Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

vzduchovy kompresor

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
amusko
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: čtv 05.04.2007 00:00
Bydliště: Košice

#1 Příspěvek od amusko »

Ahojte, viete mi povedat, na co sluzi vzduchovy kompresor na M3 e36? Je hned vedla klimatizacneho kompresora. Generalkujem motor a nevieme prist na to, k comu sluzi.
Dak za info.
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Hyri »

zeby podtlak na brzdy ?
Návštěvník

#3 Příspěvek od Návštěvník »

amusko píše:Ahojte, viete mi povedat, na co sluzi vzduchovy kompresor na M3 e36? Je hned vedla klimatizacneho kompresora. Generalkujem motor a nevieme prist na to, k comu sluzi.
Dak za info.

ahoj nevim jestli ti to povim přesně, ale spiná se věčinou při studeným motoru ,a pomáhá tlačit výfukový plyny ,aby se nezanásely katalizátory, nebo nějak tak by to mělo být.
mpowerm
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: čtv 28.08.2008 00:00

#4 Příspěvek od mpowerm »

Daimler píše:
amusko píše:Ahojte, viete mi povedat, na co sluzi vzduchovy kompresor na M3 e36? Je hned vedla klimatizacneho kompresora. Generalkujem motor a nevieme prist na to, k comu sluzi.
Dak za info.

ahoj nevim jestli ti to povim přesně, ale spiná se věčinou při studeným motoru ,a pomáhá tlačit výfukový plyny ,aby se nezanásely katalizátory, nebo nějak tak by to mělo být.


Tak je!
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Uplně nemámte pravdu, není kvůli katuům, ale aby auto prošlo emisema, když má studený motor a proto ten kompresor talčí vzduch do výfuku, aby "naředil" výfukové splodiny. Dá se to odpojit, blbý je, že s tím počítají lambda sondy.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#6 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

ten kompresor bezi je chvili po startu (asi tak 2-3min), pres kanaly v hlave zene vzduch do svodu, aby se spalil prebytek benzinu (pri startu studeneho motoru cast benzinovych par jde nevyuzite do vyfuku)... bez nejakeho omezeni jej lze vymontovat, staci jen zaslepit ten vstup do hlavy... ma to smysl hlavne pri prestavbe na race a soucasnem vyndani klima kompresoru, da se tak dohromady ubrat asi 20kg
“Ability is what you're capable of doing.”
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#7 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Hanz píše:ten kompresor bezi je chvili po startu (asi tak 2-3min), pres kanaly v hlave zene vzduch do svodu, aby se spalil prebytek benzinu (pri startu studeneho motoru cast benzinovych par jde nevyuzite do vyfuku)... bez nejakeho omezeni jej lze vymontovat, staci jen zaslepit ten vstup do hlavy... ma to smysl hlavne pri prestavbe na race a soucasnem vyndani klima kompresoru, da se tak dohromady ubrat asi 20kg


jo, to je uplně nejpřesnější popis. Já to mám vybraný u race káry, ale zbyly tam hadice s ventilem, který to jakoby zaslepuje po té, co se motor ohřeje a přestane jakoby běžet na sytič.
amusko
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: čtv 05.04.2007 00:00
Bydliště: Košice

#8 Příspěvek od amusko »

Ahojte, dakujem za info o tom vzduchu. A/C kompresor davam prec, ked to motoru nevadi, cize je to tam iba kvoli studenym startom a emisiam a je to technicky mozne odstranit, dam to prec. Aj tak hladam moznosti, ako prednu napravu odlahcit.
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#9 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

no ty tyhle dva kompresory asi neni problem dat pryc vcetne drzaku. Pak uz nevim, co sundat, moc toho neni. Jedine to alu sani a nahradit karbonovym a kapotu za karbon nebo laminat.
Odpovědět