

Bohhy píše:Nevim jak u eMka, ale co na tom muze oproti klasikymu motoru bejt jiny. Pokud je to manual (ne SMG, tam nevim), tak odpojis razeni, kardan, cidlo zpetcky, odsroubujes prevodovku od motoru na sroubech dokola a sundas ji, odsroubujes pritlacak, sundas spojku, nasadis novou spojku, chytnes (novej) pritlacak, vycentrujes lamelu (bud trnem, nebo okometrem) nasadis (nove) lozisko a namazes dosedaci plochu loza na pace a vse zase nasroubujes zpet.
Je u eMka neco jinak????rad se poucim.....
honzibmw píše:Bohhy píše:Nevim jak u eMka, ale co na tom muze oproti klasikymu motoru bejt jiny. Pokud je to manual (ne SMG, tam nevim), tak odpojis razeni, kardan, cidlo zpetcky, odsroubujes prevodovku od motoru na sroubech dokola a sundas ji, odsroubujes pritlacak, sundas spojku, nasadis novou spojku, chytnes (novej) pritlacak, vycentrujes lamelu (bud trnem, nebo okometrem) nasadis (nove) lozisko a namazes dosedaci plochu loza na pace a vse zase nasroubujes zpet.
Je u eMka neco jinak????rad se poucim.....
ne jen ze je to M-ko je to prace max na dve hodky
Nevra píše:ouuuu na 2 hodky ?heh to rád slyším ale moc tomu něvěřím ..
ze spod by to šlo dobře ale když jsem se díval na šrouby které jsou blíž k podlaze tak se mi dělalo mdlo... spíš mi přišlo že je tam dost málo místa na klíč ... pak ten startér :/
Speedy píše:zalezi, jak moc mas krivy setrvak. pokud je krivy(drazky), musi si lamela sednout a to chvilku trva. Pokud si nesedne celou plochou, tak bude klouzata brzo ji spalis a muzes to menit znova. Nejlepsi je setrvak sundata liznout ho na frezce do roviny a pak teprve poskladat z5.
mirda2 píše:No kdyz jste tu nakousli ten setrvacnik, uplne to sem nepatri, ale je rozdil ve venci na setrvacniku z M3 3.0 oproti setrvacniku z 2.8, kvuli starteru?respektive v ozubeni? chci polozim kopletni set z m3 3.0 (setrvak+lamela +pritlacak+lozo) na 328i a zajima me zda je kompatibilni i starter pro tuto zamenu, nebo zda budu muset dat jiny pastorek. Ja to liznu ty mam tak jsem zvedav jak se bude zakousavat. Diky
Speedy píše:mirda2 píše:No kdyz jste tu nakousli ten setrvacnik, uplne to sem nepatri, ale je rozdil ve venci na setrvacniku z M3 3.0 oproti setrvacniku z 2.8, kvuli starteru?respektive v ozubeni? chci polozim kopletni set z m3 3.0 (setrvak+lamela +pritlacak+lozo) na 328i a zajima me zda je kompatibilni i starter pro tuto zamenu, nebo zda budu muset dat jiny pastorek. Ja to liznu ty mam tak jsem zvedav jak se bude zakousavat. Diky
Tím věncem si nejsem jistej, ale v tom přehození nevidím žádnou výhodu, pokud zachováš seriový výkon motoru.
tukan píše:nevite někdo jestli je to na SMG nějak složitější?? taky mě to čeká