz se to tu jednou resilo ale nepamatuju si vysledek - SMG v 3,0i jo? Nema tam nahodou steptronic?resp to co popisujes by tomu odpovidalo.. a SMG a steptronic je uplne o necem jinem (robotizovany manual vs. skoro klasika automat..)
Huh fakt ze josice velmi vzacne (v pripade 3,0i motoru jen ca 4%) ale par jich je:) tak to se omlouvam za OT..
http://www.automotorasport.cz/index.asp ... &KatId=100
Určitě SMG..řazení na volantu..

Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
matal píše:Dobře si rozmysli jestli tu SGM,kamarád ji má v 330i a není to vono,nedá se s tím moc blbnout,v podstatě si to přeřazuje samo před omezovačem si přeřadí na další kvalt..taky se s tím nedá sprintovat,na rozjezdu to nepodržíš v otáčkách,ale rozjíždíš se v podstatě z nějakých 600-100ot/min,což je na sprint špatný.. Ale na normální jízdu to jde..
No nemáš pravdu. SMG v M3 ti samo neřadí. A je tu možnost to i na sprintech při startu vyspojkovat tim, že tu řadičku podržíš směrem dopředu a v tu chvíli když přišlápneš plyn tak se ti motor normálně vytáčí jako když máš u manuálu jedničku a držíš spojku. Potom ji pustíš a má to stejnej účinek
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 87
- Registrován: stř 21.11.2007 01:00
- Bydliště: RIO
- Kontaktovat uživatele:
bmwM3 píše:Ma niekto z vas skusenosti sj s driftovanim na SMG II ?Mozno sa opytam hlupost ale da sa to prespojkovat aj na inom prevodovom stupni ako na jednicke?
Tak zkušenosti přímo s driftovánim nemam, ale pokud máš zařazenou třeba 3-ku a místo rychlého stlačení pádla pod volantem na dvojku ho budeš držet tak se ti sice na displaji od SMG objeví 2-ka, ale bude blikat a tu chvíli je to jako když máš zařazenou dvojku a držíš spojku.... Dokud nepustíš to pádlo tak je tam neutrál. Ale u SMG nejde něco jako když si lehce přišlapuješ spojku.... Buď tam máš rychlost a nebo nemáš
bmwM3 píše:Ste ma nepotesili ale dakujem za nazor.Aj tak by ma asi presvedcilo viac ak to vyslovene zavrhne clovek co jazdi v smg.Planujem to kupit zhanam co najviac info.Dakujem.
Tak já mam M3 E46 SMG.... Nestěžuju si na to.... je s tim sranda, ale manuál je manuál

