Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Moc oleje

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Při přelití oleje přes měrku dojde například k tomu, že gufero mezi motorem a převodovkou začne prolínat = při parkování přes noc olej pod autem v místech převodovky. Vyzkoušeno na motoru M20B25
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#22 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

olej po vyhcladnuti motoru ma byt po horni rysku merky oleje. Rozdil v mnozstvi oleje mezi spodni a horni ryskou je 1litr. Pokud prelejes o 1dcl, tak to neni takova katastrofa, ale vic je problem, jak psal Jawak, muze zacit prolinat gufero na klice a muzes zacit rozebirat motor. Nejlepsi je udrzovat hladinu na horni rysce, tedy kontrolovat pravidelne :-)
Návštěvník

#23 Příspěvek od Návštěvník »

já musím do závodáka motor M5 e34 lít o 1,5l vic cca 2cm nad horní rysku protože se mi při rychlích driftech odlívá , a žádnou ujmu jsem doposud nezjistil, a když jsem měl sundanou oil vanu, tak podle měrky se hladina oleje kliky nedotkne, tak přelití o 1,5 dcl bych vubec neřešil
Odpovědět