Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Spojka E39 M5

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#1 Příspěvek od Meda »

Ceka me spojka a koukal jsem, ze maji v elitu Sachs performance 2 druhy lamel-ma s tim nekdo zkusenost?

Chci neco co vydrzi dele, ale nic extremne draheho, ani extremniho na pouzivani..
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Sachs ma obyc lamelu, pak nějakou organickou a pak keramiku. Ta organická snese hrubší zacházení, ale o moc dýl nevydrží.
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#3 Příspěvek od Meda »

Takze budto rovnou nejaky komplet set keramicke (predpokladam, ze lamela stacit nebude?) a nebo proste origo?

Co jsem resil s byvalym majitelem auta, menil spojku i se setrvakem pred 20k km, takze bych to videl jen na spalenou lamelu, nerad bych ale za dalsich 20k km resil to same..

Co repase lamely-nekde jsem tenkrat cetl, ze je repasuji na Subaru a Eva, potahuji je nejakym jinym materialem a pry dobre, uz si ale nevzpomenu na detaily..
Larini
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: úte 16.02.2010 01:00

#4 Příspěvek od Larini »

Repas jakýchkoli lamel dělá Renovak. Po předchozí domluvě se dá i poslat poštou a na dobírku Ti ji pošlou zpátky.
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#5 Příspěvek od Dally »

Meda píše:Ceka me spojka a koukal jsem, ze maji v elitu Sachs performance 2 druhy lamel-ma s tim nekdo zkusenost?

Chci neco co vydrzi dele, ale nic extremne draheho, ani extremniho na pouzivani..


Nejlepší "trvanlivý" spojkový kit na E39 M5 pro silniční provoz je od CNS Racing viz. http://www.cnsracing.com/CNS-Racing-BMW ... 1E39M5.htm

Ale hádám, že ta je mimo tvé možnosti.

Vetšina klasických keramických lamel dost snižuje komfort řazení a dělá i pazvuky, já bych to do svý limuzíny nechtěl...
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#6 Příspěvek od Meda »

Jojo, pade se mi davat nechce :(

Takze kovo keramiku take nebrat?

Jinak ma nekdo s tim repasem zkusenost?

Dikes
Uživatelský avatar
TT
Registrovaný
Příspěvky: 1358
Registrován: ned 25.08.2002 00:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od TT »

... v BMW origo set 24tis + 2 tácy práce , repasi jsem nezkoušel a ani jsem o ní nikdy neuvažoval. Už jsem dával dvě. Počítej , že na ní stejně víc jak 30tis nedáš, teda pakliže chceš , aby fungovala tak jak má. Je tam tak obrovská síla , že to prostě nevydrží. Ať tam dáš co tam dáš stejně tam nakonec dáš origo nový díl. :)
BMW E63 LCI - 650i Manuál + E84 - X1 20dX + E87 - 120i
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Keramika snese hodně, ale má to dvě necnosti:
a) nesmíš ji nechat klouzat, jinak spálí setrvák i přítlačák a tím pádem se s tím blbě rozjíždí-přískokem vpřed
b) vlivem bodu a) brzo odejde odrpužení na setrváku, rychleji odchází hardyna, silace na motoru i napravach, pneu atd.
Ale pokud s M5 jezdíš sportovně, tak máš dvě možnosti:
1) měnit často spojku
2) dáš kovokeramiku a budeš měnit vše kolem

driftu zdar :-)
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#9 Příspěvek od Meda »

Nejezdim s ni neustale naplno, mam ji chvili, takze jeste ani drifty nejsou kazdodenni rutina a ani nebudou, rad mam vykon pod nohou, rad se svezu, ale nerad porad neco nicim :)

Kazdopadne dekuji za rady, uz je objednana nova, uvidime jak dlouho vydrzi a jak bude vypadat stara :)
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#10 Příspěvek od Dally »

Meda píše:Nejezdim s ni neustale naplno, mam ji chvili, takze jeste ani drifty nejsou kazdodenni rutina a ani nebudou, rad mam vykon pod nohou, rad se svezu, ale nerad porad neco nicim :)

Kazdopadne dekuji za rady, uz je objednana nova, uvidime jak dlouho vydrzi a jak bude vypadat stara :)


Správné rozhodnutí. Repase je v tomto případě blbost. Ta CNS sice stojí balík, ale garantuju ti, že už bys pak spojku nikdy neřešil. Je to oblíbená volba pro M5 s kompressorem...

Jinak opatrně při zajíždění nové, než si "sedne". Na živostnost je taky dobrý naučit se pořádně řadit s meziplyny... :wink:
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#11 Příspěvek od Meda »

Rad bych ji uz neresil, ale asi to budu resit az podle toho jak dlouho mi vydrzi ta nova, neverim, ze ji znicim za 20k km, ale kdyz jsem se ted koukal na tu detskou lamelu, tak se nedivim, ze spojka nic nevydrzi, to jsem mel na dvacetilete 124ce vetsi :(

Meziplyny problemy nejsou :)
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#12 Příspěvek od Meda »

Jinak s tim zajizdenim, jak dlouho na ni mam byt hodny?
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#13 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Meda píše:Jinak s tim zajizdenim, jak dlouho na ni mam byt hodny?


Pořád? :D

To poznáš sám, až začne zabírat pořádně, ale v městským provozu aspoň 1000km.
Odpovědět